Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ankep schreef:ik ben inmiddels ongeveer 10 kilo kwijt (helemaal precies weet ik het niet omdat mijn weegschaal het begaf en de nieuwe weegschaal structureel zwaarder aangeeft dat de eerste deed) ik ben 4 mei begonnen en kreeg vandaag mijn 2e 1 mg pen toegestuurd. ik moest hem alleen dit keer ineens ophalen bij een pakketpunt??
het viel me bij de vorige pen al op dat het anders verpakt was, er zat toen bijv geen koelelement bij. en nu zat er wel een koelelement bij, maar deze was anders dan de vorige keren en nu dus ineens via het pakketpunt. hebben meer mensen dit?
Edit: ik krijg mijn ozempic van Wellis
ankep schreef:ik ben inmiddels ongeveer 10 kilo kwijt (helemaal precies weet ik het niet omdat mijn weegschaal het begaf en de nieuwe weegschaal structureel zwaarder aangeeft dat de eerste deed) ik ben 4 mei begonnen en kreeg vandaag mijn 2e 1 mg pen toegestuurd. ik moest hem alleen dit keer ineens ophalen bij een pakketpunt??
het viel me bij de vorige pen al op dat het anders verpakt was, er zat toen bijv geen koelelement bij. en nu zat er wel een koelelement bij, maar deze was anders dan de vorige keren en nu dus ineens via het pakketpunt. hebben meer mensen dit?
Edit: ik krijg mijn ozempic van Wellis
Zonnetje81 schreef:Ik heb dit als het zo blijft ook. Ik heb dinsdag gespoten maar heb veel meer trek gevoel dan anders en hups al een week rond de 80.
Wanneer heb jij naar 5,0 mg opgehoogd?
Jester_ schreef:Spoiler:
[ Afbeelding ]
Volgens een vriendin die werkt bij een obesitas kliniek gebruik ik verkeerde naaldjes. Kan je wel slanker wezen maar zo kan je ook niet in bikini
Berdien schreef:Ik ben vergeten de kliks te tellen bij de laatste (niet volledige) dosis van 0,5 penIemand een idee hoeveel dit ongeveer is? Anders is het een weekje een wat lagere dosis, ook wel interessant.
Suzanne F. schreef:Berdien schreef:Ik ben vergeten de kliks te tellen bij de laatste (niet volledige) dosis van 0,5 penIemand een idee hoeveel dit ongeveer is? Anders is het een weekje een wat lagere dosis, ook wel interessant.
Hoe bedoel je? Als je de klikjes niet weet dan weet je ook niet hoeveel je gespoten hebt.
Er zit 4 x 0.5 in de pen. Daarna kan je hem niet meer helemaal tot 0.5 draaien als het goed is. Is dat wat je bedoelt?
Ik heb toen de pen weggedaan en de nieuwe pen gepakt.
MerleSimone schreef:Zit er in de 0,5 pen dan geen (meerdere) golden dose? .