[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:11

Gaaf!!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 02:10

Mooi hoor :j

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 13:59

Volgende week zaterdag word mijn 1e tattoo gezet. Portret van mn vogel op mn onderarm.
Nu ben ik een enorme koukleum (loop met 20 graden nog met winterjas :+ )
Kan ik gewoon een (ruime) trui aandoen en de mouw omhoog stropen? Of wat is normaal binnen de tattoo wereld? :')
Het is een dag sessie en wil er wel beetje comfortabel bij zitten :o

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 14:02

Jaa hoor dat kan prima.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 14:15

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:04

_Dracarys schreef:
Heeft iemand ervaring met deze folie? Deze kan je een paar dagen laten zitten.

https://tattoomed.nl/shop/tattoo-nazorg ... ttoo-folie

Niet perse met dit merk (kreeg het van de shop) maar wel heeeeel fijn! Je hebt geen omkijken naar je tattoo de eerste dagen. Daarna kan je hem er makkelijk aftrekken en verder gaan met smeren. Maar het scheelt veel zorgen in de eerste week.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:13

chantalboes schreef:
_Dracarys schreef:
Heeft iemand ervaring met deze folie? Deze kan je een paar dagen laten zitten.

https://tattoomed.nl/shop/tattoo-nazorg ... ttoo-folie

Niet perse met dit merk (kreeg het van de shop) maar wel heeeeel fijn! Je hebt geen omkijken naar je tattoo de eerste dagen. Daarna kan je hem er makkelijk aftrekken en verder gaan met smeren. Maar het scheelt veel zorgen in de eerste week.

Ah top klinkt goed!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:24

En daardoor geen korstjes. Love it!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:35

Bij mij werkte het niet, ging veel te veel zweten en gleed daardoor zo van mijn huid af. Maar dan hebben we het wel over buiten temperaturen van 30+ graden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:36

Ik reageer soms wat allergisch op pleisters, dus ik haal wel gewoon folie en tape voor maandag. Dan kan ik het beddengoed van m'n overnachtingsadres iig niet verpesten _O-

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 07:26

idinn schreef:
Ik reageer soms wat allergisch op pleisters, dus ik haal wel gewoon folie en tape voor maandag. Dan kan ik het beddengoed van m'n overnachtingsadres iig niet verpesten _O-

Ik ben altijd allergisch voor pleisters maar had bij die dingen maar een minimale reactie. Vond het op zich wel prettig en zou het ook een tweede keer wel doen. En dit was op mijn onderbuik, waar mijn huid nog gevoeliger is.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:01

idinn schreef:

:Y) Haha! Goed om te weten! Ik heb het wel staan, maar gebruik het bijna nooit. Zelf kreeg ik er ook rode uitslag van. Als klanten er om vragen, dan gebruik ik het, en anders gewoon lekker folie. :o

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:57

Aranel schreef:
Zonder duidelijke ideeën wat betreft stijl en voorbeelden is het heel moeilijk om dan zo iemand aan te raden Josien.
Heb je foto's van wat je ongeveer in gedachten hebt of de stijl die je mooi vindt?

Ik kan nu bijvoorbeeld wel zeggen dat ik fan ben van Mandy Denise van Zodiac in Den Haag, maar als jij graag oldschool wil is dat dus totaal geen match :+

Ja sorry ik was lekker vaag!
Ik wil graag een minimalistische dino (t-rex) voor bergen met zonsondergang. Dit op mijn onderarm vlak onder mijn elleboog zegmaar.
Beetje richting dit soort ideeën:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dino vrij minimalistisch, achtergrond of minimalistisch of juist wat meer in detail. Daar ben ik nog niet helemaal uit.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 12:13

Josien_ schreef:
Aranel schreef:
Zonder duidelijke ideeën wat betreft stijl en voorbeelden is het heel moeilijk om dan zo iemand aan te raden Josien.
Heb je foto's van wat je ongeveer in gedachten hebt of de stijl die je mooi vindt?

Ik kan nu bijvoorbeeld wel zeggen dat ik fan ben van Mandy Denise van Zodiac in Den Haag, maar als jij graag oldschool wil is dat dus totaal geen match :+

Ik wil graag een minimalistische dino (t-rex) voor bergen met zonsondergang. Dit op mijn onderarm vlak onder mijn elleboog zegmaar.

[ [url=m/aNvsly.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3htTnn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PDa18j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/N653KI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dino vrij minimalistisch, achtergrond of minimalistisch of juist wat meer in detail. Daar ben ik nog niet helemaal uit.

