Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Voor de rest ben ik er al redelijk aan gewend, en ik ben vandaag allemaal leuke gadgets gaan kopen voor in de auto (poetsspullen, kabeltjes, bakjes...) Van mijn oma tankgeld gekregen (zo lief), en van mijn vriend een gsm-houder, Yankee candle geurdingetjes,... Echt super lief allemaal. Maandag komt iemand de auto reinigen met een stoomreiniger (matten, zetels) om de plekken eruit te halen. Dan is die helemaal in het nieuw

). Ga nu nog werken tot 23.30.

ik red 10.000 al moeilijk, laat staan zoveel haha! Heerlijk dat jullie lekker wat kaasjes etc. op hebben, na zo'n actieve dag mag je daar wel van genieten inderdaad 

Vervelend dat je wel direct misselijk was en je er toch ook rot over hebt gevoeld.. Hopelijk kun je dat snel weer loslaten, we blijven menselijk en iedereen heeft wel eens zo'n dag
Dit weekend was onze koekjespot (die ik heel dom heb gevuld met glutenvrije koekjes die ik dus kan pakken) ook niet veilig voor mij
Verder ook geen heel fantastisch weekend gehad. Zaterdag langs mijn ouders en zusje geweest, omdat mijn zusje jarig was geweest en veel vettigheid voorgeschoteld gekregen. Uiteindelijk het avondeten overgeslagen, maar voel me daar dan toch niet helemaal lekker bij. Gisteren juist best prima qua eten, maar toch weer wat meer wijn op dan ik had bedacht van te voren. Het blijft lastig
Vandaag weer focussen op gezonde keuzes!

had wel bijna 17.000 stappen dus dat scheelt een klein beetje. 

Wel heel dedicated dus en helaas geen kant en klaar platte buik plan haha.
Zo te lezen hangt het cheaten echt in de lucht, allemaal tegelijk wat moeite met gezonde keuzes
werken jullie nu thuis, dat je een wat uitgebreider ontbijt maakt? Ik moet (gelukkig) nog steeds naar mijn werk ipv vanuit huis dus om 7.15uur prop ik wat broodjes naar binnen en ben ik weg.
blij met het resultaat?
Maar ben wel gemotiveerd dus ben benieuwd hoe ver ik kom en hoe m'n lijf gaat veranderen! Verder een lijstje met dagelijkse doelen op gehangen, 2 stuks fruit, 2liter water, elke dag een workout of extra wandelen / fietsen en 1 snack per dag.
Ik denk dat je inderdaad wel dedication nodig hebt om zo een buik te krijgen en te onderhouden. Eet je soms wel ees frieten van de frituur, of pas je daar echt voor? Mijn auto ziet er echt 10x beter uit na de reinigingsbeurt. Alle vlekken zijn eruit, en de matten zijn ook weer heel proper. Ik kreeg alleen de stress dat m'n autootje 1,5 stationait heeft lopen draaien
Goede voornemens heb je!
sterke !
400 gram vet eraf afgelopen week
maar zo te zien ben je mooi uitgekomen!
Fijn dat je de rest van je planning nog aan kon passen aan de chocolade.
maar dat je geen tussendoortjes meer genomen hebt compenseert wellicht wel wat haha en je planning van vandaag ziet er echt weer super uit!
) hele leuke uitdaging.
vreselijk. De racefiets blijft deze week dus even in de schuur staan, hoop dat ik dat vol ga houden 
dat is tot nu toe nog niet verdwenen dus hoop dat ik de dag goed door ga komen
Helemaal waar dat alles zo enorm duur is! Ik heb nu eigenlijk weer behoefte aan 2 extra halterschijven van 15 of 20kg, maar dan ben je gelijk weer tegen de 100 euro kwijt.. Wat goed dat je de smaak zo te pakken hebt! Ik hoop dat je snel veel resultaat ziet in de spiegel 

Succes met de dag doorkomen haha, die dagen met onstilbare honger zijn zo vreselijk
Daardoor wel uitgekomen in kcal zoals ik wilde, daarom kan ik vandaag zonder zorgen gewoon weer hoog in kcal gaan zitten omdat ik vanochtend zwaar getraind heb

neemt niet weg dat het nog steeds erg lekker is haha. 

Ik las 'mijn vriend uitgewaaid op het strand', ik dacht al 'hé, waar gaat die naartoe?' hahaha
), maar ik ga mezelf echt geen schuldgevoel aanpraten want het is echt geen ramp. Voor de rest heb ik overmorgen mijn laatste examen, en de komende weken/maanden zijn zo absurd druk. Ik ga 2 weken voltijds werken, ook op zaterdag een vroege shift en mijn stage (3maanden) begint deze maand. Daartussen wil ik ook nog tijd vrijmaken om met mijn vriend en met mijn vriendinnen te spenderen. Veel me-time zit er niet in!
Deze ochtend heb ik wel al een korte 20min workout gedaan, en ik ben net geen 4,5 km gaan joggen zonder tussendoor te stappen. Dus dat is wel fijn
). Maar ik denk dat ik nog even door zo'n awkward fase heen moet...
Je gaat echt enorm hard qua kilo's zeg. De juiste beslissingen denk ik om daarom nu de focus even op een normaal ritme te leggen. Zonder kcal tellen kan je inderdaad alsnog voornamelijk voor gezonde keuzes gaan, zonder de stress dat alles precies moet passen qua kcal/macro's. Dan blijft je buik ook blij 

Als je het maar niet doet omdat het moet van jezelf of uit obsessie om te bewegen. Op zichzelf is een frisse neus halen alleen maar lekker en goed
Super dat je ook merkt dat rust je goed doet.
Verder gisteren dus ook flink gegeten, kostte me echt wel moeite om aan deze kcal te komen, maar uiteindelijk brengt dat hopelijk wel het gewenste resultaat