[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:31

Thanks! Ja, echt zo fijn. :D Daar geen geld meer aan uitgeven. Als ik eraan denk hoeveel het mij heeft gekost, word ik ziek. :')

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:32

Thanks Shizzel, duidelijke uitleg :)

Wat vinden jullie, ben ik een ezel als ik dit ga betalen (dus 38 in totaal)? Of kan ik het beter annuleren en ooit via Shipito bestellen? Aan de ene kant kan ik niet wachten om Colourpop uit te proberen, aan de andere kant vraag ik me af of dit het waard is := Dit is mijn bestelling trouwens

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:16

Niniane schreef:
Thanks! Ja, echt zo fijn. :D Daar geen geld meer aan uitgeven. Als ik eraan denk hoeveel het mij heeft gekost, word ik ziek. :')

Hier nog een... %) Mijn TTT is bijna dus is echt weer zenuwslopend dit.

Ikwashier; volgens de originele waarde was je normaal 34 dollar kwijt geweest. Dat komt neer op +- 32 euro. Die keus is volledig aan jou, aangezien het natuurlijk 18 euro meer is dan je dacht dat het zou worden. Hou er wel rekening mee dat als je via Shipito bestelt je alsnog verzendkosten kwijt gaat zijn die meestal tussen de 7 en 20 dollar zitten. Kleine enveloppen 7, de dozen worden 12-20 dollar. Stel het past in een enveloppe, ben je dus 7.25 kwijt. Dan heb je een winst van 10,75. De vraag is natuurlijk net of je die winst de moeite waard vind om het zo te doen en je hele pakket terug te laten sturen, 2-3 weken te wachten tot je je geld terug hebt en opnieuw te moeten bestellen + 2 weken wachten tot het vanuit Shipito via de goedkoopste optie bij jou thuis is. :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:20

Spannend Mies! Persoonlijk heb ik de ttt niet gehaald, maar heb er wel veel aan gehad bij mijn examen. Je weet gewoon hoe het eraan toegaat. Was echt minder zenuwachtig daardoor!

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:47

Bedankt voor je tip over het Morphe palette *\o/* en gefeliciteerd met je rijbewijs!

Mooie looks weer dames! Vind die groene look met de donkere lippen erg gaaf Shizzel, je rockt het!

Darah & DS doe mij wenkbrauwen zoals die van jullie please <3

Heb net weer een hele hysterische liquid gekocht :')
Zag dat ze metallics hadden bij nyx dus heb Speed of Light gekocht, een metallic peach/rose gold :+:

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 18:12

Dat Morphe FIF palette is ook mooi zeg <3
Maar kom nu al ruimte te kort voor mijn makeupjes. Eerst even kijken hoe duur de badkamer verbouwing gaat uitvallen..

Gefeliciteerd met je rijbewijs Niniane!

Dankjewel Kelly :) Klinkt mooi die liquid!

Snel rommelig lookje van vandaag, was weer laat :') is met Huda Beauty palette.
Afbeelding

Afbeelding

Nu aan het einde van de dag is ie zeker wel gecreasd (zonder primer of setting spray).

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:52

DS mooi dat roze <3
Lino wow dat rood knalt echt !
Niniane ook heel mooi :))
Darah mooie liner ondanks dat hij wat dikker is hoor !
Niniane gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs *\o/*
ikwashier en als je er gewoon wat uit haalt en zo wel aan je bedrag komt ?

Vandaag een rustige look ( en nog natte haren :D )

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 09:41

Niniane gefeliciteerd!! Zeker een cadeautje voor jezelf waard :D

Ikwashier, leuke bestelling. Drift is ook een hele mooie oogschaduw! Als er 20% korting op de producten zelf zit staat de korting meestal wel op de doos, maar als het om gratis cadeautjes, of 3 voor 10 gaat enzo komt de originele prijs erop. Maar omdat ze ook daar niet consistent mee zijn ga ik altijd van de werkelijke waarde uit, weet ik zeker dat het klopt..

Het is nu helemaal weer voor de zomerse fel gekleurde of juist bronzy looks <3 Althans, dat is mijn mood :))

Kon het dus ook niet weerstaan om Love at first Bite van MAC te bestellen en de Bronze Hero lustre drops :D Lekker zonnig!

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 10:53

Mondy wat een mooie look! Wat draag je op je lippen?

Heb me al lang niet gemeld hier, draag niet heel veel makeup meer. Soms wat concealer, highlighter, wenkbrauwpoeder of lipstick. Wenkbrauwpoeder is niet echt meer nodig aangezien ik mijn wenkbrauwen (en wimpers) verf.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 11:05

Djilna waar blijven jouw mooie looks :D
En klopt lekker fel mag wel nu. Maar mn jurk is al opvallend genoeg :))

Miefje dat is de Magic Wand liquid van CP

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 11:26

Nou, ik kom momenteel niet verder dan een lipstick/lipgloss en evt wat mascara. Niet echt fotowaardig O:)
Te moe. Vandaar dat ik sinds een paar dagen 50% werk/ 50% ziektewet. Vrolijk lipstickje lukt wel en fleurt lekker op, maar voor een mooie ooglook heb ik het geduld nu niet :+
Komt wel weer! Maar ik lees hier dus nog wel mee, leuk om te zien hoe iedereen er mee bezig is :)

Haha ja Mondy, jurkje knalt lekker! Leuk zo met die stippen.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 11:28

Ik heb weer een heleboel mooie looks voorbij zien komen! <3 Ben benieuwd hoe die Lustre Drops je bevallen Djilna!

