Ik heb wel een hekel aan regen, haha. Zeker als ik tijdens de lunch even naar buiten wil. Vanavond ga ik sowieso wel even hoor.
Ik zag dat er foto's van gisteren online waren, en heb eindelijk een leuke foto van mezelf vlak voor de finish gevonden. Meestal sta ik er zo stom op, of de fotograaf ziet mij niet, haha.
Wat heftig Goof! Is ook niet bepaald zachtjes gegaan dan. En balen dat het dan net aan het begin van je vakantie gebeurt. Ik hoop dat je er geen vervelende gevolgen aan over houdt.
Ik ben bang dat mijn nekhernia weer getriggerd is, kan ook een lichte whiplash zijn. Hoe dan ook is het advies 'rustig aan doen, maar wel bewegen', dus het maakt eigenlijk niet uit wat het is.
Wandelen gaat prima, dus ik kom in ieder geval lekker in het bos.
En als je auto total loss is, dan moet er flink wat geld bij. Verder kan letselschade ook een drama zijn. Mijn rechtsbijstand zou 'na de vakantie' op iets terug komen, en dat was een mail van juli dit jaar. Ik heb ze nu maar gemaild met de vraag 'na welke vakantie?', want inmiddels is de herfstvakantie ook begonnen. Ik hoop voor je Goof dat het allemaal meevalt.
Hier nu eerst afscheid genomen van de fysio. Het is niet over, gaat het waarschijnlijk ook niet meer, maar er zit ook geen verbetering meer in met de behandelingen van de fysio.
En vanavond een 5km herstelloopje gedaan. Ik moest toch nog mijn stappen zetten en was nog niet buiten geweest. Nu kan ik 10.000 stappen door huis gaan ijsberen en daar ben ik toe in staat als het heel hard regent, maar had dus bedacht dat ik dan maar beter kon gaan hardlopen, want dat gaat sneller dan dezelfde afstand wandelen. Ik voelde de spieren wel wat na gisteren in de vorm van gewoon vermoeid. Was dus ook langzaam, maar wel wat sneller dan de geadviseerde 8.45 per km van Garmin (rond de 8.24 zat ik). En ik heb warempel in zone 3 gelopen de hele tijd. Uiteraard niet in zone 2, maar zelfs geen 4 aangetikt.
De verzekering pakt het snel op, herstelbedrijf heb ik ook al gesproken. Ik ga volgende maandag langs. De bumper en achterklep moeten vervangen worden en de parkeerhulp doet het niet meer. Ik krijg vervangen vervoer, dus dat moet goedkomen, maar het kost altijd tijd en is gezeik. Ik haat dat.
Goof, gatsie wat baalen zeg, echt onvoorstelbaar dat mensen zo slecht uit hun doppen kijken. En echt vervelend voor je, dat jij dan met de gebakken peren zit. Betershap, en sterkte ermee!
Lugnassadh, gefeliciteerd nog! Wat een mooie schoenen, veel loop plezier ermee!
Suliko, fijn dat je weer een stukje lekker gelopen hebt, leuke foto's en tof dat je hond ook zo enthousiast was!
SV, ja zeker gaaf die hoogte meters die jullie maken, ben wel jaloers hoor, het lijkt hier bij ons dan ineens zo plat, terwijl de Veluwe nog best meevalt.
Ik zag verder nog wat mooie trail foto's, en leuke loopjes voorbij komen. Goed gedaan allemaal!
