Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AvWShots

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:36

Klantjes?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:38

Nouja, er zou iemand even tips komen passen omdat ik niet zeker weet of ik de juiste heb (hele platte nagels) en dan kan ik ze bestellen. Zou om 4 uur hier zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:38

He bah, dat is vervelend Stef.
Kun je haar niet even appen of bellen? Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:00

Ze was online op fb, dis al bericht gestuurd maar geen reactie. Heb geen nr (stom)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:54

Bericht wel gelezen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:55

Hoe zie ik dat?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:06

Ik heb gewoon op vakantie een flesje remover gekocht, net zo makkelijk. Voor die euro kun jr het risico wel lopen, toch? Heb je iig mooie nagels ;)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:12

:)* +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:14

LadyMadonna, als je de chat opent of naar het berichtje in je inbox gaat staat er onder je berichtje of ie gelezen is. Als ie gelezen is staat er 'Bekeken om x uur' bv, zo niet staat er niks. :)

Orly Glowstick besteld voor onder OPI Black Spotted. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:17

Oeh, ik ben sinds kort ook nagellak fanaat en mijn nieuwste aanwinsten zijn:

315. ready, aim, paint van rimmel
&
810. blue my mind van rimmel

Ook nog wat leuke andere kleurtjes (kobaltblauw) maar ben het nu pas helemaal aan het ontdekken :D

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:20

Stef:gebruik jij tips of sjablonen bij het verlengen van gelnagels?
Ik wil eens met sjablonen gaan prutten maar zitten daar nog maten in?
Kan er niets van vinden,behalve dat de 1 een rechte uitsparing heeft en de andere een ovale.
Ovaal lijkt mij beter te passen,of niet?En zijn die herbruikbare fijn of beter die wegwerp dingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:20

Ik vind Yoga-Ta Get This Blue van OPI altijd een hele mooie, simpele blauw :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:22

De blauwe die ik heb is 92. Aruba blue van Essie :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:24

Ambre: dat ligt aan de nagel of ik tips of sjablonen gebruik. Er zit veel verschil in goedkope prut sjablonen of goede sjablonen. Hoe je ze goed moet plaatsen leer je op een goede opleiding. (Ongetwijfeld heel erg flauw, maar dat moet dan maar)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:34

Ik wil ze eigenlijk alleen gebruiken als er bij mij een hoekje af is.
Dan hoef ik niet weer een tip te plakken en ik kan er niet tegen als ik een paar weken een hoekje er af heb.
Een opleiding ga ik niet doen,dressuurles geven is rendabeler dus ik doe het alleen bij mezelf.
Zonder goede opleiding kan ik er toch niet veel voor vragen.
Zou bovendien niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Heb 1 persoon waar ik de nagels van versterk met strijkgel en color,die zet in ruil daarvoor mijn paarden wel eens buiten.
Maar ik kan dus gewoon die ovale proberen?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:55

Anthea schreef:
LadyMadonna, als je de chat opent of naar het berichtje in je inbox gaat staat er onder je berichtje of ie gelezen is. Als ie gelezen is staat er 'Bekeken om x uur' bv, zo niet staat er niks. :)

Orly Glowstick besteld voor onder OPI Black Spotted. :)

Oooooh wil je please please pleaaaaase daar een foto van posten als je hebt gedaan? Ik wou laatst glowstick bestellen, maar niet gedaan en een budget gekocht maar die is toch niet zo fel. En ik fan van spotted. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 19:08

Sure :D
Ik heb 'm net in de sale gekocht, die alweer is afgelopen := Scheelde toch weer $5 :)

Pas geleden That's Hot! Pink binnen gehad, besteld by beautyzone. Er is een stukje uit de nek van het flesje en het potje is halfleeg, maar geen opgedroogde nagellak in de enveloppe of zo. De lak is ook echt zo dik en stroperig dat ie bijna niet te lakken is, terwijl ik 'm in Canada ook heb liggen en ie daar juist heel dun is.

-O-

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:32

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:42

Leuk geschreven hoor :j
Even erop reageren:
Citaat:
Ik zag wel dat de base coat in elkaar trekt. Na de lamp en de cleanser zit het niet op de hele nagel maar lijkt het in elkaar getrokken te zijn... Ik weet nog niet wat ik daaraan kan doen, maar dat ga ik sowieso uitzoeken.

Gel krimpt altijd iets in de lamp, dat veroorzaakt met echte gel weleens een vervelend, brandend gevoel op de nagels. Echter is dat nooit zoveel dat je echt verschil ziet.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:43

LadyMadonna schreef:
Leuk geschreven hoor :j
Even erop reageren:
Citaat:
Ik zag wel dat de base coat in elkaar trekt. Na de lamp en de cleanser zit het niet op de hele nagel maar lijkt het in elkaar getrokken te zijn... Ik weet nog niet wat ik daaraan kan doen, maar dat ga ik sowieso uitzoeken.

Gel krimpt altijd iets in de lamp, dat veroorzaakt met echte gel weleens een vervelend, brandend gevoel op de nagels. Echter is dat nooit zoveel dat je echt verschil ziet.

Oke, het brandend of vervelend gevoel is er niet. Je ziet alleen een beetje bij de randjes dat het weg is, maar je kan de nagellak er wel gewoon aftrekken zonder dat het lastig gaat ofzo...

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:46

Ik ben heeeel benieuwd hoe je nagels er uitzien na het er af trekken van de lak. ..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:46

Nee, daar is gelpolish te dun voor en de samenstelling is anders. Het kán voorkomen bij echte gel. Is per persoon, per dag, per stylist en per merk verschillend

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:50

AnneXxX schreef:
Ik ben heeeel benieuwd hoe je nagels er uitzien na het er af trekken van de lak. ..

Ik ziet niet zo heel veel verschil, maar dat komt misschien omdat ik vaak mijn nagellak eraf trek/pulk. Mijn nagels zien er hooguit wat droger uit, maar na wat olie is dat ook wel verholpen.

LadyMadonna schreef:
Nee, daar is gelpolish te dun voor en de samenstelling is anders. Het kán voorkomen bij echte gel. Is per persoon, per dag, per stylist en per merk verschillend

Oh oke, bedankt voor je uitleg!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:37

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, en ook eigenlijk naar een foto's van de gel op de nagels, die miste ik nog.
Verder wou ik nog zeggen dat je erg goed en leuk schrijft voor iemand van 13 :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:46

Ik vraag me alleen nog wat echt het nut is van gellak als je het er na 3 dagen vanaf haalt..? Zolang moet gewone lak ook wel kunnen blijven zitten, toch? Maar idd leuk geschreve en leuk dat je goed hebt laten zien hoe het nou eugenlijk precies werkt!