Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizard schreef:Goof.
Ben je al naar de Lemelerberg geweest?
Doe dat ook vooral voor de middag.
Als je iet verder weg wil,dan raad ik je watermolen Singgraven aan(denekamp).
Of de watermolens,frans,en bels,in het dal van de mosbeek.
Hoewel het daar nu ook wel drukker zal zijn.
Marjolein29 schreef:Leuk, die wil ik ook gaan doen met Purk mijn ruwhaar jack Russell! Ziet er leuk uit.
Marjolein29 schreef:Ik lees al een tijd mee om wandeltips op te doen en lees dan over de ns wandelingen. Nu is mijn auto overleden en wil ik de ns gaan proberen maar worden die routes goed aangegeven? Gewoon met paaltjes of gaat het via gps? Ik probeer juist mn telefoon uit te laten tijdens het wandelen namelijk.
Marie_Anne schreef:Mooi die wolken. Daar kan ik zo van genieten.
Goof, ik zat ook naar die foto van die kikker te kijken van![]()
, Waar kijk ik nu toch naar?
Wat leuk BeFunny, ik heb vorige week die NS-wandeling van Baarn naar Hilversum Mediapark gedaan. Dat overlapt wel een deel met jouw wandeling denk ik. Erg mooi, dat gebied tussen Bussum en Hilversum. Hoe lang was het lopen vanaf Bussum Zuid?
Ik vond het wel oké aangeven vanaf Lage Vuursche. We hebben twee keer even staan twijfelen, maar toch gevonden. Één bordje zat helemaal verstopt achter een boom.
Ik vroeg me gisteren af wie eigenlijk al die markeringen op de LAW's en streekpaden aanbrengt en onderhoudt. Ik vind die kruizen als je de verkeerde kant op gaat zo goed. Maar dat wordt door vrijwilligers van Stichting Wandelnet gedaan las ik, super is dat.