[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 00:46

Draverlove schreef:
Ik had een paar maanden geleden, dat ik om vijf uur sochtends wakker werd, en mijn bovenste bolletje van mijn tongpiercing los in mijn mond lag Het staafje gelukkig er nog wel helemaal doorheen
Gelukkig werd ik wakker, ik slik ook vaak snachts dus, pfoeh, sta je om vijf uur sochtends voor de spiegel te prutsen, het lukte niet, maar als ik altijd zo'n klein spiegeltje pak en ga zitten, lukt het vrij snel

haha ja dat zou wat zijn zeg, als je snachts niet meer zou slikken, dan zou je een waterbed hebben tegen de ochtend

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:44

Myryana schreef:
Manon88 schreef:
Mensen met een clithood piercing:
* Deed het pijn?
* Heb je er last van met paardrijden? Na genezing en paar dagen nadat de piercing gezet is?

Graag via pm, maar als je dat niet zoekt dan maar hier. Wil het namelijk heel erg graag weten!!

Deed geen pijn ((Iig niet voor mij.. een klein prikje voel je))

Ik rijd geen paard meer dus ik kan niet zeggen of dat pijn doet.. Ik had iig geen problemen met gewoon lopen of zitten eigenlijk.

Mja ik heb er nu ook een dus de reactie kwam te laat maar toch bedankt. Piercer dacht niet dat ik er last van zou krijgen. Heb er nu een beetje last van als ik opsta of ga zitten ofzo maar verder niet. Ben er echt blij mee. Maar je ziet bij mij maar 1 balletje? Maar als ik er een langer staafje in laat zetten ooit dan zal je er wel twee zien. Zo is subtieler maar twee vink mooier hahaha.

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:37

Breitling schreef:
Ik heb in het begin heel vaak gehad dat als ik uit ging dat het balletje van mn labret er af viel (en dus kwijt was) dan deed ik het balletje van mn tongpiercing (die was mooi klein) op mn labret, deed ik de boven kant van mn navelpiercing op mn tong piercing, deed ik mn navelpiercing uit en deed daar mn oor ringetje in mn oor gaat toch niet meer dicht, die andere toen nog wel

whahah dat is wel héél creatief!

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:39

Akke schreef:
Mijn tepelpiercing heb ik over een maand twee jaar. Is altijd licht blijven ontsteken, vaak pijn. Nu issie opeens gaan bloeden drie dagen terug en kon hem ook niet meer aanraken. Zal ik hem er maar uithalen? Vind dat ding doodeng

mocht je naa de piercer gaan, wil je het mij dan laten weten wat hij ervan zei? Mijn wenkbrauw piercing blijft ook continu ontsteken. Probeer het nu met wat calendula zalf (op aanraden van iemand) zie nog niet echt veel verbetering..

Myra87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 13:39

angelfire schreef:
Ja tongpiercings kunnen heel snel dichtgroeien.
Vandaag bij het eten was m'n balletje er weer af, terwijl ik hem strak had aan gedraaid.

Dat heb ik ook een paar keer gehad, gelukkig merk ik het altijd vroeg, heb nog nooit wat doorgeslikt * klopt af*

Myra87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 13:41

SuperSmurf schreef:
Draverlove schreef:
Ik had een paar maanden geleden, dat ik om vijf uur sochtends wakker werd, en mijn bovenste bolletje van mijn tongpiercing los in mijn mond lag Het staafje gelukkig er nog wel helemaal doorheen
Gelukkig werd ik wakker, ik slik ook vaak snachts dus, pfoeh, sta je om vijf uur sochtends voor de spiegel te prutsen, het lukte niet, maar als ik altijd zo'n klein spiegeltje pak en ga zitten, lukt het vrij snel

haha ja dat zou wat zijn zeg, als je snachts niet meer zou slikken, dan zou je een waterbed hebben tegen de ochtend

Haha, ja maar ik slik echt heel vaak, heb vaak een droge mond, en dan ga ik steeds slikken

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:28

Kan je ook met een zoutoplossing spoelen?
Of gaat dat prikken?
Ik spoel nu met verdunde listerine.
Maar hij is nog steeds heel erg dik. (tegen de balletjes aan)

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:51

Ooh ik wil nog steeds een tongpiercing, maar het mag nog steeds niet, en ik laat 'm ook niet zomaar zetten.

Hm.

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:09

Ik weet niet hoe je bent?
Maar kzou het ook niet doen als het niet mag, kan je beter even wachten, dan kan je uiteindelijk ook geen spijt krijgen.
Ik had alleen niks gezegd toen ik het ging doen, omdat ik 4 jaar geleden al toestemming had., en ik wou hun reacties zien.

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:28

Ben 16.
En nja, ik wil het al best lang. Maar goed, ik ben weer zo'n scheiterd en zonder toestemming van mammie doe ik het dus ook niet.

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:35

haha ja ik ben ook een scheiterd hoor, stelde het steeds weer uit, en ik dacht ik ga morgen gewoon en ik doe het!
Zo gezegd zo gedaan.
Vriendin van me mocht het absoluut niet, en die had het toch gedaan, haar vader kwam er pas na 2 jaar achter en haar moeder na een half jaar!

