Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 07:45

Haha dat vind ik dan weer knap, dat je om half 12 's avonds nog kunt Shredden +:)+

Nou dag 3 van level 3 zit er ook alweer op. Het ging iieeeetsje makkelijker dan gister, maar het is wel een pittig level! Maar dat geeft dan ook wel weer extra voldoening als je dan eenmaal klaar bent :j Nog even een koppie thee en dan ga ik mezelf de storm maar in slingeren :brr: Dat wordt ook nog een hele workout gok ik := om heelhuids op mn werk 15 km verderop te komen

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 07:54

Eliine schreef:
Haha dat vind ik dan weer knap, dat je om half 12 's avonds nog kunt Shredden +:)+

Zegt zij die voor 7 uur al heeft geshredd :')

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 08:05

solarpleure schreef:
Eliine schreef:

Zegt zij die voor 7 uur al heeft geshredd :')

kwart voor 6 om precies te zijn :o ja maar ik ben een ochtendmens, sta liever om half 6 op dan dat ik 's avonds laat nog moet sporten :=

Samir

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 09:51

Wow wat een fanatiekelingen hier allemaal! :D

Ik ben begonnen aan de Ripped level 1, wat een ontzettend fijn level na de Shred! Krijg er helemaal weer motivatie van. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:46

Knallen maar Samir! You go girl!

Hihi inderdaad Solar :D

Jeetje Eline, ga jij met dit weer met de fiets? Ik durf met moeite in de wagen te zitten, het klinkt buiten als de apocalyps :')

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 12:37

Ik ben na een tijd ook maar weer begonnen, dit keer met de Ripped! Heb 'm nu 2 dagen gedaan en eigenlijk toch wel heel lekker dat ik m'n spiertjes weer wat tegen voel stribbelen hoor :P !
Ergens is er toch wel wat 'kracht' blijven hangen ofzo, toen ik met de Shred begon gebruikte ik halve liter waterflesjes en fikten m'n armen weg, nu pak ik m'n 2kg vanaf het begin en kan het gewoon afmaken. Misschien toch eens opzoek naar een setje erbij met wat meer gewicht :j

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:54

Bhriseis schreef:
Knallen maar Samir! You go girl!

Hihi inderdaad Solar :D

Jeetje Eline, ga jij met dit weer met de fiets? Ik durf met moeite in de wagen te zitten, het klinkt buiten als de apocalyps :')

Ja als ik op mn werk wil verschijnen zal ik wel moeten := Nou heb het overleefd hoor :Y) Al wordt fietsen met windkracht 10 niet mn hobby hoor :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:24

Wow goed bezig iedereen! Ik zit nu in Calgary dus voor mij geen work outs :Y)
Wel ga ik hier flink aankomen denk ik met al dat lekkere eten. :=

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 12:39

Fijne feestdagen allemaal!
Wij zijn al lekker bezig vandaag! Vriendloef is met de mtb op pad en ik heb al een lesje shred gedaan en ga zo nog een stukje rennen! Kan ik straks weer gourmetten hahaha gisteren paardgereden!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 18:55

Hele fijne kerst nog iedereen!

Ik heb vanmorgen voor het ontbijt al lekker Ripped gedaan! Heb nu 4 keer level 3 gedaan maar ik barst echt nog steeds van de spierpijn in mn benen := hoop wel dat dat op dag 6 verdwenen is anders doe k m nog een paar keer extra denk ik maar. Want mn lijf is duidelijk nog niet aan dit niveau gewend geraakt :+

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 19:03

Ook van mij een hele prettige kerst voor iedereen!

Haha Eline, ik begrijp je gevoel, level 3 van Ripped vond ik ook pittig voor de benen maar als je van plan bent hierna KB te doen is het de perfecte voorbereiding :) Die spierpijn had ik alleen de eerste twee dagen maar een rustdagje doet bij mij ook altijd wonderen. Mijn spieren moeten af en toe echt even tot rust komen, dan kan ik de dag erna er dubbel zo hard tegenaan.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 19:05

Nouja dat is t m juist, ik had expres een rustdag ingelast :j maar het lijkt niet te helpen, heb nu dus weer spierpijn

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 19:33

Level 4 is dan weer minder gefocust op de benen, Eline. Daar zit denk ik maar 1 benen-level in :)

Prettige feesten iedereen!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:23

Prettige feestdagen nog iedereen!!

Ik ben nu begonnen aan level 2 van ripped, maar ik heb dus al een paar weken geen spierpijn meer (ook niet van level 1).. Wilde dus eerst doorgaan naar KB maar zoals ik hier boven lees kan ik daar beter dan even mee wachten! :D

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:18

Ik ga morgen met KB level 2 beginnen, ik ben benieuwd of ik overmorgen nog mijn bed uit kan komen :+ . Hoeveel hier zijn er fanatiek door blijven sporten met de feestdagen?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:29

J508 schreef:
Ik ga morgen met KB level 2 beginnen, ik ben benieuwd of ik overmorgen nog mijn bed uit kan komen :+ . Hoeveel hier zijn er fanatiek door blijven sporten met de feestdagen?

