Ik heb het idd ook in stukjes gehakt. Wil dit jaar naar de 75 kg. Mik eerst op de 90 kg en ga dan lekker naar de sauna. Alles in 1 keer is niet echt motiverend idd
oke, ik heb een probleem. Voor mijn gevoel eet ik echt veel om boven de 1000 kcal te komen.. kijk ik op me teller 610 kcal T.T. En voor mijn idee eet ik meer als genoeg. 5 a 6 porties per dag..
kan je even opschrijven wat je allemaal eet? Want 610 kcal is inderdaad wel heel erg weinig. Je teller staat toch juist afgesteld hé?
Ymke_Z
Geplaatst: 10-01-13 20:09
Volgensmij staat ie juist afgeteld
ochtend: klein bekertje yoghurt tussendoor: paar droge toastjes smiddags: 2 broodjes met dun laagje linessa jam en 1/4de komkommor tussendoor: mandarijn avond: broodje ei en een cracker
Ik zou ook wat meer ontbijten als ik jou was, zo zou ik de dag niet doorkomen weet niet hoeveel je beweegt? Lekker wat vezels er bij. Ik eet zelf gewoon brood ook 's ochtends. Droge toastjes zou ik ook vervangen voor een 2e stuk fruit (gezonder) al eet ik ook heel graag cruesli, ook niet heel gezond En inderdaad echt wat meer avondeten, groenten mis je ook, eet je dat normaal wel?
Loesss
Geplaatst: 10-01-13 20:25
Eeej jongens ik ben even van t pad. Zijn lijstjes nu toch wel toegestaan?
Ymke_Z
Geplaatst: 10-01-13 20:26
Normaal eet ik wel groeten en 1 aardappel (lust ze niet) En aangezien ik op schooldagen weinig beweeg (uur fietsen en 15 min bodyhoop) vermeid ik zo veel mogelijk koolhydraten dus brood. En als ik s'ochtends zwaar ontbijt komt het er weer uit.. helaas..
Liin
Geplaatst: 10-01-13 20:29
edit; lees dat een lijstje niet meer is toegestaan
Laatst bijgewerkt door Liin op 10-01-13 20:35, in het totaal 2 keer bewerkt
Dagelijks lijstjes posten mag niet, maar ik denk niet dat het verboden is om even op te schrijven wat je eet op een dag als je twijfelt of je gezond bezig bent? Hoe kan je anders tips geven als je niet mag bespreken wat en hoeveel je eet? Al stoor ik mij er helemaal niet aan.
Ik vond de lijst trouwens ook veel en veel te weinig. Ik zorg er zelf altijd voor dat ik altijd een goed avondmaal heb, dat duwt te calorieën wat omhoog. Je mag ook niet veel te weinig calorieën nemen, want daar went je lichaam ook verkeerdelijk aan.
Een lijst posten met graag wat advies/ tips, prima hoor. Zeker nu er veel nieuwe mensen in het topic zitten weet ik niet precies wie wat doet. Zo leer je elkaar gelijk wat kennen. Daarbij doe ik af en toe ideeen op wat ik zal eten
Ik heb de laatste dagen steeds zo` n honger, terwijl ik echt genoeg eet...ben ook veel draaierig en met vlagen misselijk
Ajockey je eet idd wel erg weinig. Zou kijken of je je ontbijt langzaam op kan bouwen tot een grotere bak yoghurt met muesli. En als je savonds liever geen aardappels eet. Kan je meer groentes eten. la tussendoortje zou ik eventueel een of twee volkoren wasacrackers eten met of smeerkaas of filet of iets dergelijks das gezond en heg vult beter. Of fruit. Sterkte ermee
Samiyah
Geplaatst: 11-01-13 07:53
ajockeydream; dat is wel heel erg weinig... je begint met een bekertje pure yoghurt? waarom niet wat fruit of muesli oid erbij? Heb je nog steeds een licht ontbijt, maar wel met wat meer voedingsstoffen. En dingen als crackers en droge toastjes zijn 'leeg' eten. Kan je maag niks mee. Eet je volkoren brood?
Precies, ik denk dat je zelf ook wel weet dat wat je eet niet echt voedzaam en vol vitamines en vezels zit. Vanavond ga ik weer lekker boksen!
YMJArabians
Geplaatst: 11-01-13 08:22
Ik heb vorig jaar (of het jaar daarvoor, don't know) ooit eens zo'n flanellen pyjama setje gekocht. Echter zat hij toen al wat strak en toen ik aan begon te komen kon die heerlijke pyjama achter in de kast. Ra ra wat ik vannacht heeeeeel soepel en gemakkelijk kon aantrekken