Ik ben vandaag naar Gronau geweest. Dit is vlakbij het station. Soort van plein. Hier staan nog diverse fabrieks hallen, uit begin 1900. Van de opkomst van de textielindustrie. Het water is allemaal de rivier de Dinkel. Die stroomt door Gronau. Op het plein staat ook het pop n rock museum. Was ik wel eerder geweest,maar blijft leuk. Alles over de popmuziek. Je krijgt een koptelefoon,en als je voor een vitrine staat,hoor je de bijbehorende muziek,en informatie. Daarna nog naar het stadspark. Maar daar was het wel druk.
Nou ja,deze had mooi een bal om mee te spelen. En de oehoe zat in de zon te soezen.
Dideh en Bootsie, wat een mooie gebieden zeg. Jojoleine, leuk. Ik vind het zo jammer dat het Mastbos altijd zo druk is met dit weer. Lizard, wat heb je weer veel gezien vandaag zeg, leuk.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-02-23 10:17
Wat een hoop gepost weer. Hoop mooie plekjes te ontdekken nog
Mooi Susan! Inderdaad wit bij jou. Dat is hier niet.
Bootsiebob
Geplaatst: 27-02-23 13:44
Faringo op de tweede foto zie ik een parelmoerwolk!
Mooi zonnig en bij SusanH ook
Goof ik was in het grote losloopgebied op de Brunssummerheide . Alhoewel, groot… ik heb er een uur kris kras doorheen gewandeld, de hond vond het geweldig Hetgeen onder het witte weggetje is losloopgebied, dus heb het hele gebiedje zo‘n 3 keer gelopen in een uur