Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:34

Vanillia schreef:
Vala schreef:
Ik kan het eigenlijk alleen maar met helemaal eens zijn met Varekaj, dit kan gewoon zo niet meer langer. Heel heel veel sterkte, ik hoop dat ze vandaag echt iets gaan doen. Dit kan zo niet langer.

Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen. Tijd om actie te ondernemen meis, dit gaat niet meer. :(:)

Heel veel sterkte vandaag Quir. Ook ik sluit me aan bij wat er hiervoor gezegd is.

Ik denk dat we je allemaal ontzettend sterk, dapper, moedig en een vechter vinden, maar ergens is het genoeg. Je lichaam geeft nu naar mijn mening zo duidelijk aan dat het voor nu klaar is.. Ik snap dat het niet leuk is om een tijd op de IC te vertoeven, niet thuis te zijn en je paarden niet te kunnen zien, maar het is nu echt tijd om het tij te keren en ik denk niet dat dat thuis gaat lukken.

Ik duim voor je!

esje01

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:39

Ik begrijp je wanhoop en angst.
Je wil vooruit blijven kijken maar je kunt alleen pas weer vooruit wanneer de artsen je kunnen helpen.
Wees eerlijk als je het overleg ingaat
Het gaat zo niet meer.
Je bent op, je lichaam houdt dit niet meer vol.
Je geestdrift houdt je nog op de been en je houdt vast aan kleine dingen.
Heel knap en je moet dat blijven koesteren maar je mag ook toegeven dat dit geen menswaardige manier van leven is.
Liefs voor jou en Bas

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:51

Hey meid, wat is het leven soms toch oneerlijk! Begrijp zo dat je er nu helemaal klaar mee bent. Dit kan zo toch ook niet verder, zelfs niet voor zo'n bikkel als jij. Houd moed! Je hebt zo'n vertrouwen in je nieuwe arts, hopelijk komt hij vandaag met een behandelingsplan waar jij je ook in kunt vinden en wat weer de eerste stap gaat worden uit deze ellende. Op naar minder pijn en weer een normaal leven! Ook ik denk veel aan je, hoop dat je het lichamelijk en mentaal nog even vol kunt houden!
Dikke knuffel :(:)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:59

Ook van hieruit angst voor een update die we niet willen horen/lezen...

Dikke knuffel Quir, ik hoop echt zo hard dat ze je eens kunnen helpen. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:04

Ik sluit mij ook volledig aan , dit kan gewoon niet meer zo :(:)

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:38

Quir is angstvallig stil eigenlijk hoop ik maar dat je opgenomen hebt en ze je zoveel pijnstillers hebben gegeven dat je nu een klein beetje aan het bijslapen bent .

Hele dikke knuffel voor jou Quir!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:22

Hele dikke knuffel voor jou! :(:)

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:27

Ik vind het altijd een beetje eng als we even niets van Quir horen.
Ik hoop in ieder geval dat de stilte betekent dat er eindelijk wat aan de situatie wordt gedaan en dat ze je kunnen helpen Quir!

Dikke knuffel

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:28

+1 :(:) zet hem op Alice!!!!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:57

:(:) :(:) :(:)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 11:25

Stilte omdat t me zo veel moeite kost. Lees wel.

Nog gewoon thuis in ieder geval, eigen chirurg wil niet aan externe drain. Maar nu wel een heel goed plan op gaan zetten hoe nu verder, wil dat ook op de poli bespreken. Helaas een heel druk man, daar baal ik wel enorm van.

Sowieso een dezer dagen CT scan van m'n hoofd, om te kijken hoe mijn hersenkamers ervoor staan ivm nieuwe drain...

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:28

Zucht -O-

En wanneer verwachten ze een antwoord te hebben?!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 11:29

_KiMbErLeY_ schreef:
Zucht -O-

En wanneer verwachten ze een antwoord te hebben?!

Vandaag...

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:34

Ah kijk! Dat is sneller dan ik verwacht had, godzijdank!!

Kun je t een beetje handelen meis?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:39

Waarom wil je eigen chirurg niet aan een externe drain?
Uit je berichten maak ik eigenlijk een beetje op dat je echt in een cirkeltje zit qua slechte gezondheid en dat moet toch een keer doorbroken worden? Ik ben benieuwd naar het nieuwe plan, want dit kan zo echt niet langer meid :\ Je komt gewoon niet toe aan leven, lijkt wel. Weet je eigenlijk nog wel hoe het is om zonder pijn de dag door te komen?

Hopelijk snel antwoord van de beste man!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 11:51

Ik heb geen flauw idee meer hoe t is zonder pijn...

Externe is de kans te groot op infecties en daardoor wordt de kans groot dat t nóg veel langer duurt voor er een interne drain in komt. Op zich begrijp ik t wel, maar zo is t gewoon niet meer vol te houden.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:02

euhm.... Ik snap de beste man zijn redenering, maar hell...

hou vol meis... :(:)
Ik weet dat ik dit van mijn man niet meer zou mogen verwachten, als die terug even diep zou zitten als jij nu zit. Mijn pb-box staat altijd voor je open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:17

Ik begrijp de medische kant, echter heb je nu eigenlijk ook maar de minste levenskwaliteit? Dat mag die beste man gewoon niet uit het oog verliezen. En drukbezet of niet, verdorie zeg, dit is wel ernst! Wat als het plots stijl bergaf gaat en je krijgt zware hersenschade? Of nog erger?

