Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Toen ik dat las dacht ik ook doei ik ga mij niet laten enten.
Maar als ik dan denk hoeveel rust het mij gaat geven als ik zelf gewoon niet te ziek wordt dat is het al waard.
En ja ik ben er nog zeer van bewust dat ik anderen kan besmetten. En ik hou mij ook gewoon nog aan de maatregelen en mondkapjes en eventueel quarantaine en testen bij klachten.
kiki1976 schreef:Maar even negatief bekeken het vaccin........
*Je kan het nog steeds krijgen (je wordt er alleen niet/minder ziek van) maar kan een ander nog wel besmetten.
*Als je met een besmet persoon in aanraking komt, moet je in quarantaine.
* Onbekend hoe lang het werkt
* Kinderen mogen voor nu nog niet geënt worden (juist de Engelse variant treft kinderen).
* Mogelijk niet werkzaam tegen de nieuwe variant uit Zuid Afrika
* Lange termijn niet bekend
Kijk dat ze de zorg willen ontlasten is zeer zeker belangrijk, dat staat vast.
Maar er zijn helaas nog steeds genoeg mensen die geen enting willen (al worden die wel minder).
Ik ben bang dat we er ondanks het vaccin nog lang niet vanaf zijn
lovee schreef:Wat voor hoofdpijn hebben jullie?
Ik heb nu hoofdpijn met druk op mijn neus nog nooit gehad. Verder geen klachten. Herkent iemand dit?
Berdien schreef:Ik heb hoofdpijn voorin mijn hoofd, echt rond mijn voorhoofd. Als ik voorover buig is dat echt bijzonder onaangenaamDaarnaast was ik gisteren draaierig. Dat is nu minder, maar bepaalde dingen op een scherm bekijken is wel minder aangenaam. Helaas ontkom ik niet aan een scherm op mijn werk, dus dat is maar even doorbijten.
Test was nu maar in 1 neusgat, tot mijn verbazing. Maar volgens de tester hoeft het alleen maar in 2 neusgaten als ze er niet zeker van zijn of de test voldoende goed is gegaan. Oke.. Ik vind het gezegendNu maar hopen dat de uitslag er snel is. En dat deze negatief is
MarjanB schreef:Pfff lekker dan! Wel bizar dat de ziektebeelden zo verschillen!
Hoorde namelijk iemand die niet serieus genomen was door de huisarts en die zei ja doe maar Corona test en dat bleek blinde darm te zijn...
Christiene schreef:MarjanB schreef:Pfff lekker dan! Wel bizar dat de ziektebeelden zo verschillen!
Hoorde namelijk iemand die niet serieus genomen was door de huisarts en die zei ja doe maar Corona test en dat bleek blinde darm te zijn...
Ja dat had vriendin ook doe maar een test ze had heel iets anders .
Blinde darm is nog gevaarlijker wat slecht.. vóór het zelfde geld knapt die
JorisDy schreef:Eind oktober heb ik Corona gekregen en behalve dat mijn conditie nog niet is wat het was voor ik Corona kreeg en fulltime werken ook erg pittig is mis ik ook nog de smaak en geur van munt. Ik proef bijvoorbeeld nog steeds mijn tandpasta niet en mijn doucheschuim met eucalyptus is ook geurloos.
Zijn er meer mensen die bepaalde geuren/smaken na een poos nog niet terug hebben?
tokedri schreef:Berdien schreef:Ik heb hoofdpijn voorin mijn hoofd, echt rond mijn voorhoofd. Als ik voorover buig is dat echt bijzonder onaangenaamDaarnaast was ik gisteren draaierig. Dat is nu minder, maar bepaalde dingen op een scherm bekijken is wel minder aangenaam. Helaas ontkom ik niet aan een scherm op mijn werk, dus dat is maar even doorbijten.
Test was nu maar in 1 neusgat, tot mijn verbazing. Maar volgens de tester hoeft het alleen maar in 2 neusgaten als ze er niet zeker van zijn of de test voldoende goed is gegaan. Oke.. Ik vind het gezegendNu maar hopen dat de uitslag er snel is. En dat deze negatief is
Normaal testen ze 1 neusgat en keel
Christiene schreef:MarjanB schreef:Pfff lekker dan! Wel bizar dat de ziektebeelden zo verschillen!
Ja dat had vriendin ook doe maar een test ze had heel iets anders .
Blinde darm is nog gevaarlijker wat slecht.. vóór het zelfde geld knapt die