Wat cute <3 leuk idee

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 14:18

Josien, ik denk dat Snip Art hier wel iets heel leuks van kan maken! Hij heeft beperkt zijn agenda open, maar langer dan een halfjaar zal niet hoeven te wachten. Makkelijkste is om even zijn insta in de gaten te houden.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 15:26

Josien_ schreef:
Aranel schreef:

[ [url=m/aNvsly.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3htTnn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PDa18j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/N653KI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuke ideeën!! Misschien anders iemand bij artisticneedle?

Ik heb (hopelijk) 23 september een afspraak bij Kevin van BlackBear! :D Het enige nadeel daaraan vind ik dat je zelf eigenlijk geen inspraak hebt in wanneer ze je inplannen... Ik kreeg gewoon een mail met een datum en tijd, ben ik dan gewoon niet flexibel genoeg omdat ik lang niet altijd kan of is dit normaal? :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 15:38

Franciee schreef:
Ik heb (hopelijk) 23 september een afspraak bij Kevin van BlackBear! :D Het enige nadeel daaraan vind ik dat je zelf eigenlijk geen inspraak hebt in wanneer ze je inplannen... Ik kreeg gewoon een mail met een datum en tijd, ben ik dan gewoon niet flexibel genoeg omdat ik lang niet altijd kan of is dit normaal? :+

Toevallig zag ik hem ook voorbij komen, maar toen ik gisteren keek was ik blijkbaar alweer te laat om een aanvraag in te dienen :Y) .

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 17:51

Franciee schreef:

Nee vind dat eigenlijk ook vreemd.... beetje overleg wordt toch wel gewaardeerd lijkt me.
Ik mag 18 juni weer voor een flash van tattoo daisy :D
Echt zin in!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:21

Goh, zou dat niet zijn omdat ze veel mensen in moeten plannen? Als ik het me goed herinner is BlackBear vrij 'populair'. Misschien dat ze simpelweg een vaste dag en datum voorstellen en ze ervan uitgaan dat als jij echt niet kan, je dat zelf laat weten?
Als ze jou eerst vragen om alle datums en uren voor te stellen wanneer jij kan is dat voor hun misschien veel meer puzzelen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:25

DezeNaam schreef:
Goh, zou dat niet zijn omdat ze veel mensen in moeten plannen? Als ik het me goed herinner is BlackBear vrij 'populair'. Misschien dat ze simpelweg een vaste dag en datum voorstellen en ze ervan uitgaan dat als jij echt niet kan, je dat zelf laat weten?
Als ze jou eerst vragen om alle datums en uren voor te stellen wanneer jij kan is dat voor hun misschien veel meer puzzelen.

Ook daar zijn wel oplossingen voor te vinden. Bij Le Nou waar ik nu paar keer ben geweest, krijg je linkje waarmee je zelf kan inplannen in agenda. Je ziet gewoon welke momenten nog beschikbaar zijn en kies je welke voor jou uitkomt. Werkt super!

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:54

Ik snap het ook wel hoor! Zeker als je moet wachten op mails terug etc. Maar toch denk ik dat wel meer mensen niet zomaar alles uit hun handen kunnen laten vallen voor een tattoo

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:33

Franciee schreef:
Ik snap het ook wel hoor! Zeker als je moet wachten op mails terug etc. Maar toch denk ik dat wel meer mensen niet zomaar alles uit hun handen kunnen laten vallen voor een tattoo

O wauw. Zo werkt het bij mij niet hoor. Altijd alles in overleg. Ik vraag of mijn klant een voorkeur heeft voor een dag of tijd, of geef aan wanneer ik plek heb, en dit zijn altijd meerdere datums. Wel kan het gebeuren dat datums alweer vergeven zijn voordat iemand heeft gereageerd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 08:50

Een 'hier is de datum van je afspraak' zou ik echt niet waarderen :')

Ik mag morgen middag, straks al richting Vlissingen *\o/*

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:07

Waar ik ga bellen ze me gewoon en gaat inderdaad ook in overleg.
Nou moet ik zeggen omdat ik met een hele sleeve bezig ben dat ze me wel verder door heeft gepland dan dat haar agenda officieel open is dus dan heb ik nog best veel voor t kiezen.
Voorheen ging ik gewoon op doordeweekse dagen maar nu met corona en geen oppas ga ik altijd op zaterdag.
Heb toevallig de laatste keer zelfs voor in de vakantie doorgepland want vanaf de camping scheelt me dat 3 kwartier rijden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:38

Blackbear doet dat altijd op die manier, voor Kimberly werd ik ook aangewezen en mijn afspraak bij Kevin ging ook zo :)

Wat betreft de folie was dat voor mij bij m’n meest recente tattoo ook de eerste keer, ik vond het fijn spul. Je krijgt het opgeplakt vanuit de shop dus je hoeft het niet zelf aan te schaffen verder :)