Je kan bij je shop ook een doorzichtig staafje halen die onderaan met een soort rubber ringetje hem dan in je tong "houd".
Ik wou een plaatje zoeken voor je maar kon hem niet vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muizje schreef:oei.. niet handig, probeer zo strak mogelijk vast te draaien... desnoods met tangetje(klinkt stom, ik weet 't, maar succes gegaraneerd!)
XxJodyxX schreef:Ik heb een vraagje nl:
Ik speel fluit maar ik wil graag een tongpiercing kan ik dan nogwel een normale klank door mijn fluit blazen?
groetjes Jody
ginniej schreef:Muizje schreef:oei.. niet handig, probeer zo strak mogelijk vast te draaien... desnoods met tangetje(klinkt stom, ik weet 't, maar succes gegaraneerd!)
hebben jullie het over een tongpiercing?
mij lukt het altijd vrij goed om hem gewoon met m'n hadden vast te draaien![]()
ik heb ook best vaak gehad dat hij los ging gelukkig niet met de eerste paar weken
Draverlove schreef:Ik had een paar maanden geleden, dat ik om vijf uur sochtends wakker werd, en mijn bovenste bolletje van mijn tongpiercing los in mijn mond lagHet staafje gelukkig er nog wel helemaal doorheen
Gelukkig werd ik wakker, ik slik ook vaak snachts dus, pfoeh, sta je om vijf uur sochtends voor de spiegel te prutsen, het lukte niet, maar als ik altijd zo'n klein spiegeltje pak en ga zitten, lukt het vrij snel
Citaat:Ik heb in het begin heel vaak gehad dat als ik uit ging dat het balletje van mn labret er af viel (en dus kwijt was) dan deed ik het balletje van mn tongpiercing (die was mooi klein) op mn labret, deed ik de boven kant van mn navelpiercing op mn tong piercing, deed ik mn navelpiercing uit en deed daar mn oor ringetje in mn oor gaat toch niet meer dicht, die andere toen nog wel
Manon88 schreef:Mensen met een clithood piercing:
* Deed het pijn?
* Heb je er last van met paardrijden? Na genezing en paar dagen nadat de piercing gezet is?
Graag via pm, maar als je dat niet zoekt dan maar hier. Wil het namelijk heel erg graag weten!!