Voor degenen die vroegen om mijn concert look, sorry dat ik geen foto heb! Heb geprobeerd om het in mijn tijdnood op de foto te krijgen maar kreeg het er echt niet op:( Ga hem binnenkort opnieuw maken en kijken of het dan wel lukt een mooie foto te krijgen! Zo irritant als je prachtige glitter op je ogen hebt en je camera een matte blur oppikt. |o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:02

Oke ik ben weer helemaal bij!
Ik zit even gauw te pauzeren en krijg het dus niet voor elkaar om overal persoonlijk op te reageren, maar ik vind het echt super tof om al die actieve looks te zien :D

Hier mijn make up van vandaag. (word weer tijd om mijn lippen te vullen merk ik).
Afbeelding
Afbeelding
Suuuuper slechte kwaliteit :( als iemand toevallig een goeie telefoon overheeft; die van mij is nog steeds kapot buhhh

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:25

velvetblack schreef:
Ik zit even gauw te pauzeren en krijg het dus niet voor elkaar om overal persoonlijk op te reageren, maar ik vind het echt super tof om al die actieve looks te zien :D

Hier mijn make up van vandaag. (word weer tijd om mijn lippen te vullen merk ik).
[ [url=m/cS3OIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ajCjs3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suuuuper slechte kwaliteit :( als iemand toevallig een goeie telefoon overheeft; die van mij is nog steeds kapot buhhh

super mooi vind ik het

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:30

velvetblack schreef:

[ [url=m/cS3OIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ajCjs3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knappe meid zeg! Staat je goed

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:37

Velvetblack, wauw wat een ontzettend gave look!

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 18:47

Velvetblack, je bent prachtig, verander a.u.b niks aan jezelf. Love yourself! :*

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 19:21

Phoya schreef:
Velvetblack, je bent prachtig, verander a.u.b niks aan jezelf. Love yourself! :*

Ze heeft haar lippen al paar keer laten spuiten ;) en daarnaast niks mis met beetje zelfverbetering als iemand dat mooi vindt!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 19:35

Vgm kunnen sommigen heel goed voor zichzelf praten :+

Welke zonnebrand gebruiken jullie? Ik heb er eentje van biodermal op het oog welke mat wordt en onder makeup gedragen kan worden, maar die is 20 euro, voor een kleine flacon.

Iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 19:37

eenitraM schreef:
Vgm kunnen sommigen heel goed voor zichzelf praten :+

Welke zonnebrand gebruiken jullie? Ik heb er eentje van biodermal op het oog welke mat wordt en onder makeup gedragen kan worden, maar die is 20 euro, voor een kleine flacon.

Iemand tips?

Ik gebruik er eentje van Neutrogena, de ultra sheer dry touch SPF 55. Wel voor m'n gezicht dan. Is de enige waar ik niet van ga glimmen als een discobal, gebruik hem eigenlijk dagelijks als dagcreme. Bestel hem via iherb voor 10 dollar trouwens!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 19:47

Hier Vision zonnebrand :j voelt op het lichaam als gewoon creme, gezicht ga ik denk ik dit weekend achter komen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 19:53

Ik heb van Paula's Choice een dagcrème met SPF 30 en verder smeer ik mezelf in met Vision SPF 20 en op mijn tattoos eentje van Nivea met SPF 50. Maar eerlijk? Ik verbrand echt nooit haha. Ook niet zonder zonnebrandcrème oid. Is vooral behoud van (de gezondheid van) mijn huid.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:34

Phoya schreef:

Ik verander mezelf sowieso al enorm door de make up die ik draag haha. Het is altijd een wereld van verschil! Ik laat inderdaad om de zoveel tijd mijn lippen doen :j

Dankjulliewel meiden!!

Ik hoor inderdaad hele goede verhalen van Vision zonnecreme

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:51

Vision vind ik idd prettig :j
Voor mn lichaam altijd australian gold instant vakantie gevoel door die geur :D
Aaahh lieve mooie elke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 21:12

Ik eigenlijk altijd de oil van Nivea, factoor zo hoog mogelijk. Had ivm alleen handbagage laatst naar sicilie een andere mee, kon alleen in factor 30. Was huismerk etos, kleine verpakking. Ben nog nooit zo verbrand ondanks 2x uur smeren en in de schaduw zitten.. het sprong ook gewoon open (op mn voorhoofd he), dat wordt weer een litteken.. lang leve foundation!