Oei, ik krijg trek van al die lekkere dingen die hier voorbij komen Ik heb me heel netjes gehouden het weekend, had een feestje bij mn zwager maar ik heb het bij één wijntje en één handje pinda's gehouden. Verder gewoon aan de cola light gezeten.
Vandaag eet ik dit: O: 2 volkorencrackers met magere pathe/light pindakaas T: mandarijn L: bruine pistolet met filet Americain en een handje cherrytomaten T: kiwi, klein beetje magere yoghurt A: gekookte aardappels, sperziebonen en een vegetarische schnitzel T: verse eierkoek (zijn wel niet heel verantwoord, maar zo af en toe mag ik er wel één)
Ik heb net een halve banoffee weggegooid.... Normaal zou ik hem thuis hebben opgegeten Vanavond wordt denk ik bleekselderij, groenteburger en een aardappel.
O: 4 crackers pindakaas T: - L: Appel + 2 peren met een eetlepel halfvolle roeryoghurt (biogarde) en een halve eetlepel Halvajam Aardbeien. T: - A: Spaghetti
Geen tussendoortjes, wegens leren etc. en examen vanmiddag! ( 1 toets had ik 1 fout teveel, dus die moet ik opnieuw doen ) En zometeen sporten
Anoniem
Geplaatst: 13-02-12 18:54
Goed dagje Dreamy! Wel wat weinig, maar goed soms schiet het eten er gewoon bij in. Mijn dagje was een beetje raar, zoals elke maandag ivm uitslapen..
Ontbijt: Passie en liefde brood van de AH (en dan niet de grootste, middelste broodjes, maar wat meer naar de zijkant want dan is het brood kleiner! jaja psychologisch werkt dat echt voor mij), eentje met smeerkaas olijf/tomaat (zit nauwelijks wat in!) + een halve met kipfilet Tussendoor: niks ivm laat ontbijt Lunch: Havermout pap aangemaakt met melk en wat water, rozijntjes, bruine bastard suiker en kaneel, halve boterham met kaas Tussendoor: half speculaasje, 8 druiven Avondeten: iglo fishcuisine, spinazie, gekookte aardappels Tussendoor: mona Zeeuwse Bolus pudding. Speciaal gekocht voor mij dus vandaar.
Meld zich ook... Ik wil nu echt weer een serieuze poging gaan doen Zo'n topic motiveerd me toch wel om het wat langer vol te houden
Mi_Amore
Geplaatst: 14-02-12 12:43
Ondertussen hier -44,9 kilo en nog steeds dalende, ik begin nu aan de laatste lijn van -15.1 kilo (en als ik nog kracht en ballen overheb, daarna nog eens 10 kilo )
Ik heb ontdekt dat ik 's avonds héél slecht verteer. Ik ga nu dus nog maar 3x per week 's avonds warm eten eten op de dagen dat dit vroeg kan, 4 dagen in de week ga ik mijn lichaam op orde laten komen door enkel 's avonds een kom soep te eten met een bruine boterham of een cracker.
Hier heb ik ook een gevuld gevoel bij en het geeft resultaat op mijn weegschaal Ik ga het niet volledig afzweren omdat ik anders schrik heb dat ik heftig bijkom telkens ik een aardappel eet.
En mijn God wat heb ik zin in frieten met stoofvleessaus en mayo met daarna ben & jerry's ijs
Pf knap hooe chipieke! Hoelang heb je erover gedaan?
Anoniem
Geplaatst: 14-02-12 12:52
Ik ben -0.5 weer joehoe! In totaal nu vanaf het begin op eh -2 . Maar ik was een tijdje terug weer aangekomen en dat ben ik wel weer allemaal kwijt. En ik hoef nog maar 3 kilo kwijt .
Mijn dagje vandaag Ontbijt: Havermout pap (150 ml volle melk, 25 gram havermout, eetlepel rozijnen, kaneel) + groene thee Tussendoor: Rijstwafel Lunch: boterham met smeerkaas olijf/tomaat, rijstwafel Tussendoor: paar druiven + kiwi avondeten: iglo fishcuisine, spinazie, aardappels
Chipieke, Respect!!! Heb je misschien ook een voor en na foto? Dat werkt bij mij altijd zo motiverend zulke verhalen! Plaats je dat liever niet begrijp ik dat ook hoor
Ik heb géén foto van toen ik op mijn zwaarst was, daar heb ik nu ellendig veel spijt van...
Maar wel foto's van toen ik nog 30 kilo zwaarder woog.
Ik ga pas een laatste foto nemen als ik 'rond' ben, die plaats ik hier dan wel
@LynnDenise: ik moest er 70 kwijt om een normaal gewicht te hebben, zit nu aan 45 dus heb nog wel een eindje te gaan... Maar het gaat gemakkelijk en je voelt je zo ongeloofelijk goed nadien! Hoeveel moet jij er kwijt?