Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dracarys schreef:Heeft iemand ervaring met deze folie? Deze kan je een paar dagen laten zitten.
https://tattoomed.nl/shop/tattoo-nazorg ... ttoo-folie
chantalboes schreef:_Dracarys schreef:Heeft iemand ervaring met deze folie? Deze kan je een paar dagen laten zitten.
https://tattoomed.nl/shop/tattoo-nazorg ... ttoo-folie
Niet perse met dit merk (kreeg het van de shop) maar wel heeeeel fijn! Je hebt geen omkijken naar je tattoo de eerste dagen. Daarna kan je hem er makkelijk aftrekken en verder gaan met smeren. Maar het scheelt veel zorgen in de eerste week.
idinn schreef:Ik reageer soms wat allergisch op pleisters, dus ik haal wel gewoon folie en tape voor maandag. Dan kan ik het beddengoed van m'n overnachtingsadres iig niet verpesten
idinn schreef:Ik reageer soms wat allergisch op pleisters, dus ik haal wel gewoon folie en tape voor maandag. Dan kan ik het beddengoed van m'n overnachtingsadres iig niet verpesten
Aranel schreef:Zonder duidelijke ideeën wat betreft stijl en voorbeelden is het heel moeilijk om dan zo iemand aan te raden Josien.
Heb je foto's van wat je ongeveer in gedachten hebt of de stijl die je mooi vindt?
Ik kan nu bijvoorbeeld wel zeggen dat ik fan ben van Mandy Denise van Zodiac in Den Haag, maar als jij graag oldschool wil is dat dus totaal geen match
Josien_ schreef:Aranel schreef:Zonder duidelijke ideeën wat betreft stijl en voorbeelden is het heel moeilijk om dan zo iemand aan te raden Josien.
Heb je foto's van wat je ongeveer in gedachten hebt of de stijl die je mooi vindt?
Ik kan nu bijvoorbeeld wel zeggen dat ik fan ben van Mandy Denise van Zodiac in Den Haag, maar als jij graag oldschool wil is dat dus totaal geen match
Ja sorry ik was lekker vaag!
Ik wil graag een minimalistische dino (t-rex) voor bergen met zonsondergang. Dit op mijn onderarm vlak onder mijn elleboog zegmaar.
Beetje richting dit soort ideeën:
[ [url=m/aNvsly.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3htTnn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PDa18j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N653KI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dino vrij minimalistisch, achtergrond of minimalistisch of juist wat meer in detail. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Josien_ schreef:Aranel schreef:Zonder duidelijke ideeën wat betreft stijl en voorbeelden is het heel moeilijk om dan zo iemand aan te raden Josien.
Ja sorry ik was lekker vaag!
Ik wil graag een minimalistische dino (t-rex) voor bergen met zonsondergang. Dit op mijn onderarm vlak onder mijn elleboog zegmaar.
Beetje richting dit soort ideeën:
[ [url=m/aNvsly.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3htTnn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PDa18j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N653KI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dino vrij minimalistisch, achtergrond of minimalistisch of juist wat meer in detail. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Franciee schreef:Ik heb (hopelijk) 23 september een afspraak bij Kevin van BlackBear!Het enige nadeel daaraan vind ik dat je zelf eigenlijk geen inspraak hebt in wanneer ze je inplannen... Ik kreeg gewoon een mail met een datum en tijd, ben ik dan gewoon niet flexibel genoeg omdat ik lang niet altijd kan of is dit normaal?
Franciee schreef:Ik heb (hopelijk) 23 september een afspraak bij Kevin van BlackBear!Het enige nadeel daaraan vind ik dat je zelf eigenlijk geen inspraak hebt in wanneer ze je inplannen... Ik kreeg gewoon een mail met een datum en tijd, ben ik dan gewoon niet flexibel genoeg omdat ik lang niet altijd kan of is dit normaal?
DezeNaam schreef:Goh, zou dat niet zijn omdat ze veel mensen in moeten plannen? Als ik het me goed herinner is BlackBear vrij 'populair'. Misschien dat ze simpelweg een vaste dag en datum voorstellen en ze ervan uitgaan dat als jij echt niet kan, je dat zelf laat weten?
Als ze jou eerst vragen om alle datums en uren voor te stellen wanneer jij kan is dat voor hun misschien veel meer puzzelen.
Franciee schreef:Ik snap het ook wel hoor! Zeker als je moet wachten op mails terug etc. Maar toch denk ik dat wel meer mensen niet zomaar alles uit hun handen kunnen laten vallen voor een tattoo