Mars schreef:MF: roesje etc vind ik ook wel heftig, doen ze ook niet heel snel. Ik denk dat t echt aan de infectie ligt dat je zo'n pijn hebt. Heb t zelf ook wel eens gehad met relatief weinig klachten, echter op t moment dat er creme etc in moest zat ik tegen t plafond. Laat staan een eendenbek, moet er niet aan denken...
Eerst die infectie dus goed behandelen, ik denk dat t echt een wereld van verschil maakt.
Bedankt voor je antwoord Mars. Je hebt denk ik helemaal gelijk. De huisarts zei ook: het is écht niet normaal dat het zo'n pijn doet, maar dat komt dus door de infectie. Het is fiks ontstoken, was helemaal rood zei hij. Ik heb ook die crème gehad en (nu moet ik er wel om lachen haha...) toen zei ik tegen mijn man: stil blijven liggen en niet bewegen (op bed)! Want ik heb kippenvel van het branden. Dat is inderdaad erg naar. Ik heb dat ook tegen de huisarts gezegd en hij zei dat dat ook niet normaal was....en ik heb gelijk een ander medicijn gekregen. Ik weet niet uit mn hoofd hoe het heet, maar het is 1 capsule die ik moest innemen. Na 2 tot 4 weken gaat het werken.
Ik voel het nu nog behoorlijk, maar als je er verder niet aan zit dan gaat het wel.
Hij zei dat ik zodra de menstruatie begon bij de apotheek een nieuwe capsule moest halen, omdat anders de schimmelinfectie misschien tijdens de menstruatie weer de kop op zou steken en ik dan nog geen Mirena in kon. Maar dan moet het dus gaan gebeuren..
In ieder geval is jou bericht opbeurend!
Ik heb ook wel eens diazepam genomen voor ik met mijn vorige paard op wedstrijd ging (oeps, zou ik nu toch niet meer doen hoor!) dus ik ben ermee bekend. Heerlijk ontspannend....maar of dat genoeg is weet ik niet. Misschien toch gewoon even aan een tropisch oord denken?
En ja moonfish 13, het gebeurt ook wel met een roesje, bijvoorbeeld als iemand las last heeft van vaginisme. Ik zou bijna gaan denken dat ik dat heb, maar die pijn komt dus door de infectie.