Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:32

Haha, dankjewel :D

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:36

Ik snap dat je trots bent! Maar ik denk echt dat je het toen verkeerd opgevat hebt.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:47

Oh, ik wist niet eens meer wie, echt niet.

Maar ik neem dan aan dat jij dat was?

Kan dat ik het verkeerd opgepakt heb, geen idee.
Het is in ieder geval wel knap binnen gekomen toen :j

Maar het ging mij vooral om het trotse gevoel hoor, niet iets om nu lelijk te doen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:00

Woehoe Femke-tweety, good for you!! Trots mag je zeker zijn!

Mooie foto's allemaal, Pien mooi bloememveld zag ik.

Lizard, bedankt voor de tip! :D

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:19

Het ging er niet zozeer om of een korte wandeling wel of geen wandeling is, maar of het voor mij een reden is om Endomondo aan te zetten. En dat pakte je anders op dan ik het bedoelde.

Maar ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen, ik weet hoe het is als je lijf niet kan wat je hoofd wel graag wil.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:18

Vanmorgen een rondje bos en zandduin gedaan. Met de mini, morgen op pad met de labrador.

Afbeelding

Afbeelding

En de zonsondergang van gisteravond.
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:23

Ik geniet weer van jullie foto's! Mij ontbreekt het echt aan tijd/energie om te gaan wandelen. :o
Komt wel weer, maar ik mis het wel!

Aankomende woensdag wordt een van m'n katten geopereerd. Hele pittige operatie met veel nazorg.
Waarschijnlijk kan onze vakantie hierdoor ook niet doorgaan (voor de 2e keer dit jaar). Enorm balen, maar beestje gaat voor. <3 Heb er veel stress van dus ben blij als alles -hopelijk snel- weer goed is met haar.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:27

Ik merk dat ik nu met alle drukte hier (veel meer toeristen dan andere jaren) makkelijker de fiets pak dan dat ik ga wandelen. Ik heb maar even een fietstopic aangemaakt: [MWS] Wie fietst er mee?

Ik wandel vandaag sowieso niet. Zit weer te wachten op sperma en ik heb een vriendinnetje van mijn dochter tot vanavond laat hier omdat haar opa een beroerte heeft gehad vannacht. Heel misschien dat we na het insemineren en als de meiden gereden hebben nog even naar het Beekhuizerzand gaan.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:52

Anoeska27 schreef:
. Zit weer te wachten op sperma
_O- daar heb ik even je profiel op aangeklikt niet wetende dat je een fokkerij had.
Leuk, als ons huis verkocht is ga ik een goede heuse E bike kopen en echt heel erg veel met de fiets doen. Ik heb ooit met een vriendin op de fiets van haar man een tocht hier gemaakt en helling op is het net dat beetje ondersteuning waardoor ik totaal geen last van mijn rug heb gehad. Dus tegen die tijd, kom ik ook in dat topic posten.
Sterkte Mandyy, niet leuk zieke dieren :(:) . En heel sneu dat je vakantie voor de 2de keer niet door kan gaan.

Leuke en mooie foto's weer Goof. Mooi gebied.
Hier helaas niet kunnen wandelen vanochtend. Moest op stel en sprong naar de gîte want zat een wespennest te dicht bij het huis.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 16:24

Oh Mandy, sterkte voor je kat. Waaraan??

Pien, wespennest kunnen verwijderen?

Anoeska, die opmerking is goud :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:02

Goof ik doe het niet graag want we hebben de beestje te hard nodig. Maar kindjes laten prikken is ook niet goed, het gat zat is de kinderspeelhoek (schommel, ringen enz). Het zijn gaten id grond waar je spul paar seconden inspuit. Dan is het meestal klaar. Dus ik hoor wel of ik het nog een keer moet doen. Ikzelf ben dan helemaal beschermd dus er kan niets gebeuren. Ik voel me dan een echte beul en zo rot. Tja..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:11

Ik heb me aangemeld in het fietstopic, pas ontdekt dat fietsen ook erg leuk kan zijn. :j

Pien, is het opgelost met het wespennest? Ik lees het al. Wespen zijn stom. :=

Goof, aan haar oog (ivm cornea sequester) en oren (aan iets wat de dierenarts ook niet weet wat het is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:18

Sterkte Mandyy, zo rot als er iets met je dier is.

Citaat:
Zit weer te wachten op sperma

:') Ik dacht eerst, is dat nou een gekke autocorrect, maar nee, je zat echt op sperma te wachten.

Lekker goof. Neem je ze nooit allebei tegelijk mee?

Oeh, sterkte met het wespennest! Jakkes.

