Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenny21 schreef:Ik heb drie verschillende mist-sprays (sakura, hamman en budda). Zie dat bij alledrie op andere ‘oppervlaktes’ kan gebruiken.
De een heet bodymist, de ander bed- en bodymist en de derde body- en hairmist.
Wat is het verschil? Zit in de 1 een ingredient waarom deze niet toepasbaar is op haar of juist niet op linnen?!
Janine1990 schreef:Hoe is jullie ervaring met het oogpotlood van Rituals?
Vandaag sinds weken weer eens oogpotlood en oogschaduw op gedaan. Oogschaduw is als brildragende bij mij niet zo'n succes. Oogpotlood gebruikte ik nog wel, maar kreeg steeds van die prikkende/vermoeide ogen. Dacht eerder dat het van de mascara kwam (met Rituals mascara heb ik er dus geen last van). Maar het oogpotlood doet ook meer kwaad dan goed.
Dus ben wel benieuwd, de mascara is iig een groot succes!
Janine1990 schreef:Zou heel lief zijn Alwiene! Ik vind die van rituals niet idoot duur, maar wel zonde als ik het toch niet zal gebruiken.
Janine1990 schreef:Hoe is jullie ervaring met het oogpotlood van Rituals?
Vandaag sinds weken weer eens oogpotlood en oogschaduw op gedaan. Oogschaduw is als brildragende bij mij niet zo'n succes. Oogpotlood gebruikte ik nog wel, maar kreeg steeds van die prikkende/vermoeide ogen. Dacht eerder dat het van de mascara kwam (met Rituals mascara heb ik er dus geen last van). Maar het oogpotlood doet ook meer kwaad dan goed.
Dus ben wel benieuwd, de mascara is iig een groot succes!
DideH schreef:Tot wanneer is zo'n verjaardagscadeau eigenlijk geldig?
Ik heb sinds gister de buddha in de auto, oooh ik ben in love![]()
Had eerst de hammam, maar deze bevalt veel beter. Vandaag 2,5u in de auto gezeten naar werk en uitgebreid lopen sniffen
Alwiene schreef:Janine1990 schreef:Zou heel lief zijn Alwiene! Ik vind die van rituals niet idoot duur, maar wel zonde als ik het toch niet zal gebruiken.
Blijkbaar had ik zus compleet verkeerd begrepen want zij gebruikt nu een vloeibare eyeliner waar ze zo goed tegen kan. Ze stuurde me deze foto.
[ [url=m/sUZ25G.jpg]Afbeelding[/url] ]
marit2403 schreef:Beetje off topic.. ik heb hierom mijn eueliner boven permanente make up. Ben er zó blij mee. Alles liep uit bij mij... dit is voor mij echt de oplossing.
Alwiene schreef:Voor de liefhebbers van de oude Buddha geur, maar er is meer
https://www.debijenkorf.nl/outlet/rituals
Alwiene schreef:Voor de liefhebbers van de oude Buddha geur, maar er is meer
https://www.debijenkorf.nl/outlet/rituals