Varekaj schreef:Ik denk dat je dit niet graag gaat horen... maar ik vind het tijd om over je koppigheid heen te stappen en te vragen voor een externe drain. Dan lig je maar op IC, dan zie je je paarden een tijdje niet. Maar dit kan niet langer.
Je bent op. Je lichaam gilt om rust en een oplossing, al is het tijdelijk. Je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig, je positieve instelling en vechtersmentaliteit nog meer. Maar nu is het genoeg geweest. Je hebt gedaan wat je kon, petje af, maar zet je nu aub over die drempel.
Waarom zo hard? Omdat je jezelf niet hoeft uit te putten tot het einde. Elke keer als ik meelees, dan bekruipt steeds vaker het gevoel dat er een update zit aan te komen dat je met razende spoed bent opgenomen in kritieke toestand. Dat wil ik niet. Dat wil jij niet. Dat wil geen enkele bokker. En dat willen je vriend, je familie niet. Dat wil niemand.
Ja, het is een extra ingreep met zware gevolgen. Maar ik denk dat je nu niet anders meer kan.
Sorry als dit keihard en kwetsend is, ik wil alleen maar dat je ellendige pijn nu even voor je stopt.
Dit klinkt zeker hard,maar het is toch echt waarheid. Ik snap Quir ook,ik zou ook veel liever thuis blijven en zijn.Ik zou ook wat koppig zijn en thuis blijven,maar zo kan het toch niet langer meer.
Het is niet normaal dat je zóveel pijn hebt.