Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Zo net weer een rondje gedaan, samen met mijn man. Ik had het zwaar! De hitte en had vanmiddag ook al rijles gereden. Poetoch 4,75km gelopen waarvan de eerste 2 km aan mijn hoogste snelheid. Dus toch blij
Supervixen schreef:Vanmorgen vroeg op pad gegaan en hardgelopen in het bos. Kan goed merken dat ik de afgelopen week een zware week heb gehad waarin ik slecht heb gegeten en geslapen. Toch lekker 11km gelopen op een rustig tempo.
Komende week maar eens op naar run2day voor nieuwe schoenen, want ik krijg elke keer blaren en daar word ik echt niet blij van. Hoop dat ze wat goeds hebben voor mijn kikkerpoten..
Nienketje17 schreef:Iedereen weer lekker bezig zo te lezen.
Ik heb even een vraagje. Ik ben op zoek naar een fijne hartslagmeter voor om de pols (zonder borstband) die in elk geval ook de afstand meet. Hoef niet persee te zien waar ik geweest ben maar wel het aantal kilometers. En evt het aantal verbrandde calorieën. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald merk/model?
Supervixen schreef:Jeetje dat is een tegenvaller! Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Behandelingen bij de fysio zijn niet altijd een pretje, ik weet het.
Wist de fysio ook hoe dit ontstaan is? Kan het komen door verkeerde schoenen?