Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:06

Talisa schreef:
Goede morgen!

Respect voor alle ochtend-shredders, ik kan dat echt niet. Ook al ontbijt ik, alsnog zijn mijn spieren te stijf en ga ik na 10 min al trillen. Eind van de dag, zo vlak voor het avondeten werkt het beste bij mij!

Gisteravond laatste dag level 2 gedaan, had namelijk afgelopen dinsdag overgeslagen vanwege extreme brakheid, dus een dagje langer level 2. Vandaag level 3 :oo

Ik ben er achter dat dit voor mij ook opgaat :+ Normaal doe ik het tegen een uur of 4, nu rond 10 uur. Beviel niet zo goed, voelde me veel meer slapjes dan 's middags.
Morgen mag ik me aan level 3 gaan wagen :=

Tegenvallertje vandaag op de weegschaal, de eerste week was ik meteen anderhalve kilo kwijt, toen bleef het op dat gewicht en nu zit er zelfs weer een halve kilo bij -O- -O- -O-

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:08

Winged schreef:
Loesss schreef:
Ik wil trouwens eigenlijk dat programma gaan doen wat hier eens stond, met steeds iedere dag een andere oefening van JIllian, uit een programma. Maar kan ik dus niet vinden :(?

http://3.bp.blogspot.com/-v7NJRUgy4l8/T ... VQnV_c.jpg Deze?

Thaaanks!

Ook remember!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:09

Mijn weegschaal is ook helemaal dol, ben 4 kg zwaarder dan vorige week. Misschien maar eens op zoek naar een andere :+

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:10

Hallo! Ik meld me...
Ik heb gisteren geroepen dat ik dit ook ga doen. Of ik het volhoud is de grote vraag. Mijn vriend doet elke ochtend braaf oefeningen, al meerdere malen geprobeerd aan te haken, maar dat is het voor mij gewoon niet. (in combinatie met ochtendhumeur zeker niet).

Dus nu ga ik dit proberen. Hoop dat jullie me een beetje bij willen staan! :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:18

Tuurlijk Bonechi!

Ik heb dag 17 net gedaan. Viel nog steeds tegen, net als de afgelopen dagen. Zo goed en zo kwaad als het kan toch alles (enigszins :+ ) meegedaan. Ik baal er wel van, maar laat me niet op de kop zitten. Even een paar rotdagen met mijn lijf, dat gaat vast ook weer beter. En op dag 21 ga ik gewoon naar level 3!

Omdat ik level 2 nog helemaal niet kan uitvoeren zoals ik wil, zit ik er wel over te denken om evt. na afronding van de 30 dagen weer bij level 2 te beginnen en daarna level 3 er nog een keer achteraan te doen. Hangt af van hoe ik level 3 kan uitvoeren en van de resultaten, denk ik. Maar ik moet en zal het goed kunnen doen :Y)

Morgen een dagje vrij in verband met de hengstenkeuring, wie weet kan ik daarna zondag wel weer met een fijn meewerkend lichaam verder gaan.

Diane_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:25

Aah, mooi, ze mogen wel een beetje gelift. ;)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:26

CCCCC schreef:
Mijn weegschaal is ook helemaal dol, ben 4 kg zwaarder dan vorige week. Misschien maar eens op zoek naar een andere :+

Oooh jee dat moet inderdaad aan de weegschaal liggen!

Hier wil weegschaa; ook geen gram naar beneden helaas!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:35

Nondeju level 2 is pittig %)
De cardio half mee gedaan en die laatste abs heb ik helemaal laten zitten. Vervangen voor gewone crunches... Pfieew veeg me op! :oo

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:41

Hmm, toen ik me ging wegen was er een halve kg bij >;) Ik veronderstel dat dat komt doordat ik ongesteld ben (én ik had gisteren helemaal geen honger, maar durfde niet te laten om te eten omdat dat mij niet gezond leek in combinatie met de shred). Dus deze middag laat ik de boterhammetjes maar even voor wat ze zijn en wordt het kwark met ananas :Y)

Ik hoop er de yoga achteraan te kunnen plakken, maar ik moet maar even zie hoe mijn ongesteldheid verloopt.

Overigens, ik zie ook dat mijn tietjes strakker geworden zijn, en je de borstspieren erboven een beetje kunt waarnemen. En mijn armen zijn nog steeds dun en zien er in stilstand ongespierd uit, maar jee, als ik mijn armspieren opspan zie ik als het ware kleine spierballen! Hebben jullie dat ook?

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:47

Goed dat jullie zo veel resultaat hebben. Qua bespiering zie ik nog helemaal geen verschil.... :(
En de vetjes aan de binnenkant van mn benen willen niet weg! -:(-

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:48

Ik krijg inderdaad ook echt spierballetjes haha...

Alleen die kipfilets aan de onderkant wil nog niet echt weggaan.

