[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:41

@ turbotinker :

Je kan bij je shop ook een doorzichtig staafje halen die onderaan met een soort rubber ringetje hem dan in je tong "houd".

Ik wou een plaatje zoeken voor je maar kon hem niet vinden

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:14

er hangt iets rood opgedroogd aan mijn oorbel?
Lijkt me sterk dat dat vn mijn gele zalf is die ik er aan doe. maar dat ie na 4 weken oid nog bloed?

XxJodyxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:31

Ik heb een vraagje nl:
Ik speel fluit maar ik wil graag een tongpiercing kan ik dan nogwel een normale klank door mijn fluit blazen?

groetjes Jody

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:35

Schrok me toenstraks kapot!
Was lekker een rijstwafel aan het eten, voel ik ineens iets, dus ik voelen met m'n vinger, was m'n onderste balletjes los.
Nouja na veel prutse zat ie er gelukkig weer op, maar me tong is nu best dik..

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:55

oei.. niet handig, probeer zo strak mogelijk vast te draaien... desnoods met tangetje (klinkt stom, ik weet 't, maar succes gegaraneerd!)

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:57

heb ik ook eens gehad. Heb er 1 in mijn wenkbrauw. Eerste groeide uit maar zat ergens in the middle of nowhere in canada en bolletje zat veel te strak, dus kon hem niet los krijgen. Piercer moest m met een tang losdraaien. tweede zat telos en verloor op zondag mijn bolletje. (kwijt) hele dag door lopen prikken en maandag meteen naar piercer.

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 01:18

Ik had een keer dat het bolletje tussen m'n ringetje uit viel Nog erger eigenlijk.
Heb hem er nog met m'n handen tussen gekregen, anders had ik daarvoor naar de piercingshop gemoeten!

Wil eigenlijk z'n speciale tang hier hebben

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 08:51

Mensen met een clithood piercing:
* Deed het pijn?
* Heb je er last van met paardrijden? Na genezing en paar dagen nadat de piercing gezet is?

Graag via pm, maar als je dat niet zoekt dan maar hier. Wil het namelijk heel erg graag weten!!

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:11

liever hier antwoorden en er ook wel nieuwsgierig naar!

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 15:30

Naja ik ga zo naar de shop dan vraag ik het daar wel. Zenuwachtigheid.

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:44

Muizje schreef:
oei.. niet handig, probeer zo strak mogelijk vast te draaien... desnoods met tangetje (klinkt stom, ik weet 't, maar succes gegaraneerd!)

hebben jullie het over een tongpiercing ?
mij lukt het altijd vrij goed om hem gewoon met m'n hadden vast te draaien
ik heb ook best vaak gehad dat hij los ging gelukkig niet met de eerste paar weken

Poffer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:12

XxJodyxX schreef:
Ik heb een vraagje nl:
Ik speel fluit maar ik wil graag een tongpiercing kan ik dan nogwel een normale klank door mijn fluit blazen?

groetjes Jody

Ja dat kan nog gewoon
Ik speel ook fluit en heb 3 weken geleden m'n tongpiercing laten zetten en de klank blijft, bij mij iig, helemaal 't zelfde

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:59

ginniej schreef:
Muizje schreef:

hebben jullie het over een tongpiercing ?
mij lukt het altijd vrij goed om hem gewoon met m'n hadden vast te draaien
ik heb ook best vaak gehad dat hij los ging gelukkig niet met de eerste paar weken

Ik had hem nog geen halve dag en het onderste bolletje was eraf.
Met een dikke tong is het dan heel lastig om hem er weer op te krijgen maar eht is me gelukkig gelukt!

