[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:55

Aight schreef:
_love12_ schreef:
Pfff, mijn geduld begint op te raken haha
Het plan was om komende maand (vlak na mijn 18de verjaardag) een tattoo op mijn bovenbeen te laten zetten, afspraak was gemaakt en aftellen kon beginnen.. Mja, als je er dan achter komt dat je zwanger bent moet opeens alles omgegooid worden en nu moet ik helaas nog wachten tot december :(:)

Wow best heftige post kwam ik achter na een paar keer lezen..

Maar wat was je plan te laten zetten :)

Een leeuw op m'n bovenbeen met in de manen pioenrozen. Laat m zetten voor m'n tante die al 10 jaar tegen kanker vecht. De leeuw omdat leeuwen bekend staan als vechters en ik het ontzettend mooie dieren vind en de pioenrozen heb ik er aan toegevoegd omdat dit de lievelingsbloem van m'n tante is.

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 23:29

Mooi idee.
Wordt het een grote tattoo?

Je bent nog 17 begrijp ik?
Sterkte met de zwangerschap en alles wat erbij komt kijken.
Mijn dochter is 19 jaar en 6 maanden zwanger, knipperlicht relatie en student.
Gelukkig vandaag een huisje voor haar gevonden,ze wilde ook niet thuis blijven ivm de baby.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:38

Tinkerloos schreef:
Mooi idee.
Wordt het een grote tattoo?

Je bent nog 17 begrijp ik?
Sterkte met de zwangerschap en alles wat erbij komt kijken.
Mijn dochter is 19 jaar en 6 maanden zwanger, knipperlicht relatie en student.
Gelukkig vandaag een huisje voor haar gevonden,ze wilde ook niet thuis blijven ivm de baby.

Ja klopt! Ik wordt 19 mei 18. Bij mij hetzelfde, knipperlicht relatie en nog student (wel vanaf het moment dat we het wisten gelijk besloten er samen 100% voor te gaan). Ik ga inderdaad ook snel opzoek naar iets voor mezelf, vind het hier thuis te druk en wil gewoon een stabiele omgeving voor die kleine.
De tattoo wordt ongeveer de helft van m'n bovenbeen (misschien iets groter zodat details beter zichtbaar zijn) en zodra het kindje er is komt de naam van het kindje er natuurlijk ook op haha

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 07:48

maatje987 schreef:
hee allemaal zou ik mij ook mogen melden ik wil in ongeveer juli / augustus mijn eerst tatoeage laten zetten nu wil ik dit ongeveer laten zetten

[ [url=m/P4400R.jpg]Afbeelding[/url] ]

maar dit wil ik dan wel met kleur de vlinders dan met blauw ( ik ben gek op blauw )
de rozen rood en de blaadjes groen of het precies deze word weet ik niet ik vind dit echt heel erg gaaf
het is wel groot voor een eerste dat weet ik maar ik vind hem ontzettend gaf

ik wil hem graag laten zetten bij tattoo bob in Rotterdam iemand hier ervaring mee ?

ps voor de tattoo kenners onder jullie hoe veel zou dit ongeveer gaan kosten ? ik snap dat dit per shop verschillend is

Geen ervaring met de shop zelf, maar ik vind hun tattoos echt niet mooi. Veel te grof allemaal en héél oldschool. Prima als je ervan houdt maar krijg het idee dat jij een meer realistisch stuk zou willen? Dan zou ik zeker nog even verder kijken.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 08:15

Mars schreef:
maatje987 schreef:
hee allemaal zou ik mij ook mogen melden ik wil in ongeveer juli / augustus mijn eerst tatoeage laten zetten nu wil ik dit ongeveer laten zetten

[ [url=m/P4400R.jpg]Afbeelding[/url] ]

maar dit wil ik dan wel met kleur de vlinders dan met blauw ( ik ben gek op blauw )
de rozen rood en de blaadjes groen of het precies deze word weet ik niet ik vind dit echt heel erg gaaf
het is wel groot voor een eerste dat weet ik maar ik vind hem ontzettend gaf

ik wil hem graag laten zetten bij tattoo bob in Rotterdam iemand hier ervaring mee ?

ps voor de tattoo kenners onder jullie hoe veel zou dit ongeveer gaan kosten ? ik snap dat dit per shop verschillend is

Geen ervaring met de shop zelf, maar ik vind hun tattoos echt niet mooi. Veel te grof allemaal en héél oldschool. Prima als je ervan houdt maar krijg het idee dat jij een meer realistisch stuk zou willen? Dan zou ik zeker nog even verder kijken.

dankjewel :D als je nog tips heb kwa shops wat niet een paar uur reizen is van Zoetermeer zijn die ook welkom :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 08:34

Ik ben aan het denken voor een nieuwe tattoo alweer :o
Een skull van een kat met rozen eromheen. Meisje van de shop heeft hem toen eens getekend maar nog niet verkocht. Ik twijfel alleen heel erg want dit is met kleur en ik heb nu die 3 kleinere gewoon zwart.