Afbeelding

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:51

Hihi precies Loes, zulke bedoel ik dus! Toen ik ermee ging pronken bij mijn vriend vroeg hij of ik wel tijdig wil stoppen, want dat hij Madonna-armen echt een beetje intimiderend vindt :+

Overigens zie ik op jouw foto geen vetjes te veel hoor aan je armen, ik vind dat je mooie armen hebt :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:51

Hhahaha dat zei mijn vriend inderdaad ook :). Die vond er ook weinig aan.

In gespannen stand vind ik het ook best prima hoor :)!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:59

Afbeelding
Zou het mogelijk zijn deze in de OP te zetten?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:02

Ja das leuk, maar wat bedoeld ze overal mee? No more trouble zones? Quick trouble zones? Banish fat?

Aranel

Maar maar maar... de no more trouble zones workout heeft 6 circuits.. da's zwaaaaar _O-

Opzich is het wel leuk dat je bijna iedere dag iets anders doet :j

Marjoow: dat zijn de namen van de verschillende workouts. Jilian heeft naast de 30 day shred verschillende andere programma's, staan ook op yt.
Laatst bijgewerkt door Aranel op 25-01-13 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Zijn andere workouts van haar :)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:03

zodiacje schreef:
Mijn lijstje op dag 1 van level 2 :D

Bovenarm recht -0
Bovenarm links -0
Borst -3 :'(
Onder borst. -2
Taille. -1, 5
Navel. -1, 5
Onder navel. -1, 5
Heup. -0
Billen. -1, 5
Bovenbeen re -0.5
Bovenbeen li. -0.5
Kuit re. -1
Kuit li. -1

Ik doe iedere dag ook nog tien minuten extra buikspieren dat is denk il wel terug
Te zien. Beetje jammer alleen dat het grootste resultaat mijn borsten zijn. :'(
Qua gewicht is er niet veel verschil maar die paar cm van hierboven is ook echt te zien.
Mn armen zijn qua cm niet veranderd maar zijn echt een stuk gespierder dan eerst dus
Het vet is gewoon evenredig vervangen door spier :D
Ben erg tevreden met het lijstje en errug dankbaar voor het vinden van dit topic!!

Goed bezig toch!!!!! _/-\o_

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:04

Talisa schreef:
Goede morgen!
Respect voor alle ochtend-shredders, ik kan dat echt niet. Ook al ontbijt ik, alsnog zijn mijn spieren te stijf en ga ik na 10 min al trillen. Eind van de dag, zo vlak voor het avondeten werkt het beste bij mij!

Ik moet zeggen dat ik dag 1 in de middag rond 16u deed, en daar stond ik echt van te trillen. Nu ik 's ochtends shred heb ik nergens last van. Ik moet echter niets eten van tevoren, want dan krijg ik ontzettende last van mijn darmen.
Is dit heel slecht?... :\

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:04

Zit op dag 2, had het vandaag zwaarder als mijn moeder geloof ik :+ Komt waarschijnlijk doordat ik alle oefeningen erg serieus neem en zij meer de vormen nadoet _O-
Heb het wel zonder gewichtjes gedaan, er liggen er geloof ik nog op zolder, zou ik even naar moeten kijken. Maar flessen water is natuurlijk ook een super idee :P Hoe zwaar moeten de gewichtjes ongeveer zijn, of ligt dat aan wat je zelf aankan?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:06

Ah, thanks :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:06

Zo :) Net dag 2 level 1 achter de rug. Jee wat gaat dat moeilijk met spierpijn zeg :o Ik stond vanmorgen op en ik had echt spierpijn in mijn borst, kuiten, buik en benen. Wist niet dat ik zó getraind was gisteren :P Want toen had ik nog nergens last van.

Vandaag had ik minder moeite met de cardio en ook de pushup's kon ik allemaal mee doen :) Buikspieren blijven lastig :P

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:08

Ik kan het nu 2 dagen niet doen.. Lukt echt niet. hoe moet ik dan verder? Helemaal opnieuw beginnen of gewoon zondag dag 6 doen(ben nu op 5)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:09

whoopylover schreef:
Talisa schreef:
Goede morgen!

Ik moet zeggen dat ik dag 1 in de middag rond 16u deed, en daar stond ik echt van te trillen. Nu ik 's ochtends shred heb ik nergens last van. Ik moet echter niets eten van tevoren, want dan krijg ik ontzettende last van mijn darmen.
Is dit heel slecht?... :\

Ik denk dat het voor iedereen anders werkt! :j

Mijn lichaam is 's ochtends gewoon eeecht nog niet genoeg opgestart.
Ik moet er ook niet aan denken om op een lege maag te gaan hardlopen 's ochtends zoals mijn vriendje soms doet :oo

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:11

Ohh nee dan zou ik ook echt flauwvallen :=

Ik merk trouwens wel dat mijn conditie is verbeterd! Eerst kon ik amper 100 meter hardlopen zonder compleet buiten adem te zijn (jep, I know, heel erg), maar nu heb ik van de week toch een heel eind gerend met een slee + peuter erop achter me aan :))

Ennn ik kan eindelijk met de strech bij mijn tenen komen _O-
Valt al met al dan nog mee, ik zie geen resultaat op de weegschaal maar wel in andere dingen dus..