Cer schreef:Overigens.. de hashtag "burgeroorlog" die momenteel een soort van trending is... Wazzup met dat?
Kan je ook via zoom meedoen aan die burgeroorlog? Ik zit in quarantaine.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphara schreef:Ik heb net even op de website van Virus waarheid zitten neuzen, maar het is me nog steeds niet duidelijk waar ze nou precies voor staan. Teksten als:
“ Het team van Viruswaarheid maakt zich druk en zet zich in om te zorgen dat de burgers juist geïnformeerd zijn, dat de regering open kaart speelt en dat we samen met andere wetenschappers een goed en effectief model ontwikkelen om dit in de toekomst te borgen.”
https://viruswaarheid.nl/
Maakt zich druk? Met wat precies?
Burgers juist informeren? Over wat precies?
Open kaart spelen? Waarover precies?
En wat is “dit” dan in hemelsnaam?
Wat ik vooral vind zijn initiatieven om zo dwars mogelijk te zijn, geld inzamelen en procederen tegen de overheid.
Maar wat ze nou precies willen, hoe zij de juiste oplossing voor deze crisis zien, hoe ze de burgers echt willen helpen, dat is alleen maar heel vaag.
Brrr, ik krijg er jeuk van,
secricible schreef:purny schreef:Vanavond kwam ik een kennis tegen.
Van het mondkapje kun je ziek worden omdat je geen schone lucht krijgt...
Toen er nog geen mondkapjesplicht was waren er maar 4000 besmettingen...
Toen dacht ik... zucht....
Om deze moet ik even heel hard lachen. Die is creatief![]()
secricible schreef:purny schreef:Vanavond kwam ik een kennis tegen.
Van het mondkapje kun je ziek worden omdat je geen schone lucht krijgt...
Toen er nog geen mondkapjesplicht was waren er maar 4000 besmettingen...
Toen dacht ik... zucht....
Om deze moet ik even heel hard lachen. Die is creatief![]()
Femke_Tweety schreef:Citaat:en dat we samen met andere wetenschappers
Vinden ze zichzelf wetenschappers dan?
Op grond waarvan?
Een echt wetenschappelijk universitair diploma in de richting van immunologie?
Of voldoet een veterstrikdiploma tegenwoordig ook om jezelf wetenschapper te noemen?
Solistar schreef:Willem Engel is een PhD gestart richting bio-farmacie (volgens vader Engel iets met nanodeeltjes, klinkt toch leuk voor leken maar een geheel ander veld zoals ik het lees maar moet zeggen dat ik me er niet echt in verdiept heb). Maar PhD heeft hij niet afgerond geloof ik, en toen is hij een dansschool begonnen.
Geloof dat die ander wel echt een juridisch diploma heeft, geen idee of het universitair is. Zo ja hebben ze beide wel een universitair diploma.
Maar weet je opleidingsniveau doet er mi nieteens zoveel toe. Het is maar net wat je ermee doet.
c_alsemgeest schreef:Solistar schreef:Willem Engel is een PhD gestart richting bio-farmacie (volgens vader Engel iets met nanodeeltjes, klinkt toch leuk voor leken maar een geheel ander veld zoals ik het lees maar moet zeggen dat ik me er niet echt in verdiept heb). Maar PhD heeft hij niet afgerond geloof ik, en toen is hij een dansschool begonnen.
Geloof dat die ander wel echt een juridisch diploma heeft, geen idee of het universitair is. Zo ja hebben ze beide wel een universitair diploma.
Maar weet je opleidingsniveau doet er mi nieteens zoveel toe. Het is maar net wat je ermee doet.
Dus het over willen komen als een 'wetenschapper' met verstand van zaken terwijl je het niet bent omdat je het niet af gemaakt hebt of een MSc hebt in een studiegebied zonder raakvlakken met het probleem waarvan je aan geeft er verstand van te hebben.
Ik ben ook WO geschoold, maar dat betekend niet dat ik zo het werk van een rechter over kan nemen omdat dit ook hetzelfde studieniveau is...