Over de column, fijne nuance. Ik weet zelf nog niet wat ik wil. Neig wel naar vaccinatie,maar vind het ook griezelig (iets met flauwvallen

Verder is het mij eindelijk in coronatijd gelukt een nieuwe baan te vinden. Dus dat is ook een opluchting.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bigone schreef:Fijn Purny en Winged, zijn toch lichtpuntjes!
tienus63 schreef:bigone schreef:Fijn Purny en Winged, zijn toch lichtpuntjes!
Niets bij gelezen, neem aan negatief getest?
Fijn!
Ik ben het met de meeste maatregelen is, sommige zijn moeilijk uit te leggen, maar dit slaat toch alles;
https://www.facebook.com/15154563853463 ... 52899/?d=n
Stichting Still maakt fotoreportages van kinderen en soms ook ouders die overleden zijn.
24/7 staan ze onbezoldigd klaar om ouders toch nog iets tastbaars mee te kunnen geven van hun kindje van wie ze afscheid hebben moeten nemen.
tienus63 schreef:bigone schreef:Fijn Purny en Winged, zijn toch lichtpuntjes!
Niets bij gelezen, neem aan negatief getest?
Fijn!
Ik ben het met de meeste maatregelen is, sommige zijn moeilijk uit te leggen, maar dit slaat toch alles;
https://www.facebook.com/15154563853463 ... 52899/?d=n
Stichting Still maakt fotoreportages van kinderen en soms ook ouders die overleden zijn.
24/7 staan ze onbezoldigd klaar om ouders toch nog iets tastbaars mee te kunnen geven van hun kindje van wie ze afscheid hebben moeten nemen.
Blussem schreef:Btw, we weten ook niet of de maatregelen goed werken of welke maatregelen wel en welke niet zinvol zijn.
Ik vindt wel een gemiste kans dat ze dit niet onderzoeken met een controlle groep. Dit zou ook voor het kabinet makkelijker maken om de juiste keuzes te maken en de discussie uit de werled te helpen.
Loretta schreef:
lenaa_tje schreef:Deze spuitelf weet niet hoe je de geheime stand gebruikt
secricible schreef:lenaa_tje schreef:Deze spuitelf weet niet hoe je de geheime stand gebruikt
Incognito tabblad openen. Wat heb je voor device? (Pc en browser/tablet/telefoon)
De clou is iig dat veel HA gesprekken met ouderen hebbrn gevoerd of ze wel naar de IC wilden en dat HA flink wat ouderen niet hebben ingestuurd. Daardoor is code zwart voorkomen in de eerste golf.