purny schreef:Bezichtiging is door gegaan en huis heb ik geaccepteerd!
Gefeliciteerd Purny!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bigone schreef:Ik luister en lees ook alles, alleen krijg je van sommigen gewoon geen antwoord , hier op bokt zijn er zo wat aan te wijzen . Op fb en ig heb ik ze er maar afgegooid alhoewel dat er zeer weinig waren. Blijkbaar omgeef ik mij met nuchtere nadenkende mensen en daar ben ik maar wat blij om.
Mijn schoonzus is bijna gestorven aan kinkhoest dus onze kinderen zijn gevaccineerd , voor alles .
secricible schreef:Hier ook maar 1 in de omgeving, maar daar kan ik nog redelijk mee discussieren opzich. Geen doorgeslagen types iig die nijdig worden van een tegenwoord. En mijn broer die compleet neutraal is maar complottheorieen wel mega interessant vind dus dat is een interessante gesprekspartner.
Relaxed schreef:Echwel, ik merk enorm veel rust nu ik geen contact met mijn zusje heb.. Steeds op de tenen lopen om alles wat je wel en niet mag zeggen en steeds maar weer haar onzin aan moeten horen. Het geeft mij echt rust..
Echwel schreef:Relaxed schreef:Echwel, ik merk enorm veel rust nu ik geen contact met mijn zusje heb.. Steeds op de tenen lopen om alles wat je wel en niet mag zeggen en steeds maar weer haar onzin aan moeten horen. Het geeft mij echt rust..
Kan ik nog niet, dan heeft ze niks
Ze is ook 2de generatie oorlogsslachtoffers met alles wat daarbij hoort qua angsten enz
Door onze moeder slecht behandeld
Dus 9 van de 10 keer knik ik
Alleen nu valt het effe tegen
mysa schreef:In dit kader las ik weer met veel plezier de column van Rosanne. Wel echt tot en met de laatste zin lezen:
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/12/12/we ... s-a4023580
Eleeke schreef:mysa schreef:In dit kader las ik weer met veel plezier de column van Rosanne. Wel echt tot en met de laatste zin lezen:
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/12/12/we ... s-a4023580
Mooie, genuanceerde column. Met veel plezier gelezen
Astorga schreef:Zijn er hier ook mensen die normaal naar de kerk gaan en hoe ga je daar nu mee om?
Ik zou zondag zingen met coronaproof minikoor, maar ook met 30 aanwezigen in de kerk en dat vind ik echt geen goed idee en niet bij een lockdown passen. Dus geloof dat ik mijn deelname maar ga afzeggen met pijn in mijn hart.
Had op kerstavond ook iets, ook nog in een andere regio, dus dat heb ik ook geannuleerd. Maar pfff, doet wel echt zeer. Had eigenlijk gehoopt dat de kerkbesturen het helemaal zouden cancelen.