Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noblesse_ schreef:Hoi, mag ik ook meepraten hier? Heb namelijk een vraagje!
Ik heb al een jaar een neuspiercing, die heb ik na 14 dagen al laten wisselen voor een ringetje, nooit problemen mee gehad.
Nu heb ik sinds 14 dagen een septum erbij, nu mijn vraag: wanneer kan ik die wisselen?
Noblesse_ schreef:Haha ja, bedankt voor de tip met wachten tot genezen! Nu mijn vraag: wanneer weet je of hij volledig genezen is? Mijn septum heb ik nu niks van last meer van. Niet pijnlijk, dik, geen etter etc. Merk niet dat hij er zit haha.
Was met mn andere ook zo, waarschijnlijk dat ik daardoor ook geen last had met wisselen
Citaat:De genezingstijd van deze piercing bedraagt ongeveer 6 tot 10 weken.
Vanillia schreef:Ik wil al een tijdje een 2e gaatje in mijn oorlel en ben er na wat onderzoek wel achter dat ik 'm het best kan laten piercen. Ik heb alleen geen idee waar ik dan naartoe zou moeten. Kent 1 van jullie een goede piercer in (de buurt van) Tilburg? Thanks!
xZiva_ schreef:Was bij de lucardi en wilde eigenlijk een 3e gaatje laten schieten, ondanks dat hij wel dicht op het kraakbeen zat. De vrouw van lucardi raadde het zowaar af![]()
Lees altijd van die horrorverhalen dat lucardi overal gewoon in schiet
Flying_Angel schreef:Hier ben ik weer! Na mijn tweede oorbelgaatje wil ik graag nog meer!een ringetje bovenin mijn oor lijkt me mooi. Geen idee hoe dit heet. Hoe groot is het risico op een bloemkooloor? Dat is echt mijn nachtmerrie. En weet iemand een goede shop in Haarlem/Zaandam?
Flying_Angel schreef:Hier ben ik weer! Na mijn tweede oorbelgaatje wil ik graag nog meer!een ringetje bovenin mijn oor lijkt me mooi. Geen idee hoe dit heet. Hoe groot is het risico op een bloemkooloor? Dat is echt mijn nachtmerrie. En weet iemand een goede shop in Haarlem/Zaandam?
Mars schreef:Flying_Angel schreef:Hier ben ik weer! Na mijn tweede oorbelgaatje wil ik graag nog meer!een ringetje bovenin mijn oor lijkt me mooi. Geen idee hoe dit heet. Hoe groot is het risico op een bloemkooloor? Dat is echt mijn nachtmerrie. En weet iemand een goede shop in Haarlem/Zaandam?
Helix bedoel je, meestal worden die overigens gepierct met een staafje. Kans op een bloemkooloor wanneer je naar een goede shop gaat is niet erg groot, die kans was groter toen ze nog geschoten werden. Reken wel op een genezingstijd van ongeveer 12 maanden (of zelfs langer). Helixen kunnen lang blijven klieren of na de eerste paar maanden braaf zijn toch ineens opspelen. Dus informeer je goed over de nazorg en houd je daar goed aan.
De allerbeste shop is Classic Ink&Mods maar zit in Amsterdam. Haarlem/Zaandam zou ik niet weten maar wellicht zijn er anderen met goede suggesties