Ik eet nooit kant en klaar dus kan je niet helpen helaas
@joanne gevriesdroogde aardbeien en ananas, chocolade rocks (zijn mini stukjes choco voor door je yoghurt bijvoorbeeld) gedroogde bessenmix, rozijnenmix, pure coockie rotsjes , en maissticks zijn een soort chippies
En rondje fietsen voor frisse neus is niks mis mee . Mooi lijstje
@ nanoukie snoepkont
je beweegt er wel heel goed bij dat scheelt al zeker de helft, komt goed probeer toch soms wat rust in te plannen . @aight enige wat ik kan zeggen is hou vol !
Gewoonst stug doorgaan met gezond eten en minder calorieën eten dan je verbrand en echt gewoon stug volhouden je kan het
@mara als je moe bent en sporten lukt niet lekker heeft het vaak ook weinig nut vind ik . Rustdag extra is niet verkeerd en kan je met meer energie weer verder straks
Weer lekker doorgebuffeld vandaag .
Slaapkamer en kleine hal zijn voor 90 % klaar
Alle vloeren zijn eruit
Deel woonkamer is al geverfd
Dakgoten zijn door mijn vriend gerepareerd
Veel dit hout weggehaald en word morgen gerepareerd dus we gaan echt lekker
O skyr met gevriesdroogde aardbei, lijnzaad en wat granola
T wortelwrap met huttenkase en kipfilet
M salade kipfilet olijven en pittenmix
T smoothie met fruit en amandelmelk
A weer couscous
T proteïne toetje .

was nog een beetje in slaap gevallen op de bank en toen had ik geen tijd meer haha. Maar had ipv het ijs wel een kanjer chocolade koek gegeten

Het is een hele tijd geleden dat wat heb gepost in dit topic, maar ik zou graag weer meekletsen, ik kan wel wat support gebruiken
Dat is ook de enige reden dat ik nu niet weer vierkant ben.
Er moet 7 kilo minder in beeld komen te staan, dus we gaan er maar weer voor.
Prima lijstje, kon ik wel geschreven/gegeten hebben!

)
Fijn dat jullie samen nog afscheid konden gaan nemen en naar de uitvaart toe kunnen. Wel pittig inderdaad voor je zo tussen de nachtdiensten door.
gister is de uitvaart geweest en dat is allemaal mooi verlopen.
Er staat 15 kilometer op de teller voor vandaag. Heerlijk! Morgen weer