Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunnybellami

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:53

hoi hoi!
Mag ik me ook melden hier?:D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:22

tuurlijk! Welkom! Ook aan het fitnessen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:25

Welkom!!

Ik lees wel mee hoor dames, maar heel weinig tijd om te reageren

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 23:38

Welkom sunnybellami! wat doe je qua training? :)

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:24

Ik zal me even voorstellen!
Ik ben sunny, 16 jaartjes jong en ben sinds januari bezig met fitness en gezond eten :D
Ik doe 1 keer in de week steps, loop gemiddeld 2/3 keer per week hard, doe krachttraining in de sportschool en sta voor allerlei leuke dingen open! Ik zit nu in het examenjaar dus heb deze weken bijna geen tijd om te sporten, en ben ook nog ziek dus het gaat op het moment niet heel goed.
Mijn doel is om vet te verliezen en spieren te kweken!
Ik sta gemiddeld 3 keer per week in de sportschool en train thuis ook nog *\o/*
( doe bijna alles onder begeleiding )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:27

Pff, erg druk hier dus niet zoveel tijd om alle verhalen van iedereen netjes te lezen :( Hoe gaat het bij iedereen? Welkom sunnybellami!

Bij mij gaat het goed, wel erg veel gewerkt deze week dus bijzonder weinig tijd gehad om te gaan sporten. Maar goed, op m'n werk genoeg gesport :Y) Wel 4 kg kwijt nu!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:29

Guys... Got a new job... In mijn sportschool! Hahaha. Ben nu deel van het team :D

Bijzondere naam Sunny :) nogmaals welkom :D

Goed bezig Renee! Netjes hoor :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:35

Was eigenlijk best wel droog. Gisteren zag ik op de facebookpagina van mn gym: "Gezocht: bladibla" . Dus ik direct gereageerd met: ik breng morgen een briefje langs!

Vanmorgen loop ik de gym binnen, geef de brief en de eigenaar zegt: oké, kom maar mee, gaan we meteen even een gesprekje hebben. Wanneer kan je beginnen?
Ik: uhhhh direct?
Hij: *geeft hand* oké, welkom bij het team.

Twee minuten later stond ik weer buiten :') Maar goed, iedereen daar kent mij dus was op zich ook wel logisch. En nu kom ik thuis, staat er meteen een update op de facebook pagina met "wij zijn voorzien" :D :D Dus ik ben blijjjjj

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:14

Wauw, super fijn Emita! Da's nog eens makkelijk een baantje binnen harken :P

Ik ben vanmorgen weer wezen sporten, nieuwe schema is echt fijn. Heb alleen wel pijn in m'n middenrug bij bepaalde oefeningen, dus binnenkort maar eens daten met de fysio/chiropractor.
En note to self: niet meer op zondag gaan sporten. Man man, wat een drukte.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:53

Wat gaaf emita super leuk!

Ik ga me abonnement helaas terug zetten naar 1x per week gewoon geen tijd om meer te gaan nu

Iemand ervaring met kettlebell is dat wat om thuis te zien werkt het echt?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 23:27

Leuk Emita , gefeliciteerd !

Ik ben zaterdag wat te fanatiek geweest, en met paardlief naar de bossen en het huis helemaal onderste boven en hard gelopen. Men o men wat een spierpijn :=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 09:07

Welkom Sunny!

Gefeliciteerd Emita, wat tof!!

Houvanutopia, wat zonde, kun je niet gewoon meer tijd maken? :D

Hier een drukke week ingepland, er moet even weer drastisch wat gebeuren:
Maandag - hardlopen
Dinsdag - BP/gritt
Woensdag - funxtion
Donderdag - BP
Vrijdag - funxtion

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 09:59

Hallo Allemaal,

Wat leuk om bij de fitness te werken, dat zou ik ook wel willen ;)

Ik ben vorige week begonnen met de 30daychallenge voor biceps/triceps, vandaag dag 6 :) 30 triceps dips, 20 push ups en 7*5 biceps curls.
Ik heb nu al spierpijn dus dat wordt wat ;)

Afgelopen zaterdag kreeg ik super fijne tips van de instructeur, bijna PT :) moet nu elke keer benen met de foamroller behandelen en geen borst mee trainen maar vooral rug zodat schouders rechter worden.

