Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pipodipo schreef:Zonnetje81 schreef:Ik kan nu al bijna het woord Corona niet meer horen.....wat boeit het dat pietje jantje in ziekenhuis A of B ligt en corona heeft?Of ben ik de enige? Inmiddels heb ik het punt bereikt van : Boeie
Graag met een schijfje citroen!
Neverland schreef:Alleen denk ik niet dat het veel zin heeft om temperatuur te meten. Als iemand koorts heeft is het toch al te laat?
Needje schreef:Zonnetje81 schreef:Ik kan nu al bijna het woord Corona niet meer horen.....wat boeit het dat pietje jantje in ziekenhuis A of B ligt en corona heeft?Of ben ik de enige? Inmiddels heb ik het punt bereikt van : Boeie
+1
Zonnetje81 schreef:Pipodipo schreef:Graag met een schijfje citroen!
Op tv vroegen ze laatst hoe ze aan de naam kwamen, ja het moet geen associatie met dingen hebben....ik dacht ben je lekker mee met corona bier
Zonnetje81 schreef:Ik kan nu al bijna het woord Corona niet meer horen.....wat boeit het dat pietje jantje in ziekenhuis A of B ligt en corona heeft?Of ben ik de enige? Inmiddels heb ik het punt bereikt van : Boeie
Eleeke schreef:Zonnetje81 schreef:Ik kan nu al bijna het woord Corona niet meer horen.....wat boeit het dat pietje jantje in ziekenhuis A of B ligt en corona heeft?Of ben ik de enige? Inmiddels heb ik het punt bereikt van : Boeie
Snap ik helemaal hoor,
maareh ... wat doe je dan in dit topic![]()
![]()
Ik ben nog steeds geïntrigeerd, dit is iets wat een grote impact heeft op de hele wereld, dat volledig uit de hand kan lopen, ons in een diepe recessie kan storten.
Daarnaast zit ik verplicht thuis ( risicogroep en mijn bedrijf neemt geen risico's ) , dus iets meer op Bokt ipv in de koffiehoek kletsen.
marleen_usar schreef:De 1e dode is gevallen, een 86 jarige man.
germie schreef:Iedereen besmetten met het virus redt de economy:
https://www.marketwatch.com/story/cnbcs ... 4Hu6_eu5AQ
En ja, die man heeft eigenlijk gewoon gelijk. Niet dat je nu ineens iedereen moet besmetten (dan kunnen dokters het niet meer aan), maar laat het gewoon z'n gang gaan. Door nu dingen te sluiten maak je ook later dingen duurder. En als je zorgt dat het z'n gang kan gaan, dan krijg je echt sneller immuniteit.
marleen_usar schreef:De 1e dode is gevallen, een 86 jarige man.
Zonnetje81 schreef:Pipodipo schreef:
Graag met een schijfje citroen!
Op tv vroegen ze laatst hoe ze aan de naam kwamen, ja het moet geen associatie met dingen hebben....ik dacht ben je lekker mee met corona bier
Shaggy09 schreef:Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Tot nu toe is het hier in Europa nog redelijk beperkt gebleven als je het vergelijkt met de normale griep. Waarom zou het compleet uit de hand gaan lopen denk je?
Zonnetje81 schreef:Ik kan nu al bijna het woord Corona niet meer horen.....wat boeit het dat pietje jantje in ziekenhuis A of B ligt en corona heeft?Of ben ik de enige? Inmiddels heb ik het punt bereikt van : Boeie