Ik! *steekt vinger op* Heb 1e kerstdag 6 km hardgelopen en 2e kerstdag braaf mn Ripped level 3 gedaan. -:) Vanmorgen ook weer gesport, morgen ook gezellig hupsen met Jillian en dan zondag hardlopen. Kunnen we mooi strak en fit 2014 in :D
Oh en veel succes met KB level 2, laat je weten hoe het was :D

@Samir: nou ik ben geen watje, en bij de Shred had ik niet heel veel spierpijn. Maar nu met level 3 van Ripped loop ik al 5 dagen krom van de spierpijn :+ Geen idee of dat gewoon aan mij ligt of aan het level natuurlijk := Ik ga m morgen voor het laatst doen en dan maandag over naar level 4. Hoop dat dat weer wat beter gaat. Nouja en anders is het een goed voorproefje voor KB :=

Bhriseis schreef:
Level 4 is dan weer minder gefocust op de benen, Eline. Daar zit denk ik maar 1 benen-level in :)

Nou hier hou ik je aan hoor >;) :D

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:14

Ook weer terug :P

Ieder z'n eigen ritme voor de dag.. Ik vind het 's ochtends het fijn, maar ben ook geen avond mens

Ben nu al sinds februari bezig met de workouts van Jillian, hele verzameling dvds inmiddels
Vind de KBT workouts 2 en 3 wel de zwaarste, 2 vooral ook qua cardio ( dan heb ik toch 6 workouts per week en regelmatig 2 workouts per dag, iedere dag in de ochtend en 3 a 4 keer per week een 's avonds)

Succes dus J598!

Heeft iemand weleens extreme shed en shred gedaan? Vandaag voor het eerst de volledige gedaan (je kan hem opdelen in 2 levels), maar vond de 5 kwartier toch erg pittig

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:17

Poeh 5 kwartier lijkt me ook wel erg pittig. Tenminste wel met nog een gewoon werkschema en andere verplichtingen/hobby's ernaast := Vind de work-outs van een half uur wel heel prettig. KBT duurt ook iets langer geloof ik toch? Maar een half uur kun je eigenlijk altijd wel ergens inproppen en geeft weinig ruimte voor excuses omdat je er dan geen tijd voor hebt :Y) 5 kwartier is wel weer een ander verhaal ja.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:19

Shred, ripped en body revolution zijn daarom ook m'n standaard workouts in de ochtend, dan vind ik een half uur lang genoeg
KBT is ong 45 min idd
No more trouble zones en BFBM zijn 55 min, alleen geschikt voor weekend :P

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:21

Ja ik sport nu vooral 's ochtends voor ik naar mn werk ga (en nog 14 km moet fietsen :Y) ) dus dan is een half uur wel echt het maximale haalbare. Moet maar even kijken hoe ik dat met KBT ga doen dan. Weet niet of ik NOG een kwartier eerder op wil staan 's morgens. Sta nu nl vaak al om kwart voor 6 te hupsen :+

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 15:19

Eliine schreef:
Ja ik sport nu vooral 's ochtends voor ik naar mn werk ga (en nog 14 km moet fietsen :Y) ) dus dan is een half uur wel echt het maximale haalbare. Moet maar even kijken hoe ik dat met KBT ga doen dan. Weet niet of ik NOG een kwartier eerder op wil staan 's morgens. Sta nu nl vaak al om kwart voor 6 te hupsen :+

Respect! Met 14 km fietsen liet ik het sporten mooi zitten zo vroeg!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:33

5 kwartier extreme shred! Dat is erg lang inderdaad! :wow:

Tijdens de feestdagen heb ik heel ondeugend twee dagen geskipt... Ik heb het gevoel dat ik nu pas weer in mijn ritme zit, ook wat eten betreft. Mentaal voel ik me al zo veel beter; het is een geruststellend idee dat de koelkast vol fruit en groentjes zit :o

Eline is gewoon een bikkel! *\o/*

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:13

Iemand een idee waar ik ergens work-outs kan downloaden, voor als ik wifi heb (you tube kan je niet downloaden, toch? :o? )

Ik werk hier in Afrika nl. met een dongel, dus kan geen YT afspelen, en ben al m'n workouts kwijt door de schijfcrash. |(

Iedereen weer aan de slag na de feestdagen? Wohh work-out en dan 14 km fietsen, respect!!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:17

Haha thanks meiden := ja doe bijna elke ochtend een work-out en dan stap ik op de fiets naar mn werk, 14 km fietsen, werken en weer 14 km naar huis. Daarom heb ik 's avonds dus ook geen zin meer om te sporten :Y)

Poeh ik heb geen verstand van downloaden e.d. Swah, sorry.

Fijn idee is dat he Bhriseis! Dat je koelkast gezonde dingen bevat :9

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:59

Ah ok. En met een programma als Vuze kan ik ze dan downloaden geloof ik. Thanks! Damn echt verrot wanneer je harde schijf crasht!