Myra87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:46

Ik had een paar maanden geleden, dat ik om vijf uur sochtends wakker werd, en mijn bovenste bolletje van mijn tongpiercing los in mijn mond lag Het staafje gelukkig er nog wel helemaal doorheen
Gelukkig werd ik wakker, ik slik ook vaak snachts dus, pfoeh, sta je om vijf uur sochtends voor de spiegel te prutsen, het lukte niet, maar als ik altijd zo'n klein spiegeltje pak en ga zitten, lukt het vrij snel

2Morrow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:51

ik heb al sinds een half jaartje een neus piercing , maar als ik hem er een tijdje uithaal krijg ik het er vet moeilijk weer in. hebben jullie dat ook?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:14

Mijn tepelpiercing heb ik over een maand twee jaar. Is altijd licht blijven ontsteken, vaak pijn. Nu issie opeens gaan bloeden drie dagen terug en kon hem ook niet meer aanraken. Zal ik hem er maar uithalen? Vind dat ding doodeng

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:22

Misschien even naar de piercer gaan voor advies .

Misschien weet hij raad.

@ Pharagirlke: Is het niet gewoon opgedroogd bloed?

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:07

Piercing laten zette....

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:12

En?

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:14

Draverlove schreef:
Ik had een paar maanden geleden, dat ik om vijf uur sochtends wakker werd, en mijn bovenste bolletje van mijn tongpiercing los in mijn mond lag Het staafje gelukkig er nog wel helemaal doorheen
Gelukkig werd ik wakker, ik slik ook vaak snachts dus, pfoeh, sta je om vijf uur sochtends voor de spiegel te prutsen, het lukte niet, maar als ik altijd zo'n klein spiegeltje pak en ga zitten, lukt het vrij snel

Tongpiercings groeien heel snel dicht toch ? Binnen een paar uur ? Of heb ik het mis?

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:21

Ja tongpiercings kunnen heel snel dichtgroeien.
Vandaag bij het eten was m'n balletje er weer af, terwijl ik hem strak had aan gedraaid.

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:28

Deed pijnnn.. hahaha best wel veel zelfs. Maar heb het er wel voor over.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:41

angelfire: dan toch niet strak genoeg, voor je gevoel zit hij heel strak maar het staafje draait mee zonder je het in de gate hebt, had ik in het begin ook heel vaak

tong piercing groeit idd snel dicht, komt omdat alles binnen je mond de gaatjes als een wondje ziet zeg maar als je dat er uit haalt groeit dat direct dus dicht.
ik heb ook 2 keer een labret gehad (moest er uit voor werk) de binnen kant van mn lip zat na een paar uur al dicht en de buiten kant van het gaatje blijft wel open

Ik heb in het begin heel vaak gehad dat als ik uit ging dat het balletje van mn labret er af viel (en dus kwijt was) dan deed ik het balletje van mn tongpiercing (die was mooi klein) op mn labret, deed ik de boven kant van mn navelpiercing op mn tong piercing, deed ik mn navelpiercing uit en deed daar mn oor ringetje in mn oor gaat toch niet meer dicht, die andere toen nog wel

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:42

Citaat:
Ik heb in het begin heel vaak gehad dat als ik uit ging dat het balletje van mn labret er af viel (en dus kwijt was) dan deed ik het balletje van mn tongpiercing (die was mooi klein) op mn labret, deed ik de boven kant van mn navelpiercing op mn tong piercing, deed ik mn navelpiercing uit en deed daar mn oor ringetje in mn oor gaat toch niet meer dicht, die andere toen nog wel

hahaha geweldig

Myryana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 00:07

Manon88 schreef:
Mensen met een clithood piercing:
* Deed het pijn?
* Heb je er last van met paardrijden? Na genezing en paar dagen nadat de piercing gezet is?

Graag via pm, maar als je dat niet zoekt dan maar hier. Wil het namelijk heel erg graag weten!!

Deed geen pijn ((Iig niet voor mij.. een klein prikje voel je))

Ik rijd geen paard meer dus ik kan niet zeggen of dat pijn doet.. Ik had iig geen problemen met gewoon lopen of zitten eigenlijk.