Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Ik heb enorm veel pijn gehad... Dit heeft ongeveer een week geduurd. Het was soms zo erg dat ik héle foute gedachtes kreeg om er van af te komen... Ik wil je echt niet bang maken, maar ik was er totaal niet op voorbereid. De KC had me niet gewaarschuwd dat ik er heel veel pijn van kon krijgen.
Contactsporten moet je 6 weken laten. Hardlopen ofzo zou je na een week of 2 weer prima op kunnen pakken, of naja, dit was in mijn situatie zo.
Ik was volledig het gevoel in de helft van mijn onderlip kwijt + klein stukje kin. Dit is nu een heeel klein beetje bijgetrokken en heb er weer heeeeel iets gevoel in zitten, maar ik merk er niks meer van. Sommige plekken op mijn tandvlees zit ook geen gevoel meer, maar ook daar merk ik niks meer van.
Wat wordt er gedaan tijdens de operatie Mignonne?
kosseh schreef:Dypushion, bij mij was het advies 6 weken geen contact sporten. Na 3 zou ik kunnem hardlopen,fietsen, zwemmen. Uit eindelijk zat ik na 1 week al weer op de fiets, dat was idd vroeg maar ging voormij goed.
_Ekenna schreef:Nayomie schreef:Gelukkig. Valt achteraf allemaal best mee hoor
Sorry Nayomie, maar wel even voor jezelf spreken!
Maar 8 augustus duurt nog ff! Lijkt mij een prima periode om geopereerd te worden. Je kan (als het goed is) lekker in het zonnetje zitten dan ipv de hele dag binnen.