Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:17

Bij mij schuimt de Sakura-shampoo wel goed. Ik gebruik meestal de shampoo van Zarqa, want ik heb een hele moeilijke hoofdhuid en gemiddeld 1x per week de Rituals, omdat mijn haar dan echt lekker schoon voelt en ruikt.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 20:43

Ik gebruik nu 10 maanden de ayurveda shampoo. Eerst moest ik mn haar echt 2 a 3 keer per week wassen met shampoo en conditioner (andrelon ed.) en nu nog 1x in de week enkel met shampoo. Omdat mijn haar echt ontploft als ik het gewassen heb en het dan borstel, spuit ik wel in de punten de dry oil van de ayurveda lijn.

Bij mij schuimt de shampoo goed maar ik zorg wel dat mn haar door en door nat is en dan gelijk een dot shampoo erin.

Jenny21

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 21:40

Ik heb drie verschillende mist-sprays (sakura, hamman en budda). Zie dat bij alledrie op andere ‘oppervlaktes’ kan gebruiken.
De een heet bodymist, de ander bed- en bodymist en de derde body- en hairmist.
Wat is het verschil? Zit in de 1 een ingredient waarom deze niet toepasbaar is op haar of juist niet op linnen?!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 23:07

Jenny21 schreef:
Ik heb drie verschillende mist-sprays (sakura, hamman en budda). Zie dat bij alledrie op andere ‘oppervlaktes’ kan gebruiken.
De een heet bodymist, de ander bed- en bodymist en de derde body- en hairmist.
Wat is het verschil? Zit in de 1 een ingredient waarom deze niet toepasbaar is op haar of juist niet op linnen?!

Toevallig vandaag gekeken bij de buddha omdat die inderdaad body en hair heet maar in de tekst op de site van Rituals zelf staat wél dat ie ook op beddengoed kan. Dus anders even per geur op de site kijken, ik vond het ook apart!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:33

Hoe is jullie ervaring met het oogpotlood van Rituals?
Vandaag sinds weken weer eens oogpotlood en oogschaduw op gedaan. Oogschaduw is als brildragende bij mij niet zo'n succes. Oogpotlood gebruikte ik nog wel, maar kreeg steeds van die prikkende/vermoeide ogen. Dacht eerder dat het van de mascara kwam (met Rituals mascara heb ik er dus geen last van). Maar het oogpotlood doet ook meer kwaad dan goed.
Dus ben wel benieuwd, de mascara is iig een groot succes!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:00

Janine1990 schreef:
Vandaag sinds weken weer eens oogpotlood en oogschaduw op gedaan. Oogschaduw is als brildragende bij mij niet zo'n succes. Oogpotlood gebruikte ik nog wel, maar kreeg steeds van die prikkende/vermoeide ogen. Dacht eerder dat het van de mascara kwam (met Rituals mascara heb ik er dus geen last van). Maar het oogpotlood doet ook meer kwaad dan goed.

Geen ervaring mee, ik kan wel als je wil aan mijn zus even vragen welke zij nu gebruikt. Is zeker geen Rituals maar die krijgt ook enorm snel irritatie van make up en had meen ik nu een oogpotlood gevonden van een betaalbaar merk die én niet uitloopt als een gek (doet Etos bij zowel haar als mij wel nml.) en waar ze geen last van kreeg, maar weet zo even niet welke dat nou is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:03

Zou heel lief zijn Alwiene! Ik vind die van rituals niet idoot duur, maar wel zonde als ik het toch niet zal gebruiken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:25

Janine1990 schreef:
Zou heel lief zijn Alwiene! Ik vind die van rituals niet idoot duur, maar wel zonde als ik het toch niet zal gebruiken.

Ik zie wel dat die van Rituals van die uitschuifpotloden zijn zeg maar. Volgens mij verdraagt zij die tot nu toe van geen enkel merk en heeft ze nu gewoon echt ordinair potlood, in hout zoals een gewoon tekenpotlood als je snapt wat ik bedoel. Weet niet of dat voor jou een optie is? Sommigen hebben zo'n hele sterke voorkeur voor t een of t ander :)

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 07:07

Janine1990 schreef:

Beetje off topic.. ik heb hierom mijn eueliner boven permanente make up. Ben er zó blij mee. Alles liep uit bij mij... dit is voor mij echt de oplossing.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:06

Zojuist de Yalda bodycreme open gemaakt! Samen met de ROL die nu ook open is, toch echt favorietje! <3

Weet eigenlijk iemand, waarom ze daar geen scrub van hebben?