Echt leuk om nu gerichter aan de slag te gaan, ik ben trouwens al ruim 2 kg kwijt. super leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 10:46

Och, straks gaat het alleen maar makkelijker Marit.. Nu is het misschien even zwaar, maar over een week gaat het vast al beter :j

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:17

@ emita wat leuk! Veel plezier :)
@dressagelady ziet er idd druk uit!

pff ik heb het een beetje zwaar met al dat sporten en fulltime werken.
Ik doe nu elke werkochtend voor het werk een 7 min work-out en 3x per week hardlopen + 1x per week paardrijden. Ik kom verder gewoon nergens aan toe :( Ik zou zo graag funxion weer willen oppakken, maar ben in de avond echt moe en vaak moet er ook nog ergens worden gekookt of afgewassen.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:31

@MaritB, mag ik vragen waarom je zo'n challenge doet? Moet je elke dag van die oefeningen doen? Vind het nogal tricky, vooral omdat je in een behoorlijk blessuregevoelig gebied bezig bent (met je schouders).

@Lovelys, geen mogelijkheid om voor je werk naar de sportschool te gaan? Ik weet natuurlijk niet waar je werkt en hoe laat je moet beginnen .. Het lijkt mij zo heerlijk om 's ochtends met sporten te beginnen (maar is bij mij helaas niet mogelijk, zit om half 8/kwart voor 8 op de fiets en de sportschool is pas om 7 uur open)

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:46

Helaas. Ik moet een uur reizen voor ik op mijn werk ben. Ik zou heel graag inderdaad eerst willen sporten en daarna lekker werken. Helaas vertrek ik rond 7.15 vanuit huis en ben rond 6 uur weer thuis.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:48

Wat jammer he! Ik zou ook zo graag 's ochtends voor het werk al willen sporten. Ben jaloers op de mensen die lekker om half 9 of 9 uur kunnen beginnen :))
Wellicht is het voor jou een idee om direct uit je werk door te gaan naar de sportschool? Dan heb je geen tijd om thuis op de bank te gaan zitten en moe te worden, heeft mij vaak geholpen!

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:10

hahah ja dat zou kunnen mits ik niet een vriend had die ook graag wil eten. Ik zal eens met mijn vriend gaan overleggen hoe en wat het handigste is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:04

Lovelys, ik heb echt respect voor je dat je evengoed zoveel aan sporten toekomt.. Toen ik veel uren moest werken afgelopen week, heb ik de sportschool helemáál niet gezien :n

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:20

Hmm ik sport wel, maar zie de sportschool niet hoor :P hardlopen doe ik buiten en in de ochtend 7 min uittrekken voor een korte work-out doe ik gewoon thuis. Het is echt een van de eerste dingen die ik doe :P
ik sta op, doe mijn lenzen in, trek kleren aan en ga die 7 min doen. na die 7 min work-out ontbijt ik en ga ik snel ff douchen en ben ik weg.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:20

dressagelady schreef:
Welkom Sunny!

Gefeliciteerd Emita, wat tof!!

Houvanutopia, wat zonde, kun je niet gewoon meer tijd maken? :D

Hier een drukke week ingepland, er moet even weer drastisch wat gebeuren:
Maandag - hardlopen
Dinsdag - BP/gritt
Woensdag - funxtion
Donderdag - BP
Vrijdag - funxtion

Zou het onwijs graag willen maar met 60uur per week werken red ik dat gewoon echt niet als ik vrij ben is de Sportschool dicht haha.

Vandaag kon ik gelukkig wat eerder naar huis dus vanavond weer ff groepslesje pakken

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:44

Ik ga zometeen op de weegschaal bij de sportschool := Ben stiekem wel nerveus hoor...ben erg bang voor de uitslag. Hoop echt dat het een keer meezit #)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:32

Ik heb me een aantal weken terug voorgesteld hier, maar helemaal niks meer gepost daarna :') komt vanaf nu verandering in.

Ik probeer 2/3x te fitnessen per week volgens een persoonlijk in elkaar gezet schema, ben nu 6 weken bezig en vrijdag word ik weer gemeten en gewogen, ben echt heel benieuwd naar het resultaat! Zie al wel resultaat en ik merk het ook aan mijn kleren. Er is minimaal 3 kg af denk ik (hoop ik :+ ).

@ Macchiato: is het meegevallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:35

Ik ga morgenochtend weer sporten, alleen heb ik nu een paar oefeningen die ik gewoon echt te gênant vind om midden in de sportzaal te doen.. Heb ze de laatste keer dus maar overgeslagen, maar ja, daar maken ze geen schema voor |o