[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:57

Ik krijg meestal een aantal data voorstellen. Voor minn grote tattoo van as woensdag heb ik zelf gevraagd of hij die dag een plek vrij had, omdat ik dan vrij ben.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:02

Heeft even geduurd. Maar hier is ie dan!

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:07

Mooi zeg!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:24

Oh wauw <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:36

Nessa schreef:
Heeft even geduurd. Maar hier is ie dan!

[ [url=m/KxEQns.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:53

Zo vrolijk <3

Mijn zeekoe staat.. hij is nog beetje verfrommeld, want m'n been is boos haha. Kuiten ook bijgewerkt. En volgende idee ook over uit. Zeekoe krijgt als vriendje op m'n andere been een alpaca :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:00

Gaaaf!!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:54

Nessa die is echt heel erg mooi!

Idinn ben je bij Jolijn geweest? Zag bij haar neteen heel schattige zeekoe

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:07

Mooi die feniks! :j

Ik mag half juni weer *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:21

Siersma, ja klopt! Rete gezellig ook altijd bij Jolijn :D

Afbeelding

En m'n kuiten ook gelijk bijgewerkt *\o/*

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:32

Het was inderdaad weer erg gezellig! En ik ben zoooo verliefd op die zeekoe! Haha!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 21:07

Ik zou er ook graag ee van je willen Jolijn, allen zit je letterlijk aan de andere kant van het land

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 21:14

Ik kom vanuit Wageningen.. met OV.. pokke eind.. maar maak er gewoon een mini vakantie van. Vlissingen is echt heel leuk!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 21:15

Texel is nog iets verder zeg maar ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 21:56

Er komen weer hele toffe dingen voorbij!
Die feniks is echt prachtig <3
En die zeekoe is supercute! :+:

Zelf heb ik 16 juni weer een afspraak staan.
Was eigenlijk pas de bedoeling om met Halloween weer te gaan om mijn 'Halloween-been' uit te breiden.
Maar ik zag dat mijn tattoo artist terug naar Amerika gaat.
Dus heb haar gevraagd of ze voor die tijd nog tijd heeft om wat extra plaatjes toe te voegen aan mijn been en dat had ze gelukkig!
Daarna komt ze 2x per jaar terug naar NL en dan hoop ik in die momenten m'n been verder te kunnen uitbreiden.
Dus als iemand nog leuke Halloween ideetjes heeft die echt niet mogen ontbreken als je denkt aan Halloween, let me know.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 22:02

Ik denk bij halloween aan: spinnen, spoken, heksen, pompoenen en mummies :D Ben wel heel benieuwd wat je al hebt staan!

Siersma.. hmm ja en dan heb je ook niet de "oeh strand".. "lekker zeelucht" .. "aah tof meeuwen" zoals ik wel heb haha

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 22:12

idinn schreef:
Ik denk bij halloween aan: spinnen, spoken, heksen, pompoenen en mummies :D Ben wel heel benieuwd wat je al hebt staan!

Siersma.. hmm ja en dan heb je ook niet de "oeh strand".. "lekker zeelucht" .. "aah tof meeuwen" zoals ik wel heb haha

Tot nu toe heb ik dit:
Afbeelding

En wat ideetjes op een rij zijn:
Zwarte kat
heksenhoed
grafsteen
poison bottle
spin(web)
caramelized apple
vogelverschrikker
halloween candy
vleermuis
uiltje

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:23

Fem schreef:

Was eigenlijk pas de bedoeling om met Halloween weer te gaan om mijn 'Halloween-been' uit te breiden.
Dus heb haar gevraagd of ze voor die tijd nog tijd heeft om wat extra plaatjes toe te voegen aan mijn been en dat had ze gelukkig!
Daarna komt ze 2x per jaar terug naar NL en dan hoop ik in die momenten m'n been verder te kunnen uitbreiden.
Dus als iemand nog leuke Halloween ideetjes heeft die echt niet mogen ontbreken als je denkt aan Halloween, let me know.

Geen idee of het jouw stijl is, maar Angie Aardbei heeft hele leuke Halloween tattoos op haar instagram pagina staan :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:52

Fem schreef:

Heksenbezem
Ketel
Kaars/lantaarn
(weer)wolf
Schedel/skelet
Maan
Candycorn
Bloeddruppels/vegen/handafdruk
Doodskist
Magere Hein

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:30

Pepperrr: Thanks voor de tip! Het is in ieder geval in een soortgelijke kleurrijke stijl! Nice!

