NWDynamite schreef:3 DAGEN IN FOLIE???????????????????????
Hoeft niet met hoofdletters hoor, mijn tattooshop raadt ook 3 dagen folie aan, wel 2x per dag wassen met water, smeren met bepanthen en nieuwe folie erop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Waar in Rotterdam komt hij? (hier eentje die zwart wit/ schaduwen wil!) En had die van Micha ook gezien, erg gaaf!
JoycexLynn12 schreef:Ik ben juf en heb geen problemen ondervonden hoor! Ze zien het niet eens (mn uggs zijn intressanter).
_Dressage schreef:Citaat:Waar in Rotterdam komt hij? (hier eentje die zwart wit/ schaduwen wil!) En had die van Micha ook gezien, erg gaaf!
Zou je hem even moeten mailen!
M'n volgende wordt ook een grote Black and grey maar wil toch eerst m'n oude afmaken anders had de keuze ook makkelijk geweest. Moet ergens komende 4 maanden weer zwemmen voor m'n opleiding dus wil niet aan voor die tijd aan een grote beginnen. Kleine aanpassingen gaan dan nog wel, nog makkelijk af te plakken enzo.
Glossi schreef:Ja 3 dagen folie, dan schijnt de tattoo sneller te helen. Maar het zal dan bij iedere shop wel anders zijn. Ik hoef me dus verder geen zorgen te maken en kan vanavond gewoon met een schoon shirt gaan slapen
lieveli schreef:Gewoon het advies van de shop volgen lijkt me t handigst.
Huertecilla schreef:lieveli schreef:Gelukkig heb jij de wijsheid in pacht.
Gelukkig weet ik dat ík dat niet hebt. Helaas weten veel tatoeerders dat niet en dat zijn vaak bepaald geen raketwetenschappers.
Nogmaals; het is een médisch onderwerp. Vraag liever de huisarts als je niet weet hoe je dit moet aanpakken.
Huertecilla schreef:lieveli schreef:Gelukkig heb jij de wijsheid in pacht.![]()
Gelukkig weet ik dat ík dat niet hebt. Helaas weten veel tatoeerders dat niet en dat zijn vaak bepaald geen raketwetenschappers.
Nogmaals; het is een médisch onderwerp. Vraag liever de huisarts als je niet weet hoe je dit moet aanpakken.