Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Thanks! Ja, echt zo fijn.Daar geen geld meer aan uitgeven. Als ik eraan denk hoeveel het mij heeft gekost, word ik ziek.
velvetblack schreef:Oke ik ben weer helemaal bij!
Ik zit even gauw te pauzeren en krijg het dus niet voor elkaar om overal persoonlijk op te reageren, maar ik vind het echt super tof om al die actieve looks te zien![]()
Hier mijn make up van vandaag. (word weer tijd om mijn lippen te vullen merk ik).
[ [url=m/cS3OIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ajCjs3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suuuuper slechte kwaliteitals iemand toevallig een goeie telefoon overheeft; die van mij is nog steeds kapot buhhh
velvetblack schreef:Oke ik ben weer helemaal bij!
Ik zit even gauw te pauzeren en krijg het dus niet voor elkaar om overal persoonlijk op te reageren, maar ik vind het echt super tof om al die actieve looks te zien![]()
Hier mijn make up van vandaag. (word weer tijd om mijn lippen te vullen merk ik).
[ [url=m/cS3OIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ajCjs3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suuuuper slechte kwaliteitals iemand toevallig een goeie telefoon overheeft; die van mij is nog steeds kapot buhhh
eenitraM schreef:Vgm kunnen sommigen heel goed voor zichzelf praten
Welke zonnebrand gebruiken jullie? Ik heb er eentje van biodermal op het oog welke mat wordt en onder makeup gedragen kan worden, maar die is 20 euro, voor een kleine flacon.
Iemand tips?
Phoya schreef:Velvetblack, je bent prachtig, verander a.u.b niks aan jezelf. Love yourself!