Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliefje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:20

Hoi iedereen ! Ik ben trouwe meelezer en ondertussen ook aan het Shredden :D Zodadelijk ga ik aan dag 5 beginnen. Ik had de 3e dag veel spierpijn, vooral in mijn kuiten. Ondertussen is dat aan het verminderen en wordt het ook leuker om te doen :D

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:24

Hihi jullie zijn goed beziggggg!!

Zoete pijn! Brrrr... <<) Ik ga half door de grond. *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:25

Ik ben weer echt he-le-maal verslaafd aan die verse fruitsappies bij de ap, in de bonus! Heerlijk :9

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:27

Nathaliefje, die pijn in je kuiten gaat helemaal weg. Ik voel daar nu niks meer :)!

Neroo, had je nog lekker geshred?!

Haha en inderdaad Spottedpony, het is zoete pijn, maar ook verslavend :).

Ik heb net dag 16 gedaan, pff het wilde niet echt lekker zeg. Maargoed, we hebben het weer gedaan. Nog 4 dagen en daarna lekker level 3 :)!
Helaas nog steeds geen gram afgevallen en dat wil ik eigenlijk in gewicht ook, maar dat is vast psychisch. Anyway wel deze week weer -9 cm. Met name van taille en over navel het meeste af.

Dit is van start tot dag 15 tot nu toe verschil. Zie met name sinds dag 10 geen wereldverschil meer, maar het wordt toch wat strakker allemaal. https://lh6.googleusercontent.com/--rBH ... ag1-15.jpg

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:29

Annash schreef:
Ik ben nu aan het ontbijten en ga straks shredden... een keer 's ochtends dus. Dan kan daarna mijn broek in de was. Heb maar één fijne dus als ik 'm in de was wil doen moet ik dat even goed plannen. :')

Ik heb er twee, maar ik houd niet van halve trommels was en bij mij gaat het niet in de droger, dus ik ben ook altijd aan het plannen wanneer dat kan.

Hier zit dag 19 er al weer op en nu weet ik pas wat ze met die diamant tussen je ogen en handen bedoelt :+. Nu vlug douchen omkleden en dan naar stal. Paard eens de benen laten strekken en stal uitdoen.

En mijn gewicht begint ook weer te dalen. Afgelopen week tot op de ons gelijk gebleven (nagenoeg de hele week), maar vandaag zat er toch weer een fikse daling in. Ik moet dus gewoon weer meer op mijn eten gaan letten en dan komt dat wel goed.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:30

Goedemorgen allemaal :)

Ff ontbijtje laten zakken en dan op naar dag 1 level 2! *\o/*

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:33

Woow Loes als ik zou eindigen met jou begin foto zou ik echt over the moon zijn!! Wat een prachtlijf had je al!!

Ik heb begin maart ook een bruiloft, en wil dan natuurlijk in een mooie jurk zonder er uit te zien als een rolade :)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:35

Talisa ben benieuwd naar hoe je level 3 vindt!

Loes, ik zie juist echt veel verschil, wauw! Mooi en strak!

Bruiloft is natuurlijk altijd een goed doel om naar toe te werken :)

--

Ik heb net dag 19 gedaan, maar helaas toch wel een pijnlijke knie, echt balen! Heb t wat aan moeten passen, met name de V-raises die gingen gewoon echt niet! Morgen ook nog maar een dagje aangepast en dan kijken of t in level 3 wat beter gaat. Met de cardio stukjes heb ik overigens helemaal geen last van mn knie!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:37

Mijn lijstje op dag 1 van level 2 :D

Bovenarm recht -0
Bovenarm links -0
Borst -3 :'(
Onder borst. -2
Taille. -1, 5
Navel. -1, 5
Onder navel. -1, 5
Heup. -0
Billen. -1, 5
Bovenbeen re -0.5
Bovenbeen li. -0.5
Kuit re. -1
Kuit li. -1

Ik doe iedere dag ook nog tien minuten extra buikspieren dat is denk il wel terug
Te zien. Beetje jammer alleen dat het grootste resultaat mijn borsten zijn. :'(
Qua gewicht is er niet veel verschil maar die paar cm van hierboven is ook echt te zien.
Mn armen zijn qua cm niet veranderd maar zijn echt een stuk gespierder dan eerst dus
Het vet is gewoon evenredig vervangen door spier :D
Ben erg tevreden met het lijstje en errug dankbaar voor het vinden van dit topic!!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:39

Laura1589 schreef:
Talisa ben benieuwd naar hoe je level 3 vindt!

Loes, ik zie juist echt veel verschil, wauw! Mooi en strak!

Bruiloft is natuurlijk altijd een goed doel om naar toe te werken :)

--

Ik heb net dag 19 gedaan, maar helaas toch wel een pijnlijke knie, echt balen! Heb t wat aan moeten passen, met name de V-raises die gingen gewoon echt niet! Morgen ook nog maar een dagje aangepast en dan kijken of t in level 3 wat beter gaat. Met de cardio stukjes heb ik overigens helemaal geen last van mn knie!

