Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:M0N5T3R schreef:Na tijden het topic gevolgd te hebben kruip ik ook even onder mijn meeleessteen vandaan.
Mijn zus en ik zouden graag samen een kleine tattoo laten zetten.
Zijn er shops die jullie aanraden in het noorden van NL?
Ligt totaal aan wat je zou willen
Anoniem schreef:In eerste instantie wou ik het al in kleur, rood is echt mijn absolute favoriete kleur! Maar ergens ben ik zo bang dat ik spijt ga krijgen van m'n arm helemaal in kleur... Ik vind het wel echt prachtig namelijk...
Ik sta wel open voor andere stijlen, dat wel. Al ben ik wel echt van het realisme
EDIT: Wat ik vooral "spannend" vind, is mijn hele arm te laten doen door een artist die ik niet ken...
Sweetgirl1 schreef:Anoniem schreef:In eerste instantie wou ik het al in kleur, rood is echt mijn absolute favoriete kleur! Maar ergens ben ik zo bang dat ik spijt ga krijgen van m'n arm helemaal in kleur... Ik vind het wel echt prachtig namelijk...
Ik sta wel open voor andere stijlen, dat wel. Al ben ik wel echt van het realisme
EDIT: Wat ik vooral "spannend" vind, is mijn hele arm te laten doen door een artist die ik niet ken...
Ik ken iemand, goede vriend van me die heeft een sleeve en die is helemaal gekleurd. Is echt mooi.
Maar dit zwart wit vindt ik ook enorm mooi