Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Danielle: hoe vaak was je je haar? En gebruik je vaak maskers etc?
Door vaak te wassen vervaagd een kleur snel en op broos/beschadigd haar laat de kleur ook sneller 'los'. Dat is t enige wat ik zou kunnen bedenken wat het nog wat zou vertragen, iets anderd zou ik ook niet weten.
miekel92 schreef:Hoi allemaal,
Heeft iemand hier die wild ombre kleuring van l'oreal wel eens gebruikt?
Ik heb hem zelf net gekocht en ben erg benieuwd, het lijkt heel simpel in de gebruiksaanwijzing maar ben toch bang dat het fout gaat![]()
Ik heb ook nog nooit mijn haar geverfd.. Dus misschien dat ik het daarom wat 'eng' vind..
Maar goed, ik ben dus benieuwd naar ervaringen hiermee?
boooo schreef:Dit was voor; http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0117_n.jpg
En nu is het zo; http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2244_n.jpg
Er zit nu niks in m'n haar, gewoon even naturel.
Ik ben er wel blij mee, het is redelijk makkelijk aan te brengen.(Zou wel even goede handschoenen gebruiken, die erbij zitten zijn van niet zo'n goede kwaliteit.) Naarmate de verf er langer inzit word het haar wel veel stugger, dan gaat het niet zo makkelijk meer met het borsteltje.
Er zit helaas niet heel veel verf in, maar ik redde het net aan.
boooo schreef:miekel92 schreef:Hoi allemaal,
Heeft iemand hier die wild ombre kleuring van l'oreal wel eens gebruikt?
Ik heb hem zelf net gekocht en ben erg benieuwd, het lijkt heel simpel in de gebruiksaanwijzing maar ben toch bang dat het fout gaat![]()
Ik heb ook nog nooit mijn haar geverfd.. Dus misschien dat ik het daarom wat 'eng' vind..
Maar goed, ik ben dus benieuwd naar ervaringen hiermee?
Ik heb het gedaan en ben er nog steeds blij mee.
Ik heb er al een keer iets over geschreven in dit topic, als ik me niet vergis!
branka16 schreef:Mensies...
Ik sta al jaren bij de kleurtjes te kijken...
Ik wil graag een tint lichter blond in mijn haar.
Nu is het gewoon blond, niet heel donker maar ook niet licht.
Hoe pak ik dat nou goed aan, naar de kapper word best duur denk ik aangezien mijn haar zeker een halve meter is.
Weet iemand hoe je lang haar goed thuis kunt kleuren, welke kleuring kun je dan het beste nemen en wat het eventueel bij de kapper kost?
Alvast bedankt!!
Max_en_Max schreef:Even een vraag tussendoor, ik heb altijd al lichtblond haar gehad, maar zo naar de zomer wil ik het toch graag net een tikkie lichter kleuren. Ik gebruikte voorheen altijd een spray om zelf highlights te creëren, maar zou ik die ook voor mn gehele haar kunnen gebruiken? (Mijn haar werd er wel echt licht van) Of kan ik een kleurpakketje kopen bij de drogist? Gaat dat pakken?
_Daniella schreef:Mag ik ook wat vragen?
De laatste maanden heb ik me haar weer donker, verf het iedere keer donker bruin.
Vervelende is dat mijn haar echt na ca 2 wk alweer een stuk lichter is geworden, licht bruin.
Ik pak de laatste keren iedere keer al een donkerdere tint dan ik eigenlijk wil in de hoop dat die wel blijft zoals ik wil maar helaas.
Hoe kan dit? Ik moet nu bijna iedere maand wel weer verfen om het donker te houden.
crystal1 schreef:Max_en_Max schreef:Even een vraag tussendoor, ik heb altijd al lichtblond haar gehad, maar zo naar de zomer wil ik het toch graag net een tikkie lichter kleuren. Ik gebruikte voorheen altijd een spray om zelf highlights te creëren, maar zou ik die ook voor mn gehele haar kunnen gebruiken? (Mijn haar werd er wel echt licht van) Of kan ik een kleurpakketje kopen bij de drogist? Gaat dat pakken?
Heb je natuur haar of is je haar gekleurd?
Stop aub met die spray dat blijft maar doorwerken ....