Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 09:24

Niet goed. :)

Ongelooflijk veel pijn, zicht gaat hard achter uit, kan niets meer binnenhouden (gelukkig zorgt primperan dat ik nog íets kan eten en drinken en vooral dus nog iets binnen hou), veel (zenuw)pijn in m'n benen en rug, gigantisch hoofdpijn, kan zo nog wel even door gaan.

Hopelijk morgen knopen doorhakken bij de chirurg, al is t alvast maar iets verlichten (dus géén lumbaalpunctie, want dat helpt maar paar uurtjes) als ze niet direct een drain willen plaatsen...

_KiMbErLeY_

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:46

-O- :(:)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:08

Verdorie Quir, had zo gehoopt dat je je wat minder ellendig zou voelen. Dikke knuffel voor jou! :(:)

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:45

Dikke knuffel, Quir! :(:)

Maar wat een plaatje van een veulen heb je toch <3

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 12:21

Wat vreselijk voor je
:(:)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 12:52

Ben je nu in het ziekenhuis of thuis? Kunnen ze je dan evt. niet opnemen zodat je goed in de gaten gehouden kan worden?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:38

he bah, zo'n bericht is niet leuk! heel veel sterkte, je mooie veulen maakt het een beetje goed... hopenlijk morgen dan goed nieuws. nog even volhouden he.. :(:)

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:51

Wat naar voor je, Quir. Ik ben al lange tijd een stille meelezer en ik wilde je laten weten dat ik met je meeleef. Je hebt er niets aan, maar toch... Ik wens je sterkte morgen en ik hoop dat er eindelijk licht voor jou schijnt aan het einde van die tunnel! :(:)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 17:00

Ben gewoon thuis, in t ziekenhuis kunnen ze toch niets voor me betekenen nu. Hooguit als ik straks écht helemaal niets meer binnen kan houden aan eten/drinken, ondanks Primperan. En eerlijk, ik ben veel liever thuis dan in dat ziekenhuis.

Veulentje (en m'n merries uiteraard) maakt heel veel goed, helaas ben ik er afgelopen weekend niet heen gekund en vandaag ook niet... Voel me zo slecht en zoveel pijn, vooral die pijn en slaap nauwelijks door die enorme pijn. Zelfs t bed verbouwd om iets te kunnen slapen....

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:46

Het leven kan zo onbegrijpelijk en oneerlijk zijn.
Heel veel sterkte.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:19

In gedachte bij je....

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 03:17

Weer eens een slapeloze nacht en ben zo moe, uitgeput. Hopeloos en moedeloos wordt je er van, zoveel pijn, enorm veel pijn. Ondertussen helemaal van de wereld van pijnstillers, terwijl ik al zo'n hoge dosering gewend ben. Nog niet kunnen slapen. Hoofd. Moet. Er. Gewoon. Af. Nu.

Vreselijk.

Afbeelding
Dat keep calm lukt niet zo, fysiek wel, uitgeput en helemaal gesloopt, kan niets anders meer dan niks. De pijn en al dagen slapeloze nachten, door ook die heftige, intense pijn. Vreselijk. Lijkt geen eind aan te komen. M'n hoofd draait overuren, laat die pijn stoppen, laat die pijn ophouden, ... Continue. Het is zoveel, wordt zoveel en wordt alleen maar erger en erger, meer en meer, geen eind aan. Al dagen, nee weken/maanden niet, zo klaar mee, zoveel pijn.

Wil leven, m'n dromen achterna, op een paard zitten, rijden, maar vooral. Geen pijn meer of in ieder geval minder pijn. Maak van die 10 een 8 of mijn part een 9, maar maak t minder. Moet stoppen. Die pijn. Nu. Wil slapen, ben gesloopt, moe, uitgeput.

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 05:52

Jeetje meis......
Weet niet goed wat te zeggen.
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets kunnen doen vandaag.

Voor nu in ieder geval een hele dikke knuffel !

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 06:18

Hele hele hele hele dikke knuffel!!!

Hoop zo dat ze vandaag wat voor je kunnen gaan betekenen. Aan de morfinepomp is ook geen optie? (Wat natuurlijk ontzettend symptoom bestrijding is.)
Heel veel sterkte toegewenst! Nog even volhouden, hopen dat de nieuwe drain er snel komt en goed gaat werken. Zodat je snel van de pijn wordt verlost.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 07:22

He bah Quir! Ik hoop dat ze je vandaag een stukje kunnen helpen. Dan wel niet direct, maar wel door een plan te maken.

