Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Het lijkt me heel spannend, maar als ik daar ben denk ik dat ik alleen maar blij en trots benFoto's kun je vinden op mijn instagram(link in onderschrift).
Jezzi schreef:Het lijkt me heel spannend, maar als ik daar ben denk ik dat ik alleen maar blij en trots benFoto's kun je vinden op mijn instagram(link in onderschrift).
Jezzi schreef:Jammer dat je het zo lelijk vindt Greetje. Ik heb momenteel nog +- 4 maanden te gaan en zal dus ook nog flink in vet zakken. Ik vind het persoonlijk mooi en omdat het maar zo kort heel laag in vet is ook niet erg ongezondMaar goed, ieder zijn mening.
Jezzi schreef:"Ik vind het echt lelijk zo'n bizar laag vetpercentage"
Zo'n echt laag vetpercentage houd je als atlete in minn sport echt max 2 weken aan. Ik snap dat dat niet optimaal is, maar je lichaam kapot maken zou ik het ook niet noemen. Ik bouw overigens inderdaad ook nog spier op, niet zo snel als in mijn bulk en die ga ik voor oktober ook niet meer in
De foto's waren overigens van het Wereldkampioenschap. Hier de foto's (en uitslagen) van de Enercup 2014, de wedstrijd waar ik dus dit jaar zal staan https://xxlnutrition.com/gb/forum/discu ... -ifbb-2014
Jezzi schreef:Dat is de een na gespierdste klasse die er bij de vrouwen is, dat is inderdaad erg breed
Maar om zoiets nou meteen verschrikkelijk lelijk te noemen? Ik heb onwijs respect voor die vrouwen en wat ze er allemaal voor doen en laten. Het is alleen niet persé mijn smaak, komt m.i. iets respectvoller over dan meteen maar dingen lelijk noemen
Ik ben wel heel benieuwd naar wat jullie doelen zijn trouwens, mijne is natuurlijk vrij extreem. Greetje moet gewicht kwijt voor hardlopen las ik, maar de andere dames? Gewicht, vetpercentage, spieren opbouwen, fysieke prestaties? En wat heeft ervoor gezorgd dat jullie dit doel hebben?
_Yasmine_ schreef:Ik vind dat persoonlijk echt lelijk, maar dat vind ik van (en nu ga ik tegen mensen schoppen) dikke vrouwen ook
Emmaa_ schreef:Het is je goed recht dat het niet je persoonlijke smaak is, maar ik vind in een topic dat gaat over afvallen dikke vrouwen lelijk noemen nogal respectloos eigenlijk. Ik vraag me dan ook af waar jou grens voor dikke vrouwen ligt. Alles met maatje 42 of hoger is moddervet en super lelijk?