Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 19:04

Kiwipitje schreef:

Aliensss. Zo jammer dat je dan niet precies kunt zien wat ze doen haha.

Zo hier alles uitgezocht. Lichaam is nu ook gelijk op dus rest van de avond lekker ontspannen en op tijd op bed.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 19:29

Ziet er netjes en overzichtelijk uit, Kiwipitje. Lekker om het alvast zo gesorteerd klaar te hebben staan.

Ik las vanalles over schoonmoeders. Hier gelukkig een lieve schoonmoeder die zich totaal niet opdringt.

Onze eerste is midden in coronatijd geboren. Toen hebben we heel gedoseerd kraamvisite ontvangen en vonden dat heel fijn, echt veel tijd om lekker aan elkaar te wennen. Wat dat betreft zal het nu wel wat drukker worden. Maar ook wel weer gezellig denk ik. Ik snap de overweging voor een kraamfeest wel, maar dat is voor ons geen optie omdat we geen plek hebben :D

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 20:34

Heel netjes je kast en commode kiwi, lekker overzichtelijk.

Leuk om te lezen hoe verschillend schoonmoeders zijn en hoe iedereen er in staat betreft het kraambezoek. Zo zie je maar dat iedereen het op haar eigen manier doet.

Jammer dat het niet is gelukt Marlis.

Hier vandaag de nieuwe vloer gelegd en plinten gezaagd. Die plinten maken het altijd gelijk af :D Gelijk de meubels voor as donderdag gepland voor bezorging.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 21:04

Charlotte446 schreef:
Heel netjes je kast en commode kiwi, lekker overzichtelijk.

Leuk om te lezen hoe verschillend schoonmoeders zijn en hoe iedereen er in staat betreft het kraambezoek. Zo zie je maar dat iedereen het op haar eigen manier doet.

Jammer dat het niet is gelukt Marlis.

Hier vandaag de nieuwe vloer gelegd en plinten gezaagd. Die plinten maken het altijd gelijk af :D Gelijk de meubels voor as donderdag gepland voor bezorging.

Mooi!! Erg benieuwd naar het eindresultaat.

linda2008

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 23:17

Kiwipitje, netjes zo! :j
En dat chantage middel heb ik ook geprobeerd, dat ik niet als enige een andere achternaam wil, helaas zonder succes hij wil niet (nog eens) trouwen :n

Gnome, ja wij zijn ook aan de slag gegaan met testament, en de ongeboren baby erin op te nemen, toch wel heel belangrijk :j

Jeetje wat een hoop ellende met schoonouders. Maar persoonlijk vind ik het ook vreemd om te lezen dat je eigen moeder voor een schoonmoeder gaat. Het kindje is toch van jullie samen? Beide moeders zijn dan toch gelijk? Mijn moeder en schoonmoeder zijn in beginstadium samen meegeweest naar een echo, vond alleen maar fijn dat dat zo kon en dat ze beide zo betrokken zijn :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:12

Ik vind het ook wel lastig hoor, bezoek in het algemeen. Kan me op dit moment nog niet heel goed voorstellen dat ik daar straks zin in heb, en ik vind het zelf heel lastig om in die situatie m’n grenzen aan te geven. Dat is dus ook zeker iets wat ik bij de kraamzorg ga aangeven, aangezien ik weet dat er familieleden zijn die subtiele hints niet snappen haha.

Sorry, ik probeer hier alles bij te lezen en bij te houden maar ben niet zo goed in uitgebreide bijleesposts…

Hier gaat het bloedverlies inmiddels weer wat beter. Er is geen oorzaak voor gevonden, zit nu tijdelijk volledig in de ziektewet op aanraden van het ziekenhuis. Gelukkig een erg begripvolle manager en collega’s, vind het zelf namelijk wel echt vervelend.
Heb nu sinds enkele dagen wel wat andere vage klachten erbij. Heb ontzettend veel pijn in m’n buik bij het bewegen, denk dat het m’n banden zijn. Vandaag heb ik gezwommen en dat voelde wel erg prettig, dus dat wil ik nu vaker gaan doen :)
Ook heb ik nu als ik me iets heb ingespannen dat ik momenten heb dat ik helemaal wit wegtrek en me ook echt een beetje naar voel (zweten, zwart voor de ogen, misselijk), maar als ik even zit en wat drink is het ook weer weg. Heb woensdag weer een afspraak in het ziekenhuis, twijfel nog even of ik hiervoor morgen bel of het nog even afwacht.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:21

Ik lees nog steeds elke dag mee, wil elke dag reageren, maar ik moet dan eerst nog een bijlees post maken waar ik ook tegen op zie gezien die steeds langer wordt. Gelukkig was ik niet de enige en door de fijne reactie van Kiwipitje haak ik gewoon weer in.

Ik heb elke dag bijgelezen en hele mooie kamers en buiken gezien. Ook super leuke kleding. Een baby dat niet wilt draaien, lijkt mij erg spannend.

