Kiwipitje schreef:
Aliensss. Zo jammer dat je dan niet precies kunt zien wat ze doen haha.
Zo hier alles uitgezocht. Lichaam is nu ook gelijk op dus rest van de avond lekker ontspannen en op tijd op bed.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Charlotte446 schreef:Heel netjes je kast en commode kiwi, lekker overzichtelijk.
Leuk om te lezen hoe verschillend schoonmoeders zijn en hoe iedereen er in staat betreft het kraambezoek. Zo zie je maar dat iedereen het op haar eigen manier doet.
Jammer dat het niet is gelukt Marlis.
Hier vandaag de nieuwe vloer gelegd en plinten gezaagd. Die plinten maken het altijd gelijk afGelijk de meubels voor as donderdag gepland voor bezorging.
HappyBuddha schreef:Ik vind het ook wel lastig hoor, bezoek in het algemeen. Kan me op dit moment nog niet heel goed voorstellen dat ik daar straks zin in heb, en ik vind het zelf heel lastig om in die situatie m’n grenzen aan te geven. Dat is dus ook zeker iets wat ik bij de kraamzorg ga aangeven, aangezien ik weet dat er familieleden zijn die subtiele hints niet snappen haha.
Sorry, ik probeer hier alles bij te lezen en bij te houden maar ben niet zo goed in uitgebreide bijleesposts…
Hier gaat het bloedverlies inmiddels weer wat beter. Er is geen oorzaak voor gevonden, zit nu tijdelijk volledig in de ziektewet op aanraden van het ziekenhuis. Gelukkig een erg begripvolle manager en collega’s, vind het zelf namelijk wel echt vervelend.
Heb nu sinds enkele dagen wel wat andere vage klachten erbij. Heb ontzettend veel pijn in m’n buik bij het bewegen, denk dat het m’n banden zijn. Vandaag heb ik gezwommen en dat voelde wel erg prettig, dus dat wil ik nu vaker gaan doen![]()
Ook heb ik nu als ik me iets heb ingespannen dat ik momenten heb dat ik helemaal wit wegtrek en me ook echt een beetje naar voel (zweten, zwart voor de ogen, misselijk), maar als ik even zit en wat drink is het ook weer weg. Heb woensdag weer een afspraak in het ziekenhuis, twijfel nog even of ik hiervoor morgen bel of het nog even afwacht.
Marlis schreef:Bijzonder nicje87. Dan heeft het echt zo moeten zijn voor jullie. En fijn dat het jullie dan toch zo gegund is ipv weer allerlei trajecten in te moeten.
Nicje87 schreef:Over het wassen zit ik ook in. Ik heb laatst de neutrale wasmiddels bij de AH open gedraaid, en bah of wat stinkt het, of het ruikt echt naar niks. Ik vind dat wel jammer, want ik hou van de geur van pasgewassen kleding. Mocht iemand daar nog een tip voor hebben heel graag.
HappyBuddha schreef:Dit heb ik ook wel. Ik denk dat ik m'n schoonouders, m'n moeder met vriend wel prima vind. Allebei onze broertjes ook en die hebben beiden een relatie maar dat is verder prima gewoon kort half uurtje, max een uurtje of zo. Maar dan verder ook even rust en niet een dag of twee later weer op de stoep staan.Ik vind het ook wel lastig hoor, bezoek in het algemeen. Kan me op dit moment nog niet heel goed voorstellen dat ik daar straks zin in heb, en ik vind het zelf heel lastig om in die situatie m’n grenzen aan te geven. Dat is dus ook zeker iets wat ik bij de kraamzorg ga aangeven, aangezien ik weet dat er familieleden zijn die subtiele hints niet snappen haha.
HappyBuddha schreef:Ik zou ze even bellen. Misschien niet omdat het nu zo'n bloedspoed is maar dan weten ze dat dit speelt en kun je het tijdens je afspraak meteen goed afkaarten denk ik dan. Ik vind het klinken als een suiker dip (dat heeft m'n vriend wel eens), maar dat kunnen ze ongetwijfeld testen (en je zou zelf kunnen proberen of je je beter voelt als je wat frisdrank pakt en daarna een boterham).Ook heb ik nu als ik me iets heb ingespannen dat ik momenten heb dat ik helemaal wit wegtrek en me ook echt een beetje naar voel (zweten, zwart voor de ogen, misselijk), maar als ik even zit en wat drink is het ook weer weg. Heb woensdag weer een afspraak in het ziekenhuis, twijfel nog even of ik hiervoor morgen bel of het nog even afwacht.