Heb je zelf het idee dat die hoofdpijn echt door de hoge/lage druk komt? Of zegt je gevoel dat er nog iets anders moet zijn?

Sterkte.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 07:29

Gotver... ik weet niet wat ik moet zeggen... -O- hopelijk kunnen ze iets voor je doen vandaag!! :*

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 07:52

Er is al zoveel gezegd en geschreven.... Ik weet niet meer wat zinnig is om eraan toe te voegen.
Enkel machteloosheid.
Ik hoop dat ze je kunnen helpen vandaag. :(:)

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:02

Heel veel sterkte!
En laat je opnemen vandaag, tuurlijk is thuis beter, fijner etc., maar er zijn grenzen, ook voor mensen met een pijngrens zo hoog als de himalaya...
Ik hoop dat je nog even in slaap gevallen bent..., de nachten kunnen zo hopeloos zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:03

Ik denk dat je dit niet graag gaat horen... maar ik vind het tijd om over je koppigheid heen te stappen en te vragen voor een externe drain. Dan lig je maar op IC, dan zie je je paarden een tijdje niet. Maar dit kan niet langer.

Je bent op. Je lichaam gilt om rust en een oplossing, al is het tijdelijk. Je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig, je positieve instelling en vechtersmentaliteit nog meer. Maar nu is het genoeg geweest. Je hebt gedaan wat je kon, petje af, maar zet je nu aub over die drempel.

Waarom zo hard? Omdat je jezelf niet hoeft uit te putten tot het einde. Elke keer als ik meelees, dan bekruipt steeds vaker het gevoel dat er een update zit aan te komen dat je met razende spoed bent opgenomen in kritieke toestand. Dat wil ik niet. Dat wil jij niet. Dat wil geen enkele bokker. En dat willen je vriend, je familie niet. Dat wil niemand.

Ja, het is een extra ingreep met zware gevolgen. Maar ik denk dat je nu niet anders meer kan.

Sorry als dit keihard en kwetsend is, ik wil alleen maar dat je ellendige pijn nu even voor je stopt.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:07

Ach, wat vreselijk poedersuiker wat jij toch allemaal moet doorstaan.. :(:) Ik hoop ook heel hard dat ze je vandaag kunnen helpen!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:07

Ik kan het eigenlijk alleen maar met helemaal eens zijn met Varekaj, dit kan gewoon zo niet meer langer. Heel heel veel sterkte, ik hoop dat ze vandaag echt iets gaan doen. Dit kan zo niet langer.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:14

Ik zou zo graag wat voor je kunnen doen... Dikke knuffel vanaf hier!!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:36

Varekaj schreef:
Ik denk dat je dit niet graag gaat horen... maar ik vind het tijd om over je koppigheid heen te stappen en te vragen voor een externe drain. Dan lig je maar op IC, dan zie je je paarden een tijdje niet. Maar dit kan niet langer.

Je bent op. Je lichaam gilt om rust en een oplossing, al is het tijdelijk. Je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig, je positieve instelling en vechtersmentaliteit nog meer. Maar nu is het genoeg geweest. Je hebt gedaan wat je kon, petje af, maar zet je nu aub over die drempel.

Waarom zo hard? Omdat je jezelf niet hoeft uit te putten tot het einde. Elke keer als ik meelees, dan bekruipt steeds vaker het gevoel dat er een update zit aan te komen dat je met razende spoed bent opgenomen in kritieke toestand. Dat wil ik niet. Dat wil jij niet. Dat wil geen enkele bokker. En dat willen je vriend, je familie niet. Dat wil niemand.

Ja, het is een extra ingreep met zware gevolgen. Maar ik denk dat je nu niet anders meer kan.

Sorry als dit keihard en kwetsend is, ik wil alleen maar dat je ellendige pijn nu even voor je stopt.

Dit klinkt zeker hard,maar het is toch echt waarheid. Ik snap Quir ook,ik zou ook veel liever thuis blijven en zijn.Ik zou ook wat koppig zijn en thuis blijven,maar zo kan het toch niet langer meer.
Het is niet normaal dat je zóveel pijn hebt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:24

ook hier een heel voorzichtige dikke knuf en heel veel sterkte. Hopelijk vandaag wat nieuws in het ETZ

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:32

Vala schreef:
Ik kan het eigenlijk alleen maar met helemaal eens zijn met Varekaj, dit kan gewoon zo niet meer langer. Heel heel veel sterkte, ik hoop dat ze vandaag echt iets gaan doen. Dit kan zo niet langer.

Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen. Tijd om actie te ondernemen meis, dit gaat niet meer. :(:)