Vandaag dus met een vriendin de NS-wandeling De Vuursche gedaan, van Baarn naar Hollandsche Rading. Gelukkig zo goed als droog gehouden, alleen op het terras in Lage Vuursche even wat druppels. Leuke afwisselende wandeling.
Strava iets te laat aangezet:
Afbeelding
Paleis Soestdijk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:19

Mooie foto's! Ziet eruit als een mooie wandeling.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:20

Anoeska zorgt voor ophef :')

En mooie foto's wederom!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:05

Goh, mooie wandeling weer.

Nee, als ik alleen ga lopen neem ik ze nooit samen mee. Alleen als ik bewust naar een losloopgebied ga, dan wel.
Maar aan de lijn is een drama; de mini vindt de hele wereld 1 groot avontuur en wil daar in hoog tempo doorheen, dus die loopt altijd aan het einde van de riem vooruit en de lab wil het liefst overal stilstaan en snuffelen, aan het einde van de riem. Dus dan loop ik met armen gespreid omdat voor en achter 2 honden staan te trekken :')
Als mijn man mee gaat gaan beide honden altijd mee.
Laatst bijgewerkt door Goof op 27-07-20 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:20

Mooi Marie Anne! Genieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 20:02

Goof schreef:
Goh, mooie wandeling weer.

Nee, als ik alleen ga lopen neem ik ze nooit samen mee. Alleen als ik bewust naar een losloopgebied ga, dan wel.
Maar aan de lijn is een drama; de mini vindt de hele wereld 1 groot avontuur en wil daar in hoog tempo doorheen, dus die loopt altijd aan het einde van de riem vooruit en de lab wil het liefst overal stilstaan en snuffelen, aan het einde van de riem. Dus dan loop ik met armen gespreid omdat voor en achter 2 honden staan te trekken :')
Als mijn man mee gaat gaan beide honden altijd mee.

Ik heb er beeld bij :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:43

Mooi mooi. Die ns wandeling. Ik ga morgen vanaf Bussum Zuid. Waarschijnlijk naar Hilversum. Dat is niet zo'n eind. Maar de temperaturen zijn nu zo dat ik met de hondjes ook rekening moet houden met de afstand. Zeker bij heide. Dus ik denk dat het idd naar Hilversum word. Maar lijkt iig wel mooi gebied ook.

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:36

Ik lees al een tijd mee om wandeltips op te doen en lees dan over de ns wandelingen. Nu is mijn auto overleden en wil ik de ns gaan proberen maar worden die routes goed aangegeven? Gewoon met paaltjes of gaat het via gps? Ik probeer juist mn telefoon uit te laten tijdens het wandelen namelijk.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:38

Met geel-blauwe merktekens :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:10

Citaat:
Ik probeer juist mn telefoon uit te laten tijdens het wandelen namelijk.
:j mijn telefoon probeer ik ook niet te gebruiken en dat lukt heel goed. Vanwege de toeristen moet ik appje en mailtjes checken, maar zodra ik zie dat het niet mijn kleine business is, laat ik het gaan en buiten het seizoen staat hij op stil of vliegtuigstand.
Tevaak kom ik mensen tegen die alleen met dat ding bezig zijn tijdens het wandelen. Zo zonde

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:47

Hilary schreef:
Met geel-blauwe merktekens :)

Ah, hoe logisch eigenlijk. :')
Dankjewel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:32

pien_2010 schreef:
Goof ik doe het niet graag want we hebben de beestje te hard nodig. Maar kindjes laten prikken is ook niet goed, het gat zat is de kinderspeelhoek (schommel, ringen enz). Het zijn gaten id grond waar je spul paar seconden inspuit. Dan is het meestal klaar. Dus ik hoor wel of ik het nog een keer moet doen. Ikzelf ben dan helemaal beschermd dus er kan niets gebeuren. Ik voel me dan een echte beul en zo rot. Tja..

Poeh, ja ik ben gek op de natuur en de bloemetjes en bijtjes, maar toch wat minder op wespen. Die zou ik toch uitroeien geloof ik, maar ik snap je punt.

Vanmorgen met de lab een rondje bos gedaan. Het was heerlijk weer om te lopen, ik vond het alleen wel al erg druk. Ik vind deze regio sowieso een stuk drukker dan de Veluwe, dat is wel echt jammer.

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:48

Goog zie ik nu het kopje van een slang? Want dat is wel heel gaaf die foto. Ik vind dat jij mooie scherpe foto's maakt en ik ben daar wel wat jaloers op. Dus wellicht volgende keer eens een groot bedrag ad telefoon uitgeven met een super goede camera. Deze was erg goedkoop, maar hij doet wel alles en dat was := voor mij genoeg

Ik hou niet van wespen hoor. Alleen voor de bevruchting van onze gewassen hebben we ze vreselijk hard nodig. En de aantallen hollen achter uit. Dus ik vind het niet tof om ze dood te moeten maken.