Ik was zondag bij de Devils trail in Nijmegen, wat een leuke trail en goede organisatie was dat, daar ga ik vaker bij lopen! Ik liep 33km, het was prachtig weer, de eerste kilometers vlogen voorbij, ik liep iets achter de kopgroep. Bij ongeveer 7km riep iemand achter mij, hee hier staat een pijl naar links, terwijl de volledige kopgroep rechtdoor was gegaan, en dat was ook nog een pad stijl naar beneden. Ik bedankte de oplettende man en vloog links het pad in, de man begon de verkeerd gelopen mensen zo luid mogelijk terug te roepen, zodat ze om konden draaien. Op dat moment liep ik helemaal op kop, als eerste in de race, dat was wel gaaf, heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Ik moest nu wel scherp zijn op de pijlen, de route was echt leuk, veel afwisseling in paden, boomstammen waar je overheen moest, modder, waar je door of met moeite langs kon. Het voorop lopen duurde niet zo heel lang, algauw werd ik weer ingehaald, ik liep op met een gezellige jonge gast, hij had een fijn tempo, en de ene keer ging hij voor, dan ik, zo wisselde we elkaar af. Er waren genoeg verzorgingsposten, bij eentje vulde ik mijn flesje uit mijn trailvest bij, en we liepen weer lekker door. De laatste kilometers naar de finish ging het parcours een heel stuk omhoog, dat was wel even bikkelen, het parcours had 470 hoogte meters in totaal. Eenmaal bij de finish, kreeg ik een hele leuke medaille, in de vorm van een hartje. En stonden er sinasappel partjes, en schalen vol met allemaal soorten Tony's Chokolony's chocolade Wow, ik snap echt wel waarom de doorloop daar wat moeizaam ging, het was erg fijn om daar even stil te staan, mega goede combinatie van finish voer
We kregen ook nog een muntje voor een consumptie, en ik kwam nog een paar bekenden tegen. Terwijl we daar stonden begon de prijsuitreiking van de 11km, daarna van de 22, en toen van de 33, werd ik ineens omgeroepen! Echt super leuk, was echt een verassing, want in de laatste 2km kwamen de 11, en 22 samen met onze groep, dus zag niet meer waar ik liep. Er kwamen er zo veel tegelijkertijd over de finish. Ik kreeg een leuke prijs, hardloop handschoenen, snoepjes, en een pittige hete saus, zeker om volgende keer nog harder te gaan Ik heb genoten, was een mooie dag.
Hier een (denk ik) zieke kat, ze heeft heel de deurmat (en die zit vast) onder geplast Zo naar de dierenarts. Dat wordt vanavond mat schoonmaken in plaats van rennen
Wat gaaf Ieris, super leuk om zo'n prijs te kunnen winnen!
De blaren op mijn teen zijn nog niet minder geworden, er groeit nu gelukkig wel wat functioneel eelt op (aantrekkelijk is anders ). Ik heb bij de sportschool gevraagd om wat unilaterale oefeningen, misschien helpt het als ik mijn benen afzonderlijk train op balans.
leonie87
Geplaatst: 29-10-24 11:06
Dankjewel voor alle felicitaties voor mijn dochter. Ze wordt vandaag 3 Samantha_ Rotterdam ga ik met een schuin oog naar kijken om heel misschien toch één keer een marathon te lopen.
BusyMissy Respect hoor zo vroeg lopen. Wel heerlijke plaatjes.
Puera ook mooie plaatjes! heerlijk zo buiten en die herfst kleuren.
Ownee Goof! Doe maar even heel voorzichtig ermee. Zoiets kan lang klachten geven.
Fijn dat het de goede kant op gaat Suliko!
Wauw wat knap ieris! op zo een afstand ook gewoon . Gefeliciteerd.
Het komt echt zelden voor dat ik geen zin heb, maar ik had echt geen zin gisteren. Maar goed van op de bank zitten is nog nooit iemand beter geworden dus schoenen aan en gaan. Doel was 4x1km op 4:30 met 400m rust. Mijn horloge was totaal de weg kwijt in het aangeven van het tempo en ik merkte dat ik daardoor niet goed wist welke snelheid ik moest hebben. Sowieso moest ik er echt even inkomen de eerste km. Het hele ritme en tempo was een beetje een bende. Ik ben geweest zullen we maar zeggen. Vanavond weer spinnen en ik hoop/denk dat dit uiteindelijk ook wel toevoegt aan het sneller worden.