Dit zou ik graag willen ofja dit idee vind ik heel gaaf:
Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 08:45

maatje987 schreef:
Mars schreef:

dankjewel :D als je nog tips heb kwa shops wat niet een paar uur reizen is van Zoetermeer zijn die ook welkom :D

Den Haag is denk ik te doen? Dan zeker ff naar Mandy Denise kijken, ze werkt bij On Edge. Als er iemand prachtig realistische rozen etc kan zetten is zij het :j

In het topic zitten aardig wat bokkers waaronder ik die top ervaringen hebben.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 08:46

dankjewel zal ik doen :D den haag is makkelijk te doen is max half uur drie kwartier reizen ongeveer

ook echt net de site die ik net aan klikte uit de OP was ook een winkel waar van ik dacht he die hebben wel mooie maar geen idee dat ie in den haag zat tot jij het zei

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 08:50

Op hun site staan geloof ik Mark zn tattoos, Mandy Denise heeft zelf een FB pagina, zeker een kijkje waard :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 08:51

meisje_ schreef:
Ik ben aan het denken voor een nieuwe tattoo alweer :o
Een skull van een kat met rozen eromheen. Meisje van de shop heeft hem toen eens getekend maar nog niet verkocht. Ik twijfel alleen heel erg want dit is met kleur en ik heb nu die 3 kleinere gewoon zwart.

Dit zou ik graag willen ofja dit idee vind ik heel gaaf:
[ [url=m/eipO7Y.png]Afbeelding[/url] ]

Gaaf idee, maar je weet dat er geen oren aan een schedel zitten toch? Dat doet voor mij wel echt afbreuk aan het idee...

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 09:02

Mars schreef:
Op hun site staan geloof ik Mark zn tattoos, Mandy Denise heeft zelf een FB pagina, zeker een kijkje waard :j

dankjewel voor de tips heb even gekeken en ik denk dat ik het bij haar ga laten zetten ik vind het er erg mooi uitzien :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 09:18

#eefje; zo had ik er nog niet over nagedacht :o
Denk alleen dat ik hem zonder de oren een stuk minder leuk vind.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:22

Maatje987 @ ik ga binnenkort naar the ink society in Utrecht, ook goed te doen denk ik?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:28

Ik heb goede ervaringen met Magic Tattoo in Utrecht. Ik heb zelf een relatief simpele tattoo laten zetten, maar veel van mijn vrienden hebben zich daar laten tatoeëren en er ook goede ervaringen mee. Dat was in de eerste instantie ook de reden dat ik voor Magic Tattoo koos. Utrecht is volgens mij ook goed te doen vanuit Zoetermeer. :j

Er werken daar trouwens verschillende tatoeëerders met allemaal hun eigen specialiteiten. Ik denk dat je voor rozen en vlinders Remco zou krijgen. https://www.instagram.com/remcovantriest/

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 12:18

utrecht zal ik is naar kijken dank jullie wel voor de tip

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 12:54

maatje987 schreef:

On edge!! :D Zit in Den Haag. Goede shop, goede ervaringen mee!

Edit: Oh. Is al genoemd haha. Ik denk wel dat Mandy hele lange wachtlijsten heeft?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 13:03

Tanya schreef:
maatje987 schreef:

On edge!! :D Zit in Den Haag. Goede shop, goede ervaringen mee!

Edit: Oh. Is al genoemd haha. Ik denk wel dat Mandy hele lange wachtlijsten heeft?

ik heb ze net gemaild met een aantal vragen dus ben erggg benieuwd :D

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:30

net mail terug gehad van on edge en ze zeide inderdaad dat ik mandy denise ff een berichtje moest sturen dus dat heb ik gedaan

kreeg wel heel netjes ook een mail dat ze zal proberen binnen twee weken te antwoorden
en ze heeft momenteel ook een wacht tijd van 5 maanden

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 08:07

Vraagje voor de mensen met een tattoo op hun benen... Hoe hebben jullie dat gedaan met benen scheren? De eerste weken niet scheren tot het genezen is, en dan? Ik gebruik altijd de goedkoopste scheermesjes, maar weet niet of ik mijn tattoo daarmee kan verpesten. :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 08:09

Gewoon wachten tot ie geheeld is, en dan scheren :P?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 08:16

waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ben vinden jullie een uurtarief fijner of dat ze gelijk dat bedrag hebben zeg maar ?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 08:43

Ik heb mijn been pas weer geschoren nadat het echt helemaal genezen was.
Ik gebruik ook goedkope weggooi mesjes.

Over de prijs: ik heb liever een vooraf afgesproken prijs.
Met mijn sleeve is het per uur,maar in dit geval is dat beter.
Komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Ik zit 5 uur per keer,en heb vooraf al afgesproken wat ik na die 5 uur moet betalen.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:01

ik had je sleeve gezien vind hem echt onwijs gaaf echt heel gaaf ! je moet hem nu alleen nog op laten vullen toch ?

ik ben benieuwd hoe mandy denise dat doet kwa prijs enz

ik zit alleen een beetje te denken zal ik haar vragen om gelijk een afspraak in te plannen of wacht ik nog even ik zit namelijk ook met het geld enz ik zat dan te denken om hem in december te laten zetten toch wat later dan maar dan heb ik ruim de tijd ook om te sparen . ik wacht eerst sowieso haar mail af hoe zei dat kwa prijs doet.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:04

Ik zit hier trouwens te twijfelen. Morgen heb ik in principe RPM maar ik zit te denken of ik wel of niet een sportbeha aan kan (ik leef nu half strapless :') ).. wat zouden jullie doen? De wond is al dicht en ik ben al flink aan het vervellen. Zou ik het wagen of niet?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:06

Bralindy schreef:
Ik zit hier trouwens te twijfelen. Morgen heb ik in principe RPM maar ik zit te denken of ik wel of niet een sportbeha aan kan (ik leef nu half strapless :') ).. wat zouden jullie doen? De wond is al dicht en ik ben al flink aan het vervellen. Zou ik het wagen of niet?

misschien een hele stomme vraag maar wat is RPM ? :o