Nicje87 schreef:Wat bijzonder. Dan heeft het wel zo moeten zijn zeg!Het ging er ook nog over hoelang jullie als stel bij elkaar zijn. Bij ons is het een beetje bizar verlopen. Ik heb met mijn ex een verleden van IUI en IVF behandelingen en mijn linker eileider is verwijderd. Na een maand daten met iemand die ik via werk ken, is er wat gebeurd en was ik meteen zwanger. In het begin had ik hier veel stress van. Veel mensen wisten nog niet eens dat het uit was met mijn ex en ik zat daar nog op de zolderkamer van onze koopwoning. Ik kende de vader van de baby dus nog niet eens heel goed. De vader komt van oorsprong niet uit Nederland etc etc, wat moesten mensen wel niet van mij denken. Maar wij geloven er in dat dit zo heeft moeten zijn, dat het een echt wondertje is en dat we er samen voor wilden gaan. Inmiddels wonen we dus ook samen, zijn super blij met elkaar en hij is echt zoooo lief en zorgzaam. Ik mag in mijn handjes vouwen met hem. Ook iedereen in mijn omgeving van familie, vrienden en collega's aan toe reageerden zo fijn en lief. Ik heb mij echt onnodig veelste druk gemaakt over wat mensen er van vonden.
vevina schreef:Dit klinkt ook wel als een slimme oplossing zeg!Wij hebben de neutral huismerk van Jumbo. Zit inderdaad totaal geen geur aan. Ik heb in de kledingkast aan een leeg hangertje een geurbuiltje van robijn Zwitsal hangen, waardoor er een lekkere geur op je afkomt als je de kast openmaakt. De kleren krijgen zo toch een beetje een fijn geurtje.
Marlis schreef:Ik heb die dus online besteld maar ga die denk ik daarna ook weer terug sturen. Lekker skeerKiwipitje schreef:Ik wil ook zo'n mooie blote buik foto met een blouse aan. Snap je wat ik bedoel? Alleen als ik dat zelf ga maken dan trekt dat nergens op.
Haha ik snap je. Wil ik ook idd. Alleen heb geen blouse dus nog even kopen
mriek1990 schreef:Dit heb ik ook aangegeven. Dat ik iemand wil die sterk in z'n schoenen staat omdat de beide oma's nogal een sterk karakter hebben (niks mis mee) maar dat die misschien wel een beetje afgeremd moeten worden (en ik ook). Dat onverwacht op de stoep staan begrijp ik ook echt niet. Ik denk dat wij ook wel even wachten met het versturen van het geboortekaartje. Maar het kan ook goed zijn dat ik zo trots ben als hij er is dat dat allemaal a la minute de deur uit moet. We zullen zien.Heb bij de intake van de kraamzorg ook aangegeven dat ik graag iemand wil die zoiets voor mij zegt én hierin ook mij afremt. Gelukkig is mijn vriend wel duidelijk in het aangeven van de grenzen dus dat scheelt al een stukje. Moet wel zeggen dat ik familie/bekenden die onverwacht op de stoep staan voor kraambezoek nooit goed begrijp. Ik zou dat zelf echt nóóit doen bij iemand die net bevallen is, dan bel/app je toch van te voren even of het uitkomt of niet?
mriek1990 schreef:Drukke dag vandaag! Hou je dat nog goed vol?Hier gaat alles wel z'n gangetje, al gaat de buik wel steeds meer in de weg zitten. Kan m'n schoenen bijna niet meer zelf dichtdoen of goed opstaan van de bank haha.
Vandaag wel een druk dagje, ik word zo om half 12 door de anesthesist, apotheek én een verpleegkundige gebeld, daarna om half 2 zelf naar het ziekenhuis toe voor uitleg over de keizersnede en dan om half 3 nog bloedprikken. Vanavond komen ook goede vrienden van ons eten, maar ik kan al het één en ander van te voren klaar maken dus dat scheelt.![]()
Hopelijk horen we vandaag wanneer Ted geboren gaat worden, wil nu ook wel een datum hebben eigenlijk.![]()
Fijne dag allemaal!