Suus___ schreef:Zou ik nog aan de riri woo kunnen komen denken jullie?
Op de Douglas site staat binnenkort weer leverbaar. Misschien dat ze hem nog een keer aanvullen? Hij komt sowieso dit jaar nog een keer uit. Volgens mij met de kerst.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Jaa echt blij mee! En de Face Finity foundation is wel fijn op zich. Heb hem ook liggen hij is alleen te roze voor mij. Ik heb een met gele ondertoon nodig maar die is erg moeilijk te vinden in zo'n lichte kleur.
Emmaa_ schreef:Als je een hele dekkende bb cream wilt kan je ook die van Sleek proberen. Die dekt voor mij net iets te goed, heb sproetjes en wat moedervlekken en die verdwijnen gewoon bijna helemaal. Die van Garnier vind ik ook erg dekkend, maar die is voor mij te oranje
Yvie_Juudje schreef:Vrijdag in Amsterdam geweest en weer goed geslaagd bij MAC
[im/g]http://i242.photobucket.com/albums/ff68/Urlie/20131006_184911_zps27f77900.jpg[/img]
Foundation Mineralize NC20
Powder Blush Harmony
Blush kwast 168
Mineralize Skinfinish Natural
Eye Shadow Patina Frost
Eye Shadow Knight Divine
Eye Shadow Idol Eyes
Ik ben erg tevreden over MAC. Het kost wat, maar je doet er zo lang mee en de kwaliteit is echt top.
Glossi schreef:Dominique_96, was het je eerste keer bij MAC? Is dan wel even schrikken he die prijsEn die blush is idd erg duur maar die gaat echt ontzettend lang mee!! Dus dat is echt een goeie investering
Yvie_Juudje, leuke aankopen!! Patina is mijn favoriete oogschaduw!!die is zoo mooi