Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:54

Gesprek op het werk gehad.
Qua ziektewet pakken ze dan als 0 uren contract het gemiddelde van de afgelopen 3 maanden..en of het invloed zou hebben qua contract tja.... dat kunnen ze nooit zeggen. Maar ze zeiden ook als het nog niet gelijk hoeft even ermee wachten.... dubbel dus... prima baas hoor altijd positief enzo, maar kwam hier niet echt veder mee om het zo maar te zeggen hahaha! :++

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:17

Jacquelinee_ schreef:
Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde! *\o/* *\o/* *\o/*
PC vind het er super uitzien! Ook mag ik nu alles weer dus vanavond gaan we meteen weer paardrijden!!
Wel heb ik heel actief littekenweefsel, hiervoor heb ik silicone pleisters gekregen die ik vanaf volgende week mag gebruiken als ook het laatste plekje dicht is :)

Wat goed, gefeliciteerd.
Heel veel rijplezier dan maar vanavond ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:20

Jacquelinee_ schreef:
Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde! *\o/* *\o/* *\o/*
PC vind het er super uitzien! Ook mag ik nu alles weer dus vanavond gaan we meteen weer paardrijden!!
Wel heb ik heel actief littekenweefsel, hiervoor heb ik silicone pleisters gekregen die ik vanaf volgende week mag gebruiken als ook het laatste plekje dicht is :)

Veel plezier vanavond, jij gaat ke vast fijn voelen!! :oo

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:40

Goed te horen dat alles goed is Jaquelinee *\o/*
Al te paard gezeten ??

@Lyzet ..lastig ...

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 00:07

Hmm lastig lyzet... Ik zou als ik jou was gewoon alles even op een rijtje zetten. Maar als je echt veel pijn hebt zou ik er niet te lang mee wachten, je voelt je daarna echt een stuk beter! :)

Ik heb een heerlijk rondje bossen gestapt! *\o/* Zelfs een klein (ongepland) galopje gehad.. ze schrok en galoppeerde weg gevolg: hoofd vol tegen een dikke tak gestoten.. nu heb ik hoofdpijn. Maargoed het was heerlijk en ik ga het nu weer helemaal oppakken!
Morgen al bh's shoppen en ook meteen een goede sportbh :)

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 07:41

Ohh wat heerlijk zeg Jacqueline, geen last van je borsten gehad?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:49

Jacquelinee_ schreef:
Hmm lastig lyzet... Ik zou als ik jou was gewoon alles even op een rijtje zetten. Maar als je echt veel pijn hebt zou ik er niet te lang mee wachten, je voelt je daarna echt een stuk beter! :)

Ik heb een heerlijk rondje bossen gestapt! *\o/* Zelfs een klein (ongepland) galopje gehad.. ze schrok en galoppeerde weg gevolg: hoofd vol tegen een dikke tak gestoten.. nu heb ik hoofdpijn. Maargoed het was heerlijk en ik ga het nu weer helemaal oppakken!
Morgen al bh's shoppen en ook meteen een goede sportbh :)

Echt pijn is het niet. Het is alleen een krakende nek wat soms zo vast zit wat hoofdpijn tot migraine uitbreid. Een rug die af en toe moet kraken. Nek word ik af en toe zelf 'snachts wakker van!

Het is lastig te omschrijven, na de dokters/ fysio's ook toe. Maar toch..

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:06

Lekker te paard gezeten dus +:)+ ...wel raar dat die boom niet aan de kant
ging hoor _O-
Hoofdpijn weg nu ?
Succes met BH,s shoppen vandaag ...

@Lyzet : Als ik jou was zou ik er niet te lang mee rondlopen , vooral bij jou cupmaat .
Ook al heb je nu misschien niet echt (veel ) pijn ..het heeft wel een impact
op je lijf .
Ik zelf ben er veel te lang mee doorgelopen , waardoor mijn schouders en vooral mijn
borstwervels verkeerd staan .
Dit gaat helaas niet meer weg , verder moet ik mijn leven lang oefeningen doen om te zorgen
dat mijn borstwervels beweeglijk blijven .

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:42

Ik heb idd hetzelfde als Ditano, mijn schouders staan naar voren en dit al met mijn 19 jaar(niet alleen vanwege grote borsten, maar ook door mijzelf altijd kleinmaken).
Nu ik nog zo jong ben valt het nog iets te corrigeren met oefeningen (ik ga over een maandje beginnen met revalidatie therapie. Ook vanwege mijn scoliose, hypermobiliteit en fibromyalieen).