Over het wassen zit ik ook in. Ik heb laatst de neutrale wasmiddels bij de AH open gedraaid, en bah of wat stinkt het, of het ruikt echt naar niks. Ik vind dat wel jammer, want ik hou van de geur van pasgewassen kleding. Mocht iemand daar nog een tip voor hebben heel graag.

Wat schoonmoeders betreft hebben wij er geen last van. Mijn vriend zijn moeder woont in Oostenrijk en zijn vader in Duitsland en met de mijne heb ik geen contact. Mocht het anders zijn zou ik denk ik wel beiden ouders zelfde rechten geven behalve dan het daadwerkelijk bij de bevalling in de kamer aanwezig zijn. Wel probeer ik mijn oma er veel bij te betrekken. Naar de 20 weken echo kon ze niet mee doordat opa heel slecht ging en ze hem niet alleen durfde te laten. Inmiddels is hij overleden en hebben we afgelopen maandag de uitvaart gehad. Nu willen we graag nog een 3D echo laten maken, dus vanavond hebben we gevraagd of ze dan mee zou willen. Morgen een afspraak maken.

Het ging er ook nog over hoelang jullie als stel bij elkaar zijn. Bij ons is het een beetje bizar verlopen. Ik heb met mijn ex een verleden van IUI en IVF behandelingen en mijn linker eileider is verwijderd. Na een maand daten met iemand die ik via werk ken, is er wat gebeurd en was ik meteen zwanger. In het begin had ik hier veel stress van. Veel mensen wisten nog niet eens dat het uit was met mijn ex en ik zat daar nog op de zolderkamer van onze koopwoning. Ik kende de vader van de baby dus nog niet eens heel goed. De vader komt van oorsprong niet uit Nederland etc etc, wat moesten mensen wel niet van mij denken. Maar wij geloven er in dat dit zo heeft moeten zijn, dat het een echt wondertje is en dat we er samen voor wilden gaan. Inmiddels wonen we dus ook samen, zijn super blij met elkaar en hij is echt zoooo lief en zorgzaam. Ik mag in mijn handjes vouwen met hem. Ook iedereen in mijn omgeving van familie, vrienden en collega's aan toe reageerden zo fijn en lief. Ik heb mij echt onnodig veelste druk gemaakt over wat mensen er van vonden.

Ik zelf heb een voorkeur voor gewoon kraambezoek. Ik vind dat veel persoonlijker. Vaak met een feest dan realiseer ik mij aan het einde dat ik sommige amper gesproken heb en dat vind ik dan jammer.

Afijn nu is het alsnog een hele post geworden :')

Ik zal ook een foto plaatsen van toen ik 26 weken zwanger was.
Nu ben ik 27 weken zwanger, en de buik begint nu steeds harder te groeien.

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:32

HappyBuddha schreef:
Ik vind het ook wel lastig hoor, bezoek in het algemeen. Kan me op dit moment nog niet heel goed voorstellen dat ik daar straks zin in heb, en ik vind het zelf heel lastig om in die situatie m’n grenzen aan te geven. Dat is dus ook zeker iets wat ik bij de kraamzorg ga aangeven, aangezien ik weet dat er familieleden zijn die subtiele hints niet snappen haha.

Sorry, ik probeer hier alles bij te lezen en bij te houden maar ben niet zo goed in uitgebreide bijleesposts…

Hier gaat het bloedverlies inmiddels weer wat beter. Er is geen oorzaak voor gevonden, zit nu tijdelijk volledig in de ziektewet op aanraden van het ziekenhuis. Gelukkig een erg begripvolle manager en collega’s, vind het zelf namelijk wel echt vervelend.
Heb nu sinds enkele dagen wel wat andere vage klachten erbij. Heb ontzettend veel pijn in m’n buik bij het bewegen, denk dat het m’n banden zijn. Vandaag heb ik gezwommen en dat voelde wel erg prettig, dus dat wil ik nu vaker gaan doen :)
Ook heb ik nu als ik me iets heb ingespannen dat ik momenten heb dat ik helemaal wit wegtrek en me ook echt een beetje naar voel (zweten, zwart voor de ogen, misselijk), maar als ik even zit en wat drink is het ook weer weg. Heb woensdag weer een afspraak in het ziekenhuis, twijfel nog even of ik hiervoor morgen bel of het nog even afwacht.

Fijn dat je begripvolle manager heb en dus zonder nog extra zorgen thuis kan blijven.