Dit had ik ook Lau paar dagen. Met name de oblique twist en jumping jacks deden erg zeer.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:39

Ik heb trouwens wle echt een goed doel nu, want 6 april een fotoshoot met visagie en haarstyling. En daar zou ik wel heeeel graag me super goed voelen.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:43

Met die oefeningen heb ik juist helemaal geen last Loes haha! Het gaat echt om de krachoefeningen. Maar ik heb nog geen 1 dag gesmokkeld, misschien is dat toch niet heel verkeerd om mn lichaam wat rust te geven. Maar ik ben heel bang dat dat t resultaat zal beinvloeden haha!
Loes, heb jij al een programma die je hierna gaat doen? Of helemaal niks van Jillian?

Zodiacje mooi lijstje hoor! Volgens mij valt niemand hier mega veel af, denk ook inderdaad dat t gecompenseerd wordt door spieropbouw..

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:44

Ik heb mijn 3e dag erop zitten, ging prima, mijn kuiten staan nog wel wat strak. Alleen halverwege startte mijn laptop opeens opnieuw op. Heb geprobeerd in die paar tussenliggende minuten wat oefeningen te blijven doen, maar wel balen.
Van tevoren had ik mijn kwark-banaan-sinaasappel tussendoortje al gestaafmixt, dus ik had wat om naar uit te kijken, nu zit ik heerlijk te genieten, haha.
Ik ben afgelopen week al een kilo kwijtgeraakt, maar dat komt ook omdat ik sinds een week erg op mijn eten let en veel gezonder eet dan eerst.

Nueve: Lekker zijn die hé. :) Ik vind ze ook superlekker, maar maak momenteel zelf af en toe wat, ik denk dat ik die sapjes anders blijf drinken, haha.

Worden jullie borsten trouwens ook strakker, of dat niet? Bij mij zou dat wel welkom zijn namelijk. :o

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:46

Laura1589 schreef:
Met die oefeningen heb ik juist helemaal geen last Loes haha! Het gaat echt om de krachoefeningen. Maar ik heb nog geen 1 dag gesmokkeld, misschien is dat toch niet heel verkeerd om mn lichaam wat rust te geven. Maar ik ben heel bang dat dat t resultaat zal beinvloeden haha!
Loes, heb jij al een programma die je hierna gaat doen? Of helemaal niks van Jillian?

Zodiacje mooi lijstje hoor! Volgens mij valt niemand hier mega veel af, denk ook inderdaad dat t gecompenseerd wordt door spieropbouw..

Nouuu je ziet mijn resultaat en ik heb al 3 dagen gesmokkeld in totaal. dat was dan wel overmacht overigens. Maar toch :)!

Mijn borsten worden door mijn afvalavontuur helaas nooit meer strak vrees ik. Blegh!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:47

Ziet er goed uit hoor Loes, inderdaad strakker!

Ik heb net dag 16 erop zitten, ging lekkahhh 8-) . En nog steeds heb ik moeite met push-ups, ze lukken nu wel omdat het er 1'tje maar als ik ze achter elkaar zou moeten doen := . V-raises nu wel aardig vol gehouden, heb het tempo iets omlaag gebracht tov Jillian en de dames, dan sta ik precies in de fik als we weer wat anders gaan doen :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:48

Ik vind wel dat mijn borsten strakker worden ja! De spieren aan de bovenkant worden sterker, dus ze worden een beetje 'gelift' eigenlijk.

Loes, ik vind zeker dat je vooral bij je taille en je heupen minder vet hebt! En je hebt inderdaad hetzelfde figuur als ik, lijkt net of ik in de spiegel kijk :+

Ik ga even ontbijten en zo dag 23 doen!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:50

CCCCC schreef:
Ik vind wel dat mijn borsten strakker worden ja! De spieren aan de bovenkant worden sterker, dus ze worden een beetje 'gelift' eigenlijk.

Mijn vriend begon daar ook al over :')

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:50

Als ze maar niet veel kleiner worden... Anders krijg ik ruzie thuis denk ik haha

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:51

Ik wil trouwens eigenlijk dat programma gaan doen wat hier eens stond, met steeds iedere dag een andere oefening van JIllian, uit een programma. Maar kan ik dus niet vinden :(?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:52

spottedponie schreef:
Als ze maar niet veel kleiner worden... Anders krijg ik ruzie thuis denk ik haha

_O- Heb ik ook _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:52

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:53

Here you are;

Afbeelding

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:54

Winged schreef:
spottedponie schreef:

_O- Heb ik ook _O-

:D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:59

Pff, shredden is gisteren niet gelukt, en het zal vandaag en morgen waarschijnlijk ook niet lukken. Lig momenteel aan bed gekluisterd met behoorlijke buikgriep :(

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:01

zo dag 20 gehad, was niet fijn met buikpijn, maar toch maar doorgegaan. morgen level 3 :D maar ik heb nogsteeds geen gewichtjes dus ik denk dat ik daar even een andere oefening voor ga zoeken