Mooi be funny, was je ook in zaandam? Gaucho fijne wandel club zo te zien Lizard prachtige burcht SusanH jaloers hier mogen ze niet meer op de wei.. boeh.. En te paard op pad met vriendinnen. Heerlijk
Ik was in de buurt van Zwolle. De Vreugderijkerwaard. Natuurgebied in de uiterwaarden van de Ijssel.
Een rondwandeling gelopen.
En daarna ook nog naar het Westerveldse bos. Aan de andere kant van Zwolle.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-10-24 15:34
Hele mooie kleuren noordje.
Lizard nog vlinders en libelles gespot. Leuk met die vlonders.
Ik heb een hoop paddestoelen gezien. En mensen. Veel mensen. Heb het nog nooit zo druk gehad in dat stuk bos. Iedereen wilde de laatste mooie herfstdag meepakken.
Mandy, SusanH, Noordje, lizard en gaucho allemaal van het heerlijke weer genoten tijdens het wandelen
Leuke koe lizard en jammer dat het bij jou zo druk was Susan
Mandy heeft kilometers doen verdwijnen haha
Bij Noordje is de herfst al een stapje verder dan hier
Prachtige rotsen bij gaucho
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-24 17:30
Prachtige foto's van iedereen. Was boffen dit weekend met het weer. Wij reden vandaag nog 2 uurtjes. Ik zat op Knabbel de wc borstel . Erg leuke haf maar helaas wel met eczeem.
boedjang
Geplaatst: 06-10-24 21:19
Hihi wc borstel... SusanH druk in bos das jammer Lizard en Gaucho ook zo mooi
Ik had vandaag verhuizing van de pony. Wat een spannende toestand altijd Maar toen ik wegging stond ie mooi rustig op de wei met een nieuw verworven vriend
Boedjang, heel leuk dat de pony zich al thuisvoelt.
Faringo,mooi hoor.
axel_1997
Geplaatst: 06-10-24 22:10
Wat gaat het hier toch altijd had in het weekend! Jullie weten altijd weer prachtige plekken te vinden. Ik kom ook nog even een duit in het zakje doen. Ik had vandaag zin in een dagje Zeeland. Dus ik ben naar de Kop van Schouwen geweest. waternavel egelboterbloem Bleekgele droogbloem. niet erg opvallend. maar ik vind het wel een charmant bloemetje Ik heb nog een paar damherten gezien. Het scherpstellen wilde niet lukken. maar als je ze niet te groot maakt vind ik het wel leuke foto's.
shaddy82
Geplaatst: 07-10-24 09:49
Wat mooi allemaal weer !
Fijn dat de verhuizing goed verlopen is Boedjang
Gisteren 2 (mini) natuurgebieden in de buurt bezocht, dat leverde een wandeling van 20 minuten en eentje van 40 op, niet echt de moeite waard dus , maar wel even er uit geweest
Gebiedje 1 Gebied 2
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-10-24 10:25
Nou dat is toch een uurtje lopen
Boedjang fijn dat het verhuizen goed is verlopen.
Heb ik net ook gedaan, uurtje lopen. Ben absoluut niet fit. Maar ibuprofen erin, en het weer maakte ook een hoop goed
Athelas
Geplaatst: 07-10-24 13:26
Iets te veel om op te reageren, iedereen is lekker aan het wandelen to te zien. Prachtige foto's komen er weer voorbij!
Inderdaad mooie foto’s allemaal. De herten staan er mooi op. En een borstel pony Wel sneu van het eczeem op zich maar hij heeft inderdaad een typisch kapsel