Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Oef klinkt wel naar. Wel duidelijk wat het is?
Ik heb dagrevalidatie gehad met max 6 keer per week trainen. Kan wel als je steeds een andere spiergroep pakt. Dan heeft de rest rust.
MarlindeRooz schreef:Hoe doen de meiden dat die 5x per week gaan? Ik moet er namelijk een dag tussen houden van de Fysio.![]()
Deze week prut qua sporten trouwens, ben nog niet geweest. Mijn voet blessure is best heftig waardoor op een stoel zitten met mijn voet op de grond al zeer doet. En staan etc dus ook.
MarlindeRooz schreef:Hoe doen de meiden dat die 5x per week gaan? Ik moet er namelijk een dag tussen houden van de Fysio.![]()
Deze week prut qua sporten trouwens, ben nog niet geweest. Mijn voet blessure is best heftig waardoor op een stoel zitten met mijn voet op de grond al zeer doet. En staan etc dus ook.
MarlindeRooz schreef:Hoe voelt je knie nu Dreamy?
Goed bezig needje!
Net wezen sporten, ben nu alleen maar super gefrustreerd dat ik overal mijn voet bij voelde. Legpress, fietsen etc.![]()
Had net skeelers gekocht maar dat kan ik wel vergeten.
MarlindeRooz schreef:Is te duur momenteel voor mij!![]()
Maar ik vind sporten echt heel leuk en als ik geen krachttraining doe ga ik weer schever lopen en krijg ik andere klachten. Die hak is waarschijnlijk ook gekomen door verkeerde belasting. Maar hoop dinsdag meer te weten na de fysio. Ga anders de huisarts bellen. Dan spuiten ze er maar chemische zooi in, dan ben ik er van af.
MarlindeRooz schreef:Mijn moeder zei dat die prik meer pijn deed dan een bevalling. Help.![]()
Wil uiteindelijk wel gaan uitbouwen en echt 4 tot 5 keer per week gaan sporten. Heb daar vanaf februari tijd voor hopelijk!