Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annash schreef:Ik ben nu aan het ontbijten en ga straks shredden... een keer 's ochtends dus. Dan kan daarna mijn broek in de was. Heb maar één fijne dus als ik 'm in de was wil doen moet ik dat even goed plannen.
Laura1589 schreef:Talisa ben benieuwd naar hoe je level 3 vindt!
Loes, ik zie juist echt veel verschil, wauw! Mooi en strak!
Bruiloft is natuurlijk altijd een goed doel om naar toe te werken
--
Ik heb net dag 19 gedaan, maar helaas toch wel een pijnlijke knie, echt balen! Heb t wat aan moeten passen, met name de V-raises die gingen gewoon echt niet! Morgen ook nog maar een dagje aangepast en dan kijken of t in level 3 wat beter gaat. Met de cardio stukjes heb ik overigens helemaal geen last van mn knie!
Laura1589 schreef:Met die oefeningen heb ik juist helemaal geen last Loes haha! Het gaat echt om de krachoefeningen. Maar ik heb nog geen 1 dag gesmokkeld, misschien is dat toch niet heel verkeerd om mn lichaam wat rust te geven. Maar ik ben heel bang dat dat t resultaat zal beinvloeden haha!
Loes, heb jij al een programma die je hierna gaat doen? Of helemaal niks van Jillian?
Zodiacje mooi lijstje hoor! Volgens mij valt niemand hier mega veel af, denk ook inderdaad dat t gecompenseerd wordt door spieropbouw..
Loesss schreef:Ik wil trouwens eigenlijk dat programma gaan doen wat hier eens stond, met steeds iedere dag een andere oefening van JIllian, uit een programma. Maar kan ik dus niet vinden?