Ik vind dit eigenlijk niet meer iets waarvan hij kan zeggen "ik plan je even in". Hij moet dat gewoon doen, met prioriteit. Kan best dat er nog urgenties zijn, maar de jouwe sleept verdorie al zo ontzettend lang aan. Het mag een keer klaar zijn.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:23

Varekaj schreef:
Ik begrijp de medische kant, echter heb je nu eigenlijk ook maar de minste levenskwaliteit? Dat mag die beste man gewoon niet uit het oog verliezen. En drukbezet of niet, verdorie zeg, dit is wel ernst! Wat als het plots stijl bergaf gaat en je krijgt zware hersenschade? Of nog erger?

Ik vind dit eigenlijk niet meer iets waarvan hij kan zeggen "ik plan je even in". Hij moet dat gewoon doen, met prioriteit. Kan best dat er nog urgenties zijn, maar de jouwe sleept verdorie al zo ontzettend lang aan. Het mag een keer klaar zijn.

geloof ook wel dat het hoge prioriteit heeft bij de arts. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij heel goed met collega's wil overleggen wat nu te doen en zo overleg heeft even tijd nodig.
Externe drain willen ze denk ik gewoon heel goed overdenken en liever niet. Quir heeft al zo infectie verleden dan ga je als het enigszins kan niet weer een bron van infectie inbrengen.
Quir hoop echt dat de arts vandaag met enigszins acceptabele oplossing komt en als dat weer een (langdurige) opname wordt ga er voor zo is het ook geen doen toch.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:44

Ach Quir :(:)

Ik weet wederom niet meer wat te zeggen. Hopelijk komen ze vandaag echt met een goed plan.

Zijn de uitslagen van alle kweken al bekend? Of moet je daar ook nog op wachten?

:(:)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:52

Ik denk dat de artsen het ook niet meer weten,wát ze nou het beste kunnen doen. Is voor hun natuurlijk ook moeilijk.En w.b.t. de pijn die Quir heeft, de artsen voelen de pijn niet, miss. hebben ze totaal geen besef hoeveel pijn Quir heeft.
Ik denk dat ik helemaal gek zou worden van zoveel pijn,dag in,dag uit.
Die tunnel is heel erg lang,dat er een einde aan zit zal best wel,maar niemand weet wanneer,ook de artsen niet.
Dat artsen druk zijn,dat ken ik zelf ook maar al te goed,en ik begrijp dan ook niet waarom ze er geen hoge spoed achter zetten.Dan denk ik ook maar weer,het zal wel geen spoed zijn dan [bij mezelf he].
Sterkte Quir!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:34

Als de artsen vandaag met een plan willen komen betekent dat dat ze er bovenop zitten en hard aan het werk zijn voor Quir. Maar ze hebben ook meer patiënten op hun programma.
Ik denk dat ze wel degelijk weten hoeveel pijn ze heeft maar dat er geen voor hand liggende oplossing is. Dit is zo'n ingewikkelde casus.
Heel veel sterkte Quir, ik heb heel erg met je te doen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:05

Y;(

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 15:21

Volgende week woensdag CT en meteen poli afspraak bij de neurochirurg. Mijn chirurg is er de rest van de week niet meer, vanochtend besproken in t overleg.

Ze kunnen op dit moment niets. Duidelijk gemaakt dat t zo gewoon echt niet meer kan, dat we wel zelf naar seh komen...zelf, we konden wel naar de huisarts gaan en als die vond dat t niet meer ging ons insturen. Zij vond dat, Tilburg gebeld. Ja ze kan naar de seh komen, maar we gaan toch niets doen. Ze moest maar adequate pijnstilling geven, maar meer of iets anders geven doen ze ook niet en de apotheek begint ook nog eens moeilijk te doen. HA gevraagd aan neurochirurg wanneer ze dan wel iets gaan doen. Als visus verslechterd, braken, misselijk en niets meer binnen kan houden. Nou dat is allemaal zo, al bijna weken zo (en dat weten ze verdomd goed) en ik hou vrijwel niets binnen (met primperan minimaal). Jaa als t verslechterd dan... Waardeloos

Gezegd dat ik zelf wel een gat in m'n kop boor. Zo beu, maar zo gaat t gewoon niet meer.

Ze hebben geen flauw idee, chirurg heeft geen idee wat ie mij aan doet.

En dat ga ik m volgende week ook duidelijk maken ook. Eerste wat ik m zeg.

Hebben nu op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar ze weigeren in alle staten. Neuroloog nog bellen of zij nog iets kan betekenen, misschien naar Radboud. Punt is dat je daar nieuw bent en ze ook niet zomaar iets 1.2.3 kunnen doen.

Bizar. Helemaal mee gehad, eens zien hoe lang m'n lijf t nog trekt zonder eten en met nauwelijks drinken, maar wel maximaal aan plaspillen en andere troep.

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:25

Heel veel sterkte!!! Ik leef met je mee.
ooh bah, dat is echt vervelend als ze er niks mee doen. Ik zou het inderdaad heel goed duidelijk maken dat dit zo niet meer gaat. Maar eerlijk gezegd hoop ik toch dat er eerder iets gaat gebeuren.
Zo is het niet meer te harden voor jouw.

Heel veel sterkte!!!!