Yalda staat dus ook weer op het lijstje voor de bestelling met de sale in December! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:13

Ik denk omdat het limited is en ze al die bath bombs en dat rare wensding hebben?

Al mochten ze van mij ook wel de scrub ervan maken. Is ook mijn favoriet en al helemaal met de winter op komst. <3

Edit: weet iemand wanneer er dan precies sale is? :))

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:21

Ik durf het niet te zeggen Naomi :) gisteren avond zaten mijn vriend en ik in de auto en hij rook zo lekker, kon het even niet thuisbrengen, bleek dat hij zich had gewassen en ingesmeerd met Yalda omdat die in de badkamer stonden :)) ik vond het op hem helemaal niet vrouwelijk ruiken, gewoon heel warm en lekker

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 16:02

Ik heb zaterdag het parfummetje dat ik gratis kreeg voor mijn verjaardag opgehaald en wat is die lekker <3

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:12

Tot wanneer is zo'n verjaardagscadeau eigenlijk geldig?

Ik heb sinds gister de buddha in de auto, oooh ik ben in love <3
Had eerst de hammam, maar deze bevalt veel beter. Vandaag 2,5u in de auto gezeten naar werk en uitgebreid lopen sniffen <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:43

DideH schreef:
Tot wanneer is zo'n verjaardagscadeau eigenlijk geldig?

Ik heb sinds gister de buddha in de auto, oooh ik ben in love <3
Had eerst de hammam, maar deze bevalt veel beter. Vandaag 2,5u in de auto gezeten naar werk en uitgebreid lopen sniffen <3

Ik meen uit mijn hoofd 14 dagen na ontvangst en ik ontving hem 4 dagen voor mijn verjaardag. Maar kan zijn dat het inmiddels veranderd is want dat was augustus.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:54

Janine1990 schreef:

Blijkbaar had ik zus compleet verkeerd begrepen want zij gebruikt nu een vloeibare eyeliner waar ze zo goed tegen kan. Ze stuurde me deze foto.
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:29

Alwiene schreef:
Janine1990 schreef:

Blijkbaar had ik zus compleet verkeerd begrepen want zij gebruikt nu een vloeibare eyeliner waar ze zo goed tegen kan. Ze stuurde me deze foto.
[ [url=m/sUZ25G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hihi, ik doe niet aan eyeliner...
Ben redelijk creatief, maar zo'n lijn maken... Nope... :+

marit2403 schreef:
Beetje off topic.. ik heb hierom mijn eueliner boven permanente make up. Ben er zó blij mee. Alles liep uit bij mij... dit is voor mij echt de oplossing.

Kan me voorstellen dat dit voor heel erg veel mensen de oplossing is. Maar ik ben wel van het afwisselen. Ben gewoon donkerharig, dus het is niet zo dat ik er meteen ziek uit zie zonder. Maar ik heb wel lichtblauwe ogen :roll: Dus alleen mascara is een optie, of all in gaan met schaduw én oogpotlood...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:51

Iemand die kan beschrijven hoe Banyu ruikt?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:28

Alwiene schreef:
Voor de liefhebbers van de oude Buddha geur, maar er is meer

https://www.debijenkorf.nl/outlet/rituals

Neeee -O-
Waarom die link }>

Hier word ik hebberige van... Ga denk ik maar de karma set bestellen :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 12:28

Ik ben ook gezwicht :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:37

Hier ook een bestelling gedaan!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:40

Mijn favoriet staat er niet bij. Ik had een tijdje de Happy Buddha, maar ik vind hem nu te zoet :) ik heb nu de Hammam serie, en ik ben er erg gelukkig mee. Heerlijk fris :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 12:40

Ik heb naast de Happy Buddha een nieuwe favoriet: de Yalda!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:45

Alwiene schreef:
Voor de liefhebbers van de oude Buddha geur, maar er is meer

https://www.debijenkorf.nl/outlet/rituals

Thanks! Heb mezelf maar een sinterklaas cadeautjes gedaan, en mijn vriend ook (die pakt mijn Dao, vind ie zo lekker :Y) )