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:43

Haha m'n moeder merkt het vast wel.
Weet trouwens ook niet of het op m'n werk een probleem is, maarja.

Hihi, vriendin wil het volgens mij ook wel, maar die durft ook niet.

Dappere dodo's wij hoor.

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:26

Whaha, maar als je 18 bent is het toch wel het veiligst kwa ouders Daar heb ik ook onbewust op gewacht

Waar halen jullie trouwens leuke navelpiercings. Heb vanmiddag overal gezocht maar niks leuks gevonden
Ben helemaal wanhopig

kerstkrans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:36

angelfire schreef:
haha ja ik ben ook een scheiterd hoor, stelde het steeds weer uit, en ik dacht ik ga morgen gewoon en ik doe het!
Zo gezegd zo gedaan.
Vriendin van me mocht het absoluut niet, en die had het toch gedaan, haar vader kwam er pas na 2 jaar achter en haar moeder na een half jaar!

ik heb die van mij nu ook 2 maanden.. en mag het absoluut niet
maar ze hebben nog niets gezien!

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:55

Mijn tonpiercing was na 6 dagen al helemaal genezen, moest met 14 dagen terug voor een korter staafje maar als ie eerder helemaal genezen was mocht ik eerder.
ben toen na 9 dagen gegaan, en ik merk er helemaal niks meer van .
Heb m nu 3 weken en 1 dag..Heb zon kei schattige playboytongpiercing in ..Heb dr nog een paar meer gekocht en t verwisselen gaat nu makkelijk .

hij is 1x los gegaan, toen had ik m gewoon niet strak genoeg aangedraaid..playboyballetje kwijt, om 3 uur snachts na een feest, ik dat ding zoeken en gevonden .

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:27

MissDonna schreef:
@ turbotinker :

Je kan bij je shop ook een doorzichtig staafje halen die onderaan met een soort rubber ringetje hem dan in je tong "houd".

Ik wou een plaatje zoeken voor je maar kon hem niet vinden

Hád gekunt,
maar het gata rom dat er geen inmag,niet dat ze hem niet mogen zien.
Hygiëne-wet in die winkel...

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:27

Nou ik hoop niet dat ze er op mijn werk achterkomen..
Daar mag het dus niet, weet niet om welke reden, denk dat het niet reprensentatief staat. (werk in de bioscoop)

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:04

turbotinker dat is juist het mooie je ziet het helemaal niet zitten bij mij opschool willen ze het liever niet omdat je met kinderen gaat werken en het is een beetje raar als die tegen hun mama zegt mama zij heeft een ding door haar tong dat wilk ik ook En zn staafje mag dan wel weer want die zie je neit !

groetjes,

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:39

angelfire schreef:
Nou ik hoop niet dat ze er op mijn werk achterkomen..
Daar mag het dus niet, weet niet om welke reden, denk dat het niet reprensentatief staat. (werk in de bioscoop)

Dat is bij mij op m'n werk dus ook...
Maarja zolang je het niet ziet zie ik het probleem niet. Dan weet ook niemand dat ie erin zit.

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:57

Ik heb dinsdag een tongpiercing laten zetten. Ik eet nogsteeds best moeilijk. Kijk normaal, leg je je eten op je tong nu doe ik het iedere keer op mijn tanden(de zijkanten zegmaar) ik hoop dat als mijn piercing goed genezen is, ik wel weer normaal kan eten? Ik heb er verder geen last van alleen met eten af en toe. En ik slis nog een beetje door het lange staafje.

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:12

Nu pas merk je wat je allemaal met je tong doet.
Ik heb hem ook dinsdag laten zetten en kan nu weer normaal eten, mits ik er de tijd voor neem.
Ik slis ook nog een klein beetje, hijs al iets minder dik.
Alleen als ik net wakker word doet het wel pijn (misschien omdat m'n tong dan wat droger is)
Moet morgen werken, iehhhh..
Kga zo ff doorzichtige balletjes kopen.

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:11

Charlotte89 schreef:
Ik heb dinsdag een tongpiercing laten zetten. Ik eet nogsteeds best moeilijk. Kijk normaal, leg je je eten op je tong nu doe ik het iedere keer op mijn tanden(de zijkanten zegmaar) ik hoop dat als mijn piercing goed genezen is, ik wel weer normaal kan eten? Ik heb er verder geen last van alleen met eten af en toe. En ik slis nog een beetje door het lange staafje.

Ik kon in het begin ook slecht eten, heb hem nu 3 weken ong..En heb al ff een korter staafje, nu merk ik er niks meer van (ook niet met eten), alleen soms bijt ik op t balletje..En af en toe blijft die vork hangen

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:15

Ik ben gister weer naar de shop geweest, heb er nu een korter staafje in. Had een hele mooie piercing gekocht, maar die mag ik er pas over 2 weken in. Ik heb hem nu 3 weken. Ik kan prima eten, heb er ook geen last van gehad.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:12

dit kan een domme vraag zijn, maar die piercings die ze hebben voor vanboven in je oor he, die hebben ze ook in de h&m, maar 7 euro...Daar móet toch wat mis mee zijn?

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:38

Hoezo zou daar iets mis mee moeten zijn?