Maar als je graag 56kg wilt wegen en meer spieren wilt ontwikkelen, dan zul je misschien zelfs nog wel wat aankomen, aangezien spieren meer wegen dan vet, dus in dat opzicht denk ik niet dat je je teveel moet focussen op het getal op de weegschaal

Whahaha Janine, dat probleem ken ik, ga daarom iedere ochtend douchen als ik in de avond ga sporten, dan kan ik ’s ochtends mijn pootjes nog scheren

Welkom Resistance! Maar zo te horen heb je een prima gewicht voor je lengte, 50kg klinkt wel erg weinig. Wel jammer dat je op deze manier communiceert, laten we het gewoon gezellig houden met elkaar

Beterschap Pallatin, vervelend dat je weer niet fit bent..
Kayleigh, je eten van gisteren was al met al toch niet zo slecht? Zou eerder denken te weinig, en ook geen avondeten?
Balen dat de verkoudheid jou ook heeft getroffen Dilan…
Groot gelijk dat je gewoon geniet van ‘pizzadag’, je moet ook af en toe een keertje kunnen zondigen, anders wordt volhouden wel heel erg lastig.
Ach Caitlin, je hebt er net een dag opzitten, geef het in ieder geval een paar weken de tijd, wie weet ga je het nog wel leuk vinden!
Minikatje, ik eet geen vlees, wel vis, maar misschien kan ik je helpen? Maar 1.68m en 57kg, pff.. ik ben 1.69m en weeg 67kg. Heb je toevallig een foto (mag ook privé), maar ben stiekem wel benieuwd, ook of dat voor mij haalbaar is

Oh Amy, dat klinkt wel echt lekkkkkkeeeeerrrrr!!! Ik ben daar ook een keer, lang geleden, naartoe geweest, vond ook die smaakjes voor in bijvoorbeeld je cola ook erg lekker