[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 20:21

Na tijden het topic gevolgd te hebben kruip ik ook even onder mijn meeleessteen vandaan.
Mijn zus en ik zouden graag samen een kleine tattoo laten zetten.
Zijn er shops die jullie aanraden in het noorden van NL?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 20:32

M0N5T3R schreef:
Na tijden het topic gevolgd te hebben kruip ik ook even onder mijn meeleessteen vandaan.

Ligt totaal aan wat je zou willen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 20:49

Foto van wanneer ie af is heb ik nog niet, mijn huid is te boos :')

Afbeelding

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 21:26

quera schreef:
M0N5T3R schreef:

Ligt totaal aan wat je zou willen

we weten het nog niet helemaal zeker, maar iets in deze richting.
Afbeelding

Afbeelding

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 01:07

Heel mooi Frummels! Echt helemaal in mijn straatje :)

Om nog even aan te haken over de pijn: ik had mij voorbereid op pijn en het viel alsnog tegen. Ik vind het echt een naar gevoel. Alsof je met een heel scherp geslepen potlood heel hard in je huid drukt, dus met andere woorden: een naald, wat het ook letterlijk is. Ik heb nog maar 1 tattoo, op mijn enkel (binnen en buitenkant). Duurde ongeveer 40 minuten, maar had af en toe wel de neiging om weg te trekken(artist vroeg op gegeven moment wel of ik stil kon blijven liggen, oeps). Het hielp op gegeven moment wel om de "pijn te accepteren". Ik heb in april een afspraak voor op mijn ribben (12x6, geen idee hoelang dat gaat duren, maar langer dan 40 minuten sowieso). Hopelijk houd ik het uit

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:17

Monster die eerste vind ik leuk! ik zou gewoon een paar shops op internet opzoeken die in de buurt zijn en in hun portfolio kijken. Waar je aan denkt is niet moeilijk voor een beetje tatoeerder

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:44

Anthea schreef:
Foto van wanneer ie af is heb ik nog niet, mijn huid is te boos :')

[ [url=m/9A5p5q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is echt super tof geworden! Af foto gewoon even bewaren voor als je huid weer blij is ;)

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:49

Will, prachtig verhaal achter jouw tattoo! Frummels ook een mooie zwaluw, wat een fijne stijl, met die wat donkeredere outlines en verder zo zacht.
Anthea, dat is gaaf!! Je hebt het vast al gepost, sorry (internet is heel vervelend aan het doen met pagina's laden) maar wie heeft hem gezet?
Ik heb gisteren mijn intake gehad bij Amanda van My Precious Ink, om mijn huidige paardentattoo te laten aanpassen, en heb er echt zoveel zin in <3 . Loop nu met een mooie poownietattoo van een andere artist rond maar totaal niet wat ik voor ogen had en als voorbeeld mee had helaas. Het gaat nu weer compleet aangepast worden, waardoor het volgens mij echt een kunstwerkje wordt in plaats van 'gewoon een mooi paard', precies wat ik eigenlijk wilde. Zo spannend!

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:58

Heb je een foto van hoe het er nu uitziet?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:18

Dankje Nikki :)
Ik ben benieuwd hoe jouwe er nu uit ziet en wat ervan gemaakt wordt!

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:24

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:27

NikkiDeKerf schreef:

ik begrijp wel wat je bedoelt ja :j 't is een heel mooi plaatje, maar ik kan me voorstellen dat het niet helemaal is wat je in gedachten had als ik naar de (prachtige!) tekening kijk. Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt! :)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:21

Ik mag nu weer! *\o/* unalome bij Eva van Inkdistrict, hahah needje ze noemde nog op dat we samen op een forum zaten :P

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:30

Had gelezen van een bokker hier over vallende blaadjes bij Hanne. Ik zag hem net op insta voorbij komen. Stencil ziet er iig al heel tof uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:55

Net m'n consult bij Jona gehad voor m'n sleeve, blijkt die gozer helemaal geen realistisch black and grey te doen :+ (Misschien had ik dat eerst moeten vragen, maar ik ging er gewoon van uit :') )
Dus nu enorme twijfel... Wil ik hem dan in kleur laten zetten door hem? Of deze stijl? Dit doet hij wel namelijk...
Afbeelding

Of een andere artiest? Daar werd mij Horia aangeraden (zit ook bij Art Castle)

Ik vind het gewoon zo'n fijne gozer en ben helemaal verlieft op de roosjes die hij al bij mij gezet heeft!
Wat zouden jullie doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:01

Ik vind die stijl ook errug mooi, maar dat is puur persoonlijk.

