Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaritB schreef:Havermout en Brinta is gewoon hetzelfde
dressagelady schreef:Hoe ging je zumba Vera? En was de bootcamp een beetje vol te houden lucifertje?
Emita schreef:Ik mix havermout met appel en kaneel. Heerlijk en vult goed!
Emita schreef:Iedereen ook lekker aan het paardrijden! Dat mis ik dan weer een beetje. Maar zondag mag ik bij iemand komen kijken voor eventueel bijrijden(ben er al een keer geweest en dat was erg leuk!)
Heb alleen een dilemma. Mij salsa en bachatalessen hier in Nederland vallen tegelijk met mijn bootcamps. Maar ik wil toch heeeeeeel graag dansen. Dus ik denk dat ik voor nu even voor het dansen kies en dan gewoon krachttraining blijf doen in de gym (á 4 dagen per week?), maar dan geen bootcamps meer. Hardlopen met de hond twee keer per week. En dan zit m'n schema wel volOh ja, hopelijk dus ook nog paardrijden 2x per week. oliebol, krijg nu al stress van hoe ik dit in godsnaam ga passen in een rooster
Emita schreef:Macchiato: met 4x krachttraining bedoel ik dus 2x armen, schouders en rug, en 2x benen/billen/buikdus per 'lichaamsdeel' is het zeg maar twee keer per week! Zo trainde ik ook toen ik in Spanje woonde, maar dan nog een dagje extra
EDIT: Maris89: Valenciaaaaa!!! Wat ga je daar doen? Wil je nog uitgaanstips enzo? of danstips?Of andere tips? ik kan je er ALLES over vertellen