Mijn vorige kwpner was een krampentrekker. Als hij bang was trok hij een achterbeen omhoog als een soort spasme. Was ik een keer op buitenrit en gebeurde dat, zei een kind: kijk, hij moet plassen!
fleurtjeuh
Ik neem later wel 1 hond, konijnen en hamsters. Zijn prima baby's!
c_alsemgeest
Geplaatst: 26-07-17 08:07
fleurtjeuh schreef:
When friends are posting pictures of their newborns and you're like [ [url=m/jz5g4R.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Reneee
Geplaatst: 26-07-17 08:36
Dit zijn mijn baby's
Frummels
Geplaatst: 26-07-17 10:51
Yes, furbaby spam! Ik doe mee
Anoniem
Geplaatst: 26-07-17 11:14
Ik ben mama van een baby pauw.. telt dat ook? Papa past nu een weekje op, omdat ik met vakantie ben. Onhandig al dat oppas regelen hoor. Weer bevestiging dat ik geen kinderen wil
fleurtjeuh
Wil je vrijheid blijheid moet je inderdaad ook niet aan huisdieren beginnen. Je hebt daar inderdaad dan weer oppas voor nodig als er een paar dagen op uit wilt.
Mijn hond gaat altijd naar het pension Alleen de paarden staan nu op een zelfvoorzienende stal dus ja daar moet ik iets voor regelen. Maar daar hoef je maar twee keer per dag naartoe en aan een kind zit je de hele dag vast.
Frummels
Geplaatst: 26-07-17 11:28
Neee, die baby pauw!
Onze buren passen altijd op onze poes en wij op die van hun als er iemand op vakantie gaat. Super handig.
Paarden staan volpension dus daar hoeven we niets voor te regelen, behalve vragen of iemand ze een beetje in de gaten houdt.
Mijn moeder komt vaak vakantie houden in ons huis en past dan op de beestjes. En anders doen onze buren het, wij passen op die van hun als zij op vakantie zijn. Prima geregeld
Anoniem
Geplaatst: 26-07-17 12:41
Mijn katten mogen altijd naar het "kattenhotel mama" als ik op vakantie ga. Er woont niemand in het huisje van oma op dit moment, en dan mogen ze daar logeren. helaas dit jaar gemerkt dat dat voor mijn oudje (14 jaar) toch fiks aanpassen is. Volgende keer kijk ik gewoon voor iemand die bij ons thuis dan een aantal keer langs komt en ze wat aandacht geeft.
Mijn paarden staan 24/7 buiten. Behalve even controleren of alles in orde is en water bijpompen hoeft er niks gedaan te worden.