Sta je open voor andere stylen of wil je perse je eerste keuze (niet voor niks je eerste keuze) en het zit wel voor de rest van je leven over je hele arm heen.. Even wat om overna te denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:06

In eerste instantie wou ik het al in kleur, rood is echt mijn absolute favoriete kleur! Maar ergens ben ik zo bang dat ik spijt ga krijgen van m'n arm helemaal in kleur... Ik vind het wel echt prachtig namelijk...

Ik sta wel open voor andere stijlen, dat wel. Al ben ik wel echt van het realisme :)

EDIT: Wat ik vooral "spannend" vind, is mijn hele arm te laten doen door een artist die ik niet ken...

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:35

Anoniem schreef:
In eerste instantie wou ik het al in kleur, rood is echt mijn absolute favoriete kleur! Maar ergens ben ik zo bang dat ik spijt ga krijgen van m'n arm helemaal in kleur... Ik vind het wel echt prachtig namelijk...

Ik sta wel open voor andere stijlen, dat wel. Al ben ik wel echt van het realisme :)

EDIT: Wat ik vooral "spannend" vind, is mijn hele arm te laten doen door een artist die ik niet ken...

Ik ken iemand, goede vriend van me die heeft een sleeve en die is helemaal gekleurd. Is echt mooi.

Maar dit zwart wit vindt ik ook enorm mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:39

Sweetgirl1 schreef:
Anoniem schreef:

Ik ken iemand, goede vriend van me die heeft een sleeve en die is helemaal gekleurd. Is echt mooi.

Maar dit zwart wit vindt ik ook enorm mooi

Heb je daar een foto van? maag uiteraard in pb :)

EDIT: Nu zag ik zoiets, dus rode rozen en de rest black and grey. Dat vind ik dan wel ook heel gaaf
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-18 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:41

Mijn sleeve is ook full colour

Ik zou altijd bij mn eerste keus blijven, het is niet voor je niks je eerste keus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:42

Joanne1987 schreef:
Mijn sleeve is ook full colour

Ik zou altijd bij mn eerste keus blijven, het is niet voor je niks je eerste keus...

Maar mijn eerste keus was dus kleur O:) Alleen dat durf ik niet _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:43

Ik hou zelf niet zo van kleur, dus ik ben niet de juiste persoon om daar iets over te zeggen haha.
Vind dat plaatje wat je net postte ook heel erg mooi. Hou daar wel van :j Al had het abstracte van de lijnen weg gelaten mogen worden van mij, vind de rozen zo prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:44

Jaa al die dingen die daar bij zitten wil ik ook niet, ik wil gewoon rozen en steeltjes met blaadjes. Ging meer om het rood met black and grey :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:46

Ik zou je droom niet aanpassen aan de stijl die een andere artiest heeft, maar net op zoek gaan naar een artiest die helemaal bij jouw stijl past :)

Het is voor jou wellicht te ver, maar de artiest bij mij in de straat waar ik de laatste 2 keer geweest ben, zet dit soort dingen ook vaak en heeft dezelfde stijl: https://www.instagram.com/feralisartwork/ Haar bloemen zijn heel tof en zij is ook een heel fijne vrouw. Alleen zit zij wel in Gent (België).

Roald Van den Broek zet ook die stijl, ook een heel fijne artiest :j https://www.instagram.com/roaldvdbroektattoo/
Hij zit bij Salon Serpent in Amsterdam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:48

Feralis volg ik op insta, heel mooi werk wat zij doet! <3 Maar wel meer dotwork, das niet echt wat ik wil :)

Roald ziet er ook mooi uit, maar vind dat niet helemaal realisme zoals ik het wil :')