Vind dat echt een asociaal hoog bedrag voor een stuk plastic zonder oogschaduws. Ik ga ook nog wel op eBay zoeken.En yvie_juudje, jij hebt flink je slag geslagen.
Mooie aankopen hoor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind dat echt een asociaal hoog bedrag voor een stuk plastic zonder oogschaduws. Ik ga ook nog wel op eBay zoeken.
Mooie aankopen hoor!

Dominique_96 schreef:Handig om te weten! Ik heb Warm Soul aangeraden gekregenMijn huid is wat rood dus rozige blush is dan niet echt slim
Ik zat zelf altijd te zoeken naar heel andere kleuren, maar dit is me opgebracht door een visagiste en het staat super natuurlijk, juist omdat het dicht bij mij eigen kleur ligt
Suus___ schreef:Djilna schreef:Het is alleen jammer dat merken zoals MAC nog steeds op dieren testen
Niet nog steeds, maar weer..
Het vervelende is dat bijna alle goede merken op dieren testen en veel bedrijven die claimen dierproefvrij te zijn gebruiken wel ingrediënten die ooit op dieren zijn getest
Een lichtrose met licht parelmoerglans en een berryrood. Moet zeggen, kleuren zijn heel mooi. Maar ze voelen heel vervelend. Net of er een irriterend stofje in zit. Geeft een soort prikkelig/licht branderig gevoel op de lippen. Zo vaag! 

Afpoederen met matte poeder en hij zit de hele dag!
Ik kies 9 vd 10 warme tinten.
En ik moet ook nog even oefenen met aan brengen. Als ik lippenstift gebruik is het niet zo'n knal kleur dus dan vallen kleine foutjes niet zo snel op maar met deze rood is het wel heel snel te zien. Mijn lippen zijn bijv. boven ongelijk. De ene kant loopt schever af dus ik moet ze nu recht bij tekenen.