Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Zelfs met die plaatjes maak je het niks duidelijker. Paarden tatoo's zijn er in zoooveel stijlen. Realitsisch, black and with, color, oldschool, cartoon. (oke waarom som ik dit op)
Je zult een specifiek plaatje moeten hebben want met 'tattoo paard' krijg je alle paarden tattoo's in alle verschillende stijlen die er maar zijn.
lieveli schreef:_Micha_ schreef:Zelfs met die plaatjes maak je het niks duidelijker. Paarden tatoo's zijn er in zoooveel stijlen. Realitsisch, black and with, color, oldschool, cartoon. (oke waarom som ik dit op)
Je zult een specifiek plaatje moeten hebben want met 'tattoo paard' krijg je alle paarden tattoo's in alle verschillende stijlen die er maar zijn.
Ik vond mijn antwoord beter!
Huertecilla schreef:lieveli schreef:Gelukkig heb jij de wijsheid in pacht.
Gelukkig weet ik dat ík dat niet hebt. Helaas weten veel tatoeerders dat niet en dat zijn vaak bepaald geen raketwetenschappers.
Nogmaals; het is een médisch onderwerp. Vraag liever de huisarts als je niet weet hoe je dit moet aanpakken.
Huertecilla schreef:lieveli schreef:Gewoon het advies van de shop volgen lijkt me t handigst.
Niet als ik de adviezen van sommige shops verneem.
Als je deskundig advies wil; vraag dan je huisarts. Het is namelijk een puur medisch onderwerp; hoe om te gaan met een oppervlakkige schaafwond?
Aranel schreef:Amigo_ schreef:SPANNEND!!! Ik ga zoo naar shop om m`n ontwerp te bekijken.. Ben echt heel erg benieuwd..
Naar welke?