Mars: Daar zitten een aantal tussen die heel leuk zijn en ik zelf niet aan gedacht heb. Thanks!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 10:36

Siersma schreef:
Ik zou er ook graag ee van je willen Jolijn, allen zit je letterlijk aan de andere kant van het land

Ja, wij zitten echt een eind uit elkaar hè? Jammer! Maar: misschien een goede reden om toch eens een weekendje Zeeland te doen? :D

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:24

Ja weekendje Zeeland. Leuk alles bekijken wat we zelf ook hebben op Texel _O-

Maar mss krijg ik mn vent nog eens zover, vind dat je heel mooie dingen maakt Jolijn

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:03

Die phoenix en zeekoe <3 geweldig!

Halloween style/been is gaaf zeg! Ik zeg zwarte kat xD Al zie ik al genoeg voorbij komen met lijstjes :p

Hier al heel lang een stille meelezer geweest. Met echt een wil om een tattoo te nemen.. Maar.. Onzeker en bang en vooral moeilijk om iets uit te kiezen waar ik achter sta (gek op vossen. genoeg leuke vossen tattoos opgezocht maar niet 1 van JA die wil ik!.)
Kwam mn schoonzusje gister met een tattoo artiest waar zijn binnenkort langs gaat. En daar heb ik de perfecte gevonden. Vind haat style heel fijntjes en sierlijk.
En bij haar instagram vond ik de perfecte tekening.
Het gaat een Betta splendens worden (heb een zwak voor dit soort vis. En mn sterrenbeeld is vissen) samen met een Ridderspoor (favo bloem van mn moeder) en een margriet (vindt mn pa erg leuk en naar engels vertaald Daisy. Dat was mn hondje der naam. Zo heb ik een mooie sierlijke tattoo met 5 betekenissen in 1 xD (wordt zonder kleur)
Ze heeft plek en wilt het graag maken. Vraag is nu wanneer. Gaat eind Juni of ergens Juli worden. Best snel!

Enige tips voor iemand die nogal snel zenuwachtig en duizelig is? :') (cola en banaan sowieso als tip mee gekregen van vrienden) maar met helix piercing zetten werd ik na het zetten al duizelig (spanning weg hallo lage bloeddruk..)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:05

Kanji91 schreef:
Die phoenix en zeekoe <3 geweldig!

Halloween style/been is gaaf zeg! Ik zeg zwarte kat xD Al zie ik al genoeg voorbij komen met lijstjes :p

Hier al heel lang een stille meelezer geweest. Met echt een wil om een tattoo te nemen.. Maar.. Onzeker en bang en vooral moeilijk om iets uit te kiezen waar ik achter sta (gek op vossen. genoeg leuke vossen tattoos opgezocht maar niet 1 van JA die wil ik!.)
Kwam mn schoonzusje gister met een tattoo artiest waar zijn binnenkort langs gaat. En daar heb ik de perfecte gevonden. Vind haat style heel fijntjes en sierlijk.
En bij haar instagram vond ik de perfecte tekening.
Het gaat een Betta splendens worden (heb een zwak voor dit soort vis. En mn sterrenbeeld is vissen) samen met een Ridderspoor (favo bloem van mn moeder) en een margriet (vindt mn pa erg leuk en naar engels vertaald Daisy. Dat was mn hondje der naam. Zo heb ik een mooie sierlijke tattoo met 5 betekenissen in 1 xD (wordt zonder kleur)
Ze heeft plek en wilt het graag maken. Vraag is nu wanneer. Gaat eind Juni of ergens Juli worden. Best snel!

Enige tips voor iemand die nogal snel zenuwachtig en duizelig is? :') (cola en banaan sowieso als tip mee gekregen van vrienden) maar met helix piercing zetten werd ik na het zetten al duizelig (spanning weg hallo lage bloeddruk..)

Ik word ook snel duizelig door de zenuwen. Weet niet waar je je tattoo wilt, maar misschien kan je dan kijken of je kan liggen tijdens het zetten? Ik had eigenlijk nog de meeste duizeligheid tijdens het stencil plaatsen, toen ze eenmaal begon viel die spanning van me af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:36

Kanji, cola werkt heel goed! Ik viel gister ook aan begin bijna flauw, alle spanningen kwamen er even uit denk _O- Maar na wat cola konden we vrolijk door.

Ik ga zo nog maar een rondje Vlissingen strompelen. Vooral even op gang komen. Been is heel erg boos, dus wel al 1 boek uit :+