Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:34

Weet iemand toevallig of ze in Europa de prijzen van die pro palettes van mac ook gaan verlagen? In Amerika kost zo'n palette met insert namelijk 10$ en hier kost het iets van 30€. :wow: Vind dat echt een asociaal hoog bedrag voor een stuk plastic zonder oogschaduws. Ik ga ook nog wel op eBay zoeken.

En yvie_juudje, jij hebt flink je slag geslagen. :)) Mooie aankopen hoor! :)

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:00

Dat zal niet hoor :n
Alles van Mac is een stuk goedkoper in amerika

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:11

Ja dat sowieso... Maar ik dacht dat ze het hier misschien ook wel wat zouden verlagen, omdat ik had gelezen dat ze in Amerika de prijzen voor die palettes heel erg hadden verlaagd in augustus. Dus ik hoopte dat europa dan ook wel mee zou doen. :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:23

Ik heb nog nooit iets van Mac gezien :o
Maar over 2 weken hebben we een bruiloft in Amsterdam en die is rond 2 uur weer afgelopen, dus daarna gaan we eventjes de stad in en dan wil ik zeker eventjes kennis gaan maken met Mac :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:41

Het is alleen jammer dat merken zoals MAC nog steeds op dieren testen :\

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:03

Dominique_96 schreef:
Handig om te weten! Ik heb Warm Soul aangeraden gekregen :) Mijn huid is wat rood dus rozige blush is dan niet echt slim :+

Ik heb van mezelf ook rode wangetjes (niet heel erg opvallend maar je ziet het wel) en ik gebruik met foundation juist een felroze blush :j Ik zat zelf altijd te zoeken naar heel andere kleuren, maar dit is me opgebracht door een visagiste en het staat super natuurlijk, juist omdat het dicht bij mij eigen kleur ligt

Hele mooie foundation erbij, helemaal af :j

Ik vind het trouwens zo lelijk als meiden wel (meestal matte, veel te dekkende) foundation op hebben en dan geen blush
Geen kleur meer te bekennen, brrr :x

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:07

Ja, net lijken idd :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:14

Djilna schreef:

Niet nog steeds, maar weer..
Het vervelende is dat bijna alle goede merken op dieren testen en veel bedrijven die claimen dierproefvrij te zijn gebruiken wel ingrediënten die ooit op dieren zijn getest

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:15

Dat laatste kan ik inkomen en daar heb ik ook geen moeite mee. Wel met weer of nog steeds :\
Weet dat het oa een eis van China is om daar te mogen verkopen, belachelijk.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:15

Suus___ schreef:
Djilna schreef:

Niet nog steeds, maar weer..
Het vervelende is dat bijna alle goede merken op dieren testen en veel bedrijven die claimen dierproefvrij te zijn gebruiken wel ingrediënten die ooit op dieren zijn getest

Ja idd weer.. ze waren gestopt maar geloof ergens in maart dit jaar weer begonnen. Omdat ze anders hun make-up niet in de Aziatische landen mochten verkopen. Daar is het verplicht dat make-up op dieren word getest anders mag het niet in de winkels liggen. Ik vind het ook erg jammer dat ze om die reden weer op dieren zijn gaan testen. Maar aan de andere kant begrijp ik hun kant ook wel omdat er in die Aziatische landen ook veel MAC verkocht word. Toch is het jammer.. (Edit: dat schreef Djilna ook al. had ik overheen gelezen)

Hoop dat Nars of Illamasqua nog eens naar Nederland komt. Vind het een super leuk merk en beide dierproefvrij.

Suus, ik heb sowieso Ring of Saturn die weg mag. Heb ook nog Dainty en Light Year. Moet nog even nadenken of ik die ook weg wil. Mijn moeder gebruikt ook wel eens Dainty dus ik zal even vragen of ze die wil hebben of dat hij weg kan.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:52

Kent iemand van jullie de budget make-up van Lidl? Van Cien dus?
Gisteren 2 lipstickjes meegenomen a 1,99 pst. Nieuwsgierige ikke wilde weten of het wat was :)) Een lichtrose met licht parelmoerglans en een berryrood. Moet zeggen, kleuren zijn heel mooi. Maar ze voelen heel vervelend. Net of er een irriterend stofje in zit. Geeft een soort prikkelig/licht branderig gevoel op de lippen. Zo vaag!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:12

Heb je een pb gestuurd glossi :)

Djilna niet bekend mee maar klinkt niet goed

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:17

Ik kom mij melden, ga vrijdag weer lekker wat inkopen doen qua make up. Mag me lekker uit leven van mezelf, en heb al een lijstje gemaakt :)

Weet iemand trouwens waar je in Nederland de Urban Decay Naked Palette 2 kunt krijgen? Nu we hier in het noorden geen sephora meer hebben heb ik hem nergens meer gezien. :(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:25

Niet :n
Je moet m dan echt uit t buitenland halen

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 12:37

pff stom zeg.. :(

Iemand hier ervaring met de MAC Veluxe Pearlfusion Shadow? Ik ga deze misschien vrijdag halen, ligt er een beetje aan wat ik nog meer voor moois tegenkom :')

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:03

Beter laat dan nooit, maar nog bedankt voor het advies! Heb nu de foundation van Calvin Klein, ben er super blij mee! Dun maar wel dekkend, zonder dat het een plamuur laag wordt :) Afpoederen met matte poeder en hij zit de hele dag!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:06

Fijn dat je geslaagd bent Babel!

Welke van de Nakedpalletes was nu de warme tinten bruin? De 1 of 2?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:32

1

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:35

Ik woon overigens niet gek ver van de Duitse grens, weet iemand een winkel niet al te ver over de grens in het noorden van Duitsland waar je het naked palette 2 zou kunnen halen?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:47

Ze hebben nu 20% korting bij UD zelf: http://www.urbandecay.com/

Ik vind het trouwens altijd lastig met oogschaduw hoe je kunt zien of je beter warme kleuren of coole kleuren kunt hebben. Kan soms ook beide toch, maar afhankelijk van de rest van je make-up en kleding?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:49

Ik stem mijn make up niet af bij mijn kleding. Gebruik vaak alleen naturelle tinten dus dat kan overal wel bij :) Ik kies 9 vd 10 warme tinten.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:57

Ik gebruik nu juist erg weinig naturelle kleuren, vandaar dat ik wel interesse had in een pallete zoals de UD Naked1. Juist om er meer mee te gaan werken. Ik gebruik nu juist meer kleur. Paars, lila, groen, soms bruin of koper, goud, enz.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:36

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:02

Ik heb de mua varianten.
Zijn niet t zelfde maar wel erg fijn!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:39

Ik gebruik zowel koele als warme tinten make-up. Kan niet alle koele tinten hebben maar toch best wel een aantal. Maar kwa foundation moet ik wel echt een warme (gele) ondertoon hebben anders lijkt mijn gezicht roze :P

Mijn RiriWoo's zijn vandaag ook aan gekomen en morgen komt mijn BU aan. Heb ze net op gedaan en wow wat een mooie rood! Moet wel even wennen hoor want ik draag nooit zo'n felle lippenstift! Dus dit is echt een knal kleur voor mij :P En ik moet ook nog even oefenen met aan brengen. Als ik lippenstift gebruik is het niet zo'n knal kleur dus dan vallen kleine foutjes niet zo snel op maar met deze rood is het wel heel snel te zien. Mijn lippen zijn bijv. boven ongelijk. De ene kant loopt schever af dus ik moet ze nu recht bij tekenen.