Ik vond t ook raar dat de boom niet aan de kant ging >;)
Ik riep nog kijk uit! Maar toen was t al te laat..
Mijn hoofdpijn is nu gelukkig wel redelijk weg, nog een hele lichte druk :)

@marion82 nee helemaal geen last van mijn borsten gehad. Maar merkte wel dat ik geen hoede sportbh aan had dus die vandaag ook nieuw kopen :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:34

Geslaagd voor nieuwe bh ,s Jacquelinee_ ?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:41

Lang mee rondlopen wil ik ook niet. Maar ga er even hard over nadenken hoe of wat... :oo

Bedankt voor jullie tips iig!!
:D

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:51

ditano schreef:
Geslaagd voor nieuwe bh ,s Jacquelinee_ ?

Jazeker!! Ik heb nog een 80D wel iets groter nog dan dat ik zelf gehoopt had. Maar als ik zo kijk denk ik dat C ook echt wel te klein geweest zou zijn. :)
Bikini heb ik in cupmaat E gekocht. Het is namelijk een erg lage bikini en bij E zat ie net iets hoger wat ik fijner vind. Nadeel is wel dat de littekens er een heel klein beetje onderuit komen. Maar dat is gewoon goed opletten dat het bandje net iets lager zit :)

Morgen mijn klerenkast eens doorkijken wat nog past en wat niet. En dan zaterdag weer shoppen! :D

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 07:46

Leuk hoor, nieuwe bh en nieuwe bikini.
Misschien worden ze nog iets kleiner, als de zwelling helemaal weg is?

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 08:44

Goedemorgen ,

Leuk vooruitzicht voor morgen Jacquelinee_ ...shoppen ...mijn lieveling,s bezigheid :=
Fijn dat je gisteren geslaagd bent ...tja de maat ...maakt toch eigenlijk niet uit .
Als het maar mooi in verhouding met je lijf staat ...toch ??

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:15

Haha moest nieuwe BH hebben. Dus vandaag bij ons op Rosada Outlet Centrum gekeken. Die enigste open was hier in Roosendaal. Maar mijn maat HO maar, ja niet voorgevormde "oma" BH's.... En dan begin je weer te denken dat dat ook een van de - minpunten is.. Ben 1.70, en beetje zwaar :oo dus ga maar even heel erg afvallen. Hoewel tompouce van vanochtend op stal na aanleiding van verjaardag van paardlief ook niet mee hielp hihi }:)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:27

De maat maakt idd niks uit, dit past nu zoveel mooier bij mijn lichaam!
Ik ben gister helaas niet goed geslaagd, maar had ook niet zoveel zin om te shoppen :=

Ik zou als ik jou was lyzet (ik weet niet hoe zwaar je bent) echt zorgen dat je op je streefgewicht zit voordat je naar de HA gaat.. ik had dat niet en uiteindelijk had ik maar 4 maanden de tijd om af te vallen voor de operatie. Dit is mij niet gelukt (ja 10 kilo, maar wilde 15). Nu moet ik echt opletten met hoe ik afval zodat mijn borsten geen leeggelopen theezakjes gaan lijken, ik ga nu dmv krachtoefeningen en gezonder eten proberen om mijn buikvet weg te krijgen :)

Hoelang duurde het bij jullie tot jullie het gevoel terug hadden in de borsten? Bij mij begint het in de borsten nu heel langzaam terug te komen, maar in mijn tepels heb ik nog helemaal geen gevoel..

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:22

Jacquelinee_ schreef:
Hoelang duurde het bij jullie tot jullie het gevoel terug hadden in de borsten? Bij mij begint het in de borsten nu heel langzaam terug te komen, maar in mijn tepels heb ik nog helemaal geen gevoel..

Dat kan volgen mij wel een poosje duren , als Überhaupt het gevoel terug komt ..
Bij mij is het gevoel wel zo goed als terug ...vanaf welke tijd kan ik niet eens zeggen ...

@Lyzet : Goede BH.s in een grote maat zijn ook nog eens niet goedkoop .
En zoals Jacquelinee_ al schrijft , zorg ervoor dat je een goed gewicht/BMI hebt als je voor
een operatie gaat .

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:40

ditano schreef:
Jacquelinee_ schreef:

Dat kan volgen mij wel een poosje duren , als Überhaupt het gevoel terug komt ..
Bij mij is het gevoel wel zo goed als terug ...vanaf welke tijd kan ik niet eens zeggen ...

@Lyzet : Goede BH.s in een grote maat zijn ook nog eens niet goedkoop .
En zoals Jacquelinee_ al schrijft , zorg ervoor dat je een goed gewicht/BMI hebt als je voor
een operatie gaat .

Klopt inderdaad, laat staan leuke BH's...

