Maar goed, voorlopig ben ik ook wel zoet met de schemaatjes van Kayla en ik wil ook nog wel trainen voor een hardloopwedstrijdje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amandananana schreef:Laura, wat toevallig!
Jodi, wat een verschil al! Heb jij in je voeding veel veranderd?
Gribaldi, in gewicht hoef ik inderdaad niet af te vallen, maar vooral mijn benen, billen en buik mogen wat strakker. Je ziet nu echt aan mijn lijf dat ik niet sport.
Doen jullie aan eiwitshakes of iets dergelijks? Ik vraag me af of dit voor mij meerwaarde heeft met de doelen die ik heb.
Needje schreef:[ [url=m/YjbjS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
the pump is real! 4 sets AMRAP Hipthrusts. Kaboom!
Eulogy schreef:Heel goed eigenlijk, geen top 3 maar er waren 40 meisjes in mijn categorie, had eigenlijk een minder grote wedstrijd moeten doen maar jaIk was echt blij met hoe ik eruit zag in elk geval en in februari ga ik weer preppen, ga 3 wedstrijden doen volgend jaar
Dreamy schreef:Zien er beide heel fijn uit! Die witte doet me wel echt denken aan een rijbroekJe hebt echt een prachtig lijf btw!
Ik heb qua oefeningen niet echt een vast schema, ik hou de laatste tijd echt van variatie en doe waar ik zin in heb.
Waar ik wel een ritme in heb is in upper en lowerbody.
Op bijv. maandag doe ik upperbody, dinsdag lower, woensdag rust of cardio, donderdag weer upper, vrijdag lower, dan weer rust of cardio en dan begint het weer opnieuw óf ik pak nog een dag extra rust of cardio.
Wel doe ik dan niet elke x dezelfde oefeningen, die verdeel ik dan wel over 2 keer. Als je begrijpt wat ik bedoel
Needje schreef:Mooi lijf hoor!
Vind zelf zakken op een tight waar ik in sport niet handig.
Schema? Dat verandert elke 4 weken. Ik volg Booty by Bret van Bret Contreras.
3x pw full body met accent op billen en daarnaast zou ik nog 2x extra billen kunnen trainen.
Meestal doe ik 1x extra. Dan pak ik de workout die ik het leukst vind. haha
Gribaldi, in gewicht hoef ik inderdaad niet af te vallen, maar vooral mijn benen, billen en buik mogen wat strakker. Je ziet nu echt aan mijn lijf dat ik niet sport.
Doen jullie aan eiwitshakes of iets dergelijks? Ik vraag me af of dit voor mij meerwaarde heeft met de doelen die ik heb.
Needje schreef:Gianti, gebruik je wel een spons om de bar heen bij de thrusts?
Anders is het echt geen doen hoor.
Op mijn sportschool hebben ze alleen van die slappe. Als je dan boven de 80kg gaat gaat t echt alsnog pijn doen. Dus heb nu zelf een stevige spons gekocht en dat scheelt zoveel!
Ik heb deze
[ Afbeelding ]
http://www.bootybybret.com is de site.
In principe krijg je elke 4 weken een ander schema. Met altijd een vorm van squat, deadlift, bench, hipthrust en chin up.