Da's de best anticonceptie die er is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Mijn cyclus is regelmatiger dan de klok, en die eisprong die voel ik ook wel. Lees, dan loop ik meerdere dagen krom van de pijn en bijt ik de eerste de beste die er maar naar wijst z'n strot door. Dus niks geen gepruts met slijm (ik heb daar niet altijd slijm zitten hoor! Denk ik. Geen idee eigenlijken temperatuur en voelen. Ja, ik voel wel wat, pijn alsof dat ei met messen en bijlen wordt losgebikt. Kan niet eens gaan zitten of staan zonder pijn. En een hobbeltje op de fiets? Ik fiets dan dus dagen rond en bij elk hobbeltje hoor je bij 'gooooooooooodverdegodver kloteei' mompelen
Da's de best anticonceptie die er isMaar als je die pijn van een paar dagen steeds langer tot nu anderhalve week hebt.. dat wordt vervelend. dus yay voor de microgynon20.
moonfish13 schreef:Voor de volgende keer zou ik sowieso even zorgen dat je licht gedrogeerd bent..
Anders lukt het zeker niet als je nu al in de stress zit.
Mars schreef:MF: roesje etc vind ik ook wel heftig, doen ze ook niet heel snel. Ik denk dat t echt aan de infectie ligt dat je zo'n pijn hebt. Heb t zelf ook wel eens gehad met relatief weinig klachten, echter op t moment dat er creme etc in moest zat ik tegen t plafond. Laat staan een eendenbek, moet er niet aan denken...
Eerst die infectie dus goed behandelen, ik denk dat t echt een wereld van verschil maakt.
moonfish13 schreef:Snap ik, maar het gebeurt dus wel degelijk met roesje dat wil ik er mee zeggen.
moonfish13 schreef:Ik heb geen vaginisme hoor.
Bij mij krijgen ze dat ding er gegarandeerd gewoon niet in als ik bij bewustzijn ben.
lillytjuh schreef:Meflower dan zul je fluconazol hebben gehad.