Vraagje aan jullie allen, gewoon puur uit belangstelling/ nieuwschierigheid hoor...
Hoe reageerde jullie vriend/vriendin/crush erop dat je een BVK (wilde) laten doen :+

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:43

Ik had toendertijd geen vriend of crush dus niemand die er iets over zei. Vriendinnen moedigde het alleen maar aan omdat ik zoveel klachten heb.
Nu is er wel een jonge die ik leuk vind, maar ben meteen eerlijk geweest dat ik een bvk heb gehad. Hij reageerde er gewoon positief op :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:45

Ik ben single :o ....

Vrienden /familie reageerden er goed op ..en ook al hadden ze dat niet gedaan dan had
dat mijn beslissing niet veranderd .

In oktober krijg ik een grote buikwandcorrectie ..dat begrijpt niet iedereen .
Vinden nou niet dat ik zo veel huid over heb , dat het niet noodzakelijk is .
Maar het is mijn lijf ...en niemand kan zich verzetten in wat ik voel .
Wat andere denken heeft dan ook geen invloed op mijn keuze .

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:00

Klopt inderdaad, mijn moeder zegt het ook al best vaak hoor, maar toch.... tis niet ff wat je zomaar doet natuurlijk!

Even voor degene die er in geintreseerd zijn,

Afbeelding

Afbeelding

Dus echt fijn met lichtrijden/doorzitten is het ook niet bepaald fijn! :+

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:19

Nee ..dat lijkt me idd niet echt fijn ...

Als ik jou was , zou ik me eerst richten op het afvallen .
Eventueel onder begeleiding van een diëtiste .
Of kom eens in ons topic kijken ...focus is afvallen op een gezonde manier ...

[HK] “ Bewust en gezond , daarom geen dikke kont “ Deel 6

Als je je doel behaald hebt , dan zou ik me gaan informeren voor een borstverkleining .
Je kunt nu wel voor een consult gaan ...maar dan zul je toch te horen krijgen dat je eerst een
gezond BMI moet gaan halen ...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:31

ditano schreef:
Nee ..dat lijkt me idd niet echt fijn ...

Als ik jou was , zou ik me eerst richten op het afvallen .
Eventueel onder begeleiding van een diëtiste .
Of kom eens in ons topic kijken ...focus is afvallen op een gezonde manier ...

[HK] “ Bewust en gezond , daarom geen dikke kont “ Deel 6

Als je je doel behaald hebt , dan zou ik me gaan informeren voor een borstverkleining .
Je kunt nu wel voor een consult gaan ...maar dan zul je toch te horen krijgen dat je eerst een
gezond BMI moet gaan halen ...

Thanks, nee voor een consult wil ik nog niet niet gaan.
Ben me gewoon even aan het oriënteren op het internet, maar ik weet dat eerst afvallen het beste is!
Dus ik ga zeer mijn best doen, net even gewogen, en ik weeg 84.4, schrik er gewoon zelf van!! :oo :')
Denk dat rond de 60 wel een mooi gewicht zal zijn, wat denken jullie?

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:36

Ik zou idd ook eerst focussen op het afvallen :j
Ikzelf woog tijdens mijn eerste consult 83 (ik ben 1,75) de PC zei ook dat ik echt eerst moet afvallen. Ik heb toen aangegeven dat ik daar al mee bezig ben. Hij had er vertrouwen in dat ik een gezond gewicht zou hebben voor de operatie, daarom had hij alles ook meteen in beweging gesteld zodat ik ook snel geopereerd zou kunnen worden. Net voor de operatie woog ik 75, een week na de operatie 73.
Helaas merk ik dat 6 weken niks doen gewoon echt niet goed is voor mij, ik weeg nu weer 75.
Ik wil zelf naar de 68/70 :)

Ik denk dat 60 wel een mooi gewicht is, maar 65 is ook niet verkeerd :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:44

Jacquelinee_ schreef:
Ik zou idd ook eerst focussen op het afvallen :j
Ikzelf woog tijdens mijn eerste consult 83 (ik ben 1,75) de PC zei ook dat ik echt eerst moet afvallen. Ik heb toen aangegeven dat ik daar al mee bezig ben. Hij had er vertrouwen in dat ik een gezond gewicht zou hebben voor de operatie, daarom had hij alles ook meteen in beweging gesteld zodat ik ook snel geopereerd zou kunnen worden. Net voor de operatie woog ik 75, een week na de operatie 73.
Helaas merk ik dat 6 weken niks doen gewoon echt niet goed is voor mij, ik weeg nu weer 75.
Ik wil zelf naar de 68/70 :)

Ik denk dat 60 wel een mooi gewicht is, maar 65 is ook niet verkeerd :)

Dan om te beginnen denk ik dat mijn gewicht inderdaad naar de 65 mag, dus 20 kilo eraf.
Liever naar de 60 (25 eraf), maar denk dat ik al blij mag zijn met 65!
Maar weer beginnen met sporten dan hoewel dat niet zo snel gaat hahaha :oo
Slechte conditie wegens lekkende hartklep! :(