Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:LadyMadonna, als je de chat opent of naar het berichtje in je inbox gaat staat er onder je berichtje of ie gelezen is. Als ie gelezen is staat er 'Bekeken om x uur' bv, zo niet staat er niks.
Orly Glowstick besteld voor onder OPI Black Spotted.
Citaat:Ik zag wel dat de base coat in elkaar trekt. Na de lamp en de cleanser zit het niet op de hele nagel maar lijkt het in elkaar getrokken te zijn... Ik weet nog niet wat ik daaraan kan doen, maar dat ga ik sowieso uitzoeken.
LadyMadonna schreef:Leuk geschreven hoor
Even erop reageren:Citaat:Ik zag wel dat de base coat in elkaar trekt. Na de lamp en de cleanser zit het niet op de hele nagel maar lijkt het in elkaar getrokken te zijn... Ik weet nog niet wat ik daaraan kan doen, maar dat ga ik sowieso uitzoeken.
Gel krimpt altijd iets in de lamp, dat veroorzaakt met echte gel weleens een vervelend, brandend gevoel op de nagels. Echter is dat nooit zoveel dat je echt verschil ziet.
AnneXxX schreef:Ik ben heeeel benieuwd hoe je nagels er uitzien na het er af trekken van de lak. ..
LadyMadonna schreef:Nee, daar is gelpolish te dun voor en de samenstelling is anders. Het kán voorkomen bij echte gel. Is per persoon, per dag, per stylist en per merk verschillend