Sterkte met de klikpedalen noeps! Ik zag zondag nog een meisje onderuit gaan. Eng!
Zo 10 graden frisser helpt wel zeg. Lekker snel rondje vandaag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En succes met de klikpendalen noeps. Zo eng die dingen!
Maar dat is wel goed zuur zeg van je voet!! Dat kan inderdaad lang duren....
sterkte...
van de week nog een duurloopje plannen, ondanks dat ik daar helemaal geen zin in heb wil ik dat ook wel blijven doen.
.
. Word er moedeloos van. Iemand tips?
. Het levert wel mooie foto's op zeg. Wat betreft blaren: je schoenen anders strikken? Ik heb ooit in het topic een foto geplaatst hoe ik mijn veters strik. Maar ik heb eigenlijk nooit blaren, op een heel enkele keer op mijn hak na.
!
). Heb brede voeten en nu antipronatieschoenen, ik liep eerst op neutraal.
Supervixen schreef:Alleen... ik heb dus nog steeds blaren, ook met mijn nieuwe schoenen. Word er moedeloos van. Iemand tips?
[ [url=m/vRTMtV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tayga schreef:Supervixen, helpt het als je je schoenen losser strikt? Ik loop op mijn Nikes ook op die plek blaren, maar alleen als ik mijn schoenen te strak strik. Op mijn adidasjes nooit last van blaren.
Leuk dat je ook een racefiets hebt gekocht Noeps. Lekker is dat he met mooi weer![]()
Beetje druk geweest de afgelopen weken, dus wel op mobiel bijgelezen, maar te weinig op computer gezeten om ook te posten.
Het opbouwschema gaat hier prima. Afgelopen 2 weekenden 21km gelopen en dat gaat helemaal prima! Kan gelukkig goed tegen de warmte.
. Vriendlief was niet thuis om te helpen met die kloteband dus uiteindelijk ging ik om 12u in de brandende zon alsnog hardlopen
.