Vealosz schreef:Oeeeh, ben nu wel nieuwsgierig aan het raken. Een vrouw dat klust. Geweldig! Ik vind klussen ook leuk om te doen, en daardoor sleutel ik veel samen met mijn vriend aan onze auto's haha! We gaan zeer binnenkort ook samen wonen. Dus ook klussen zullen we veel samen moeten gaan doen.
Nadeel is wel dat hij heel erg ongezond eet. Hoe vetter, hoe beter. Daardoor is mijn gewicht uiteraard ook weer bijgekomen. Maar hij weet dat ik gezonder wil gaan leven, en dat ik daar ook wel moeite voor doe. Dus die steun heb ik gelukkig wel van hem.
We wonen een na-oorlogse arbeiderswoning, dat voor zover ik weet altijd een sociale huurwoning is geweest. Met andere woorden; minimaal onderhoud door de verhuurder, minimaal budget (en zin) van de bewoners om er wat moois van te maken en als je ergens mee bezig gaat trek je een beerput los
Ik wil de originele plinten weer gebruiken bij onze nieuwe vloer, die zijn volgens mij de afgelopen 30 jaar verstopt achter overzetplinten. En ze zijn grijs
Aan het werk dus!
Ik zou ook aan mijn auto klussen als daar budget voor was, hopelijk binnenkort
Ik heb een Vitara uit '93 waar het een en ander aan mag gebeuren.
Fijn dat je vriend je wel steunt, dat maakt heel veel uit. Mijn vriend heeft ook een beetje een ommezwaai gemaakt en is door mijn gezonde eten ook ruim 10 kilo afgevallen. Ook vegetarisch eten vindt hij niet meer het einde van de wereld 
Mijn lijstje vandaag;
O; yoghurt met Cruesli Volvezel, lijnzaad, banaan en een lepeltje bosbessenjam
L; afbakbroodjes met kalfsleverworst
T; mandarijnen
A; spaghetti met witlof-roomsaus