Margoooo schreef:Ik ben intens aan het twijfelen om mijn hoofd kaal te scheren... Maar ben zo bang voor de terug groei fase, haha... Iemand ervaringen?
Zoek via YouTube op buzzcut. Vind het vaak echt onwijs gaaf maar je moet het wel durven!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margoooo schreef:Ik ben intens aan het twijfelen om mijn hoofd kaal te scheren... Maar ben zo bang voor de terug groei fase, haha... Iemand ervaringen?
Frummels schreef:Margoooo schreef:Ik ben intens aan het twijfelen om mijn hoofd kaal te scheren... Maar ben zo bang voor de terug groei fase, haha... Iemand ervaringen?
Als je in het topic wat terugzoekt dan kun je foto's vinden van E_J die heeft dit ook gedaan![]()
IMANDRA: spannend, ik ben zo benieuwd wat het wordt!
Lau: oeh dat is ook mooi zeg zo een kleur. Alweer klaar met de felle kleurtjes?
E_J schreef:Margoooo schreef:Ik ben intens aan het twijfelen om mijn hoofd kaal te scheren... Maar ben zo bang voor de terug groei fase, haha... Iemand ervaringen?
Yes ik meld me! De teruggroei fase is eigenlijk best te doen. Ik heb nu 2x mijn hoofd kaalgeschoren, laatste keer was in februari vorig jaar. Het is voornamelijk een kwestie van geduld en stylen eigenlijk. Zelfs in de fases dat ik het zelf een beetje stom vond kreeg ik van alle kanten complimentjes dat mijn haar zo leuk zat![]()
Als je het bijhoudt en af en toe bij laat knippen zodat er geen matje ontstaat in je nek valt het eigenlijk goed zat mee. Ik kan je eventueel wat foto’s pb’en van de verschillende fases als je wilt
Nu inmiddels zit ik op een lengte dat, als ik binnenkort weer naar de kapper ga, ik een leuke bijna eenlengtelijn bob heb. Nu komt het langste van mijn haar tegen mijn schouders en zitten er gewoon wat laagjes in
Lau schreef:xDenies schreef:Haha! Nou die hebben het in ieder geval beter begrepen dan wat het bij mij werdTof hoor!
Dan toch maar een keer naar kinki
xDenies schreef:Lau schreef:
Dan toch maar een keer naar kinki
Nou gelukkig staat deze kapper ook bekend om de extreme kleuren (bedoel unicorn hair is niet bepaald alledaags...), maar is er toch iets niet goed gegaan. We wachten het nog even af voordat we de handdoek in de ring gooien!
Maar het zegt genoeg dat ik het niet durf te delen ..
WithinYuuri schreef:Hoi, ik wil al heel lang mijn haar zwart verven. Omdat ik eerst wil kijken hoe zwart me staat, zat ik te denken om eerst maar een kleurspoeling uit te proberen. Nu was ik van plan dit zelf te doen, met kleuring van de drogist. Maar ik heb helemaal geen ervaring met haar verven, heb wel helpende handen eventueel. Maar is het slim om dit zelf te doen, en zo ja, welke zwarte kleurspoeling zouden jullie aanraden?
WithinYuuri schreef:WithinYuuri schreef:Hoi, ik wil al heel lang mijn haar zwart verven. Omdat ik eerst wil kijken hoe zwart me staat, zat ik te denken om eerst maar een kleurspoeling uit te proberen. Nu was ik van plan dit zelf te doen, met kleuring van de drogist. Maar ik heb helemaal geen ervaring met haar verven, heb wel helpende handen eventueel. Maar is het slim om dit zelf te doen, en zo ja, welke zwarte kleurspoeling zouden jullie aanraden?
Niemand ervaring?
Jester_ schreef:Oeh heftig wel ja!
Ik breek even in, zal vast besproken zijn maar kan het zo snel niet vinden. Ik ben vandaag weer heerlijk blond bayalage gezet, mooi assig. Wat vinden jullie nou een goeie fijne zilvershampoo die het ook echt goed doet? En als ik eisen mag hebben, liefst sulfaatvrij ivm keratine behandeling maar das niet persee noodzaak