Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik denk bij halloween aan: spinnen, spoken, heksen, pompoenen en mummiesBen wel heel benieuwd wat je al hebt staan!
Siersma.. hmm ja en dan heb je ook niet de "oeh strand".. "lekker zeelucht" .. "aah tof meeuwen" zoals ik wel heb haha
Fem schreef:Er komen weer hele toffe dingen voorbij!
Die feniks is echt prachtig![]()
En die zeekoe is supercute!![]()
Zelf heb ik 16 juni weer een afspraak staan.
Was eigenlijk pas de bedoeling om met Halloween weer te gaan om mijn 'Halloween-been' uit te breiden.
Maar ik zag dat mijn tattoo artist terug naar Amerika gaat.
Dus heb haar gevraagd of ze voor die tijd nog tijd heeft om wat extra plaatjes toe te voegen aan mijn been en dat had ze gelukkig!
Daarna komt ze 2x per jaar terug naar NL en dan hoop ik in die momenten m'n been verder te kunnen uitbreiden.
Dus als iemand nog leuke Halloween ideetjes heeft die echt niet mogen ontbreken als je denkt aan Halloween, let me know.
Fem schreef:Er komen weer hele toffe dingen voorbij!
Die feniks is echt prachtig![]()
En die zeekoe is supercute!![]()
Zelf heb ik 16 juni weer een afspraak staan.
Was eigenlijk pas de bedoeling om met Halloween weer te gaan om mijn 'Halloween-been' uit te breiden.
Maar ik zag dat mijn tattoo artist terug naar Amerika gaat.
Dus heb haar gevraagd of ze voor die tijd nog tijd heeft om wat extra plaatjes toe te voegen aan mijn been en dat had ze gelukkig!
Daarna komt ze 2x per jaar terug naar NL en dan hoop ik in die momenten m'n been verder te kunnen uitbreiden.
Dus als iemand nog leuke Halloween ideetjes heeft die echt niet mogen ontbreken als je denkt aan Halloween, let me know.
Kanji91 schreef:Die phoenix en zeekoegeweldig!
Halloween style/been is gaaf zeg! Ik zeg zwarte kat xD Al zie ik al genoeg voorbij komen met lijstjes :p
Hier al heel lang een stille meelezer geweest. Met echt een wil om een tattoo te nemen.. Maar.. Onzeker en bang en vooral moeilijk om iets uit te kiezen waar ik achter sta (gek op vossen. genoeg leuke vossen tattoos opgezocht maar niet 1 van JA die wil ik!.)
Kwam mn schoonzusje gister met een tattoo artiest waar zijn binnenkort langs gaat. En daar heb ik de perfecte gevonden. Vind haat style heel fijntjes en sierlijk.
En bij haar instagram vond ik de perfecte tekening.
Het gaat een Betta splendens worden (heb een zwak voor dit soort vis. En mn sterrenbeeld is vissen) samen met een Ridderspoor (favo bloem van mn moeder) en een margriet (vindt mn pa erg leuk en naar engels vertaald Daisy. Dat was mn hondje der naam. Zo heb ik een mooie sierlijke tattoo met 5 betekenissen in 1 xD (wordt zonder kleur)
Ze heeft plek en wilt het graag maken. Vraag is nu wanneer. Gaat eind Juni of ergens Juli worden. Best snel!
Enige tips voor iemand die nogal snel zenuwachtig en duizelig is?(cola en banaan sowieso als tip mee gekregen van vrienden) maar met helix piercing zetten werd ik na het zetten al duizelig (spanning weg hallo lage bloeddruk..)