Is het wegtrekken niet ivm lage bloeddruk?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:35

Bijzonder nicje87. Dan heeft het echt zo moeten zijn voor jullie. En fijn dat het jullie dan toch zo gegund is ipv weer allerlei trajecten in te moeten.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:37

Ik vind het zelf niet raar als je net bevallen ben en dan wek graag gelijk jou ouders langs wil Hebben maar nog even wil wachten met je schoonouders waarmee je een mindere band heb.
Jij bent zelf kwetsbaar en maakt veel mee en door iets uit te stellen bij de een vind ik het niet achter stellen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:41

Marlis schreef:
Bijzonder nicje87. Dan heeft het echt zo moeten zijn voor jullie. En fijn dat het jullie dan toch zo gegund is ipv weer allerlei trajecten in te moeten.

Sterker nog, tijdens de dates heb ik verteld dat ik denk dat ik geen kinderen zal kunnen krijgen. Hij was daarover heel begripvol. Maar dat is dus anders gelopen haha.

@HappyBuddha fijn dat je geen bloedingen meer hebt. Ik moet ook aan je bloeddruk denken. Deze zullen ze woensdag controleren denk ik?
Ik lees bij meerdere dat zwemmen zo fijn is. Dat lijkt mij ook wel wat, alleen ik vind het water altijd zo koud haha.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 04:01

@nicje: waar een verhaal, en wat bijzonder dat je nu zwanger bent. Fijn dat het goed gaat!

Hier steeds meegelezen, maar het ging me te hard om op te reageren via de telefoon. Heel wat kleertjes voorbij zien komen. Bij ons is het geslacht een verrassing, dus we hebben niet enorm veel kleren:verwacht veel te krijgen na de geboorte en anders is er al snel een jongens/meisjes pakket aangeschaft via marktplaats/vinted.
Gisterenavond te horen gekregen dat ik de woensdagavond vrij moet houden, dus ik denk dat er dan iets van een baby shower plaats vind. Erg nieuwsgierig naar, gezien ik de eerste ben in de familie. Afgelopen oktober zijn we getrouwd en toen ook al een vrijgezellen feest gehad, dus heb wel aangegeven dat als er iets geregeld wordt, niemand zich verplicht moet voelen.
Buikje blijft een buikje, groeit nog niet erg hard. Verloskundige maakt zich geen zorgen, ik ook niet, maar soms vind ik het wel jammer... (en soms heel fijn, dat ik eigenlijk alles nog kan doen).

Hier goed contact met schoonmoeder (schoonvader is overleden), maar of ik haar als eerste bij de kleine laat of mijn ouders? Gisteren even met m'n man besproken en we gaan het dan wel zien. Heb zelf lichte voorkeur voor mijn eigen ouders, voor hen is het het eerste kleinkind en daarnaast durf ik eerder in een kwetsbare situatie te komen met hen.

Nog precies 1 maand een dan verlof *\o/*

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 07:23

Nicje87 schreef:
Over het wassen zit ik ook in. Ik heb laatst de neutrale wasmiddels bij de AH open gedraaid, en bah of wat stinkt het, of het ruikt echt naar niks. Ik vind dat wel jammer, want ik hou van de geur van pasgewassen kleding. Mocht iemand daar nog een tip voor hebben heel graag.

Sorry dat ik inbreek in jullie topic. Ik lees trouw mee maar heb zelf de energie en tijd niet om regelmatig te reageren dus hou het bij meelezen. 35 weken zwanger en een dreumes in huis zorgt daardoor.

Wij hebben de neutral huismerk van Jumbo. Zit inderdaad totaal geen geur aan. Ik heb in de kledingkast aan een leeg hangertje een geurbuiltje van robijn Zwitsal hangen, waardoor er een lekkere geur op je afkomt als je de kast openmaakt. De kleren krijgen zo toch een beetje een fijn geurtje.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 09:49

Ik reageer later even op meer.

Maar hoe zit het met wasparfum dan? Kan dat er wel bij of ook niet ?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 09:57

HappyBuddha schreef:
Dit heb ik ook wel. Ik denk dat ik m'n schoonouders, m'n moeder met vriend wel prima vind. Allebei onze broertjes ook en die hebben beiden een relatie maar dat is verder prima gewoon kort half uurtje, max een uurtje of zo. Maar dan verder ook even rust en niet een dag of twee later weer op de stoep staan.

HappyBuddha schreef:
Ik zou ze even bellen. Misschien niet omdat het nu zo'n bloedspoed is maar dan weten ze dat dit speelt en kun je het tijdens je afspraak meteen goed afkaarten denk ik dan. Ik vind het klinken als een suiker dip (dat heeft m'n vriend wel eens), maar dat kunnen ze ongetwijfeld testen (en je zou zelf kunnen proberen of je je beter voelt als je wat frisdrank pakt en daarna een boterham).

Nicje87 schreef:
Het ging er ook nog over hoelang jullie als stel bij elkaar zijn. Bij ons is het een beetje bizar verlopen. Ik heb met mijn ex een verleden van IUI en IVF behandelingen en mijn linker eileider is verwijderd. Na een maand daten met iemand die ik via werk ken, is er wat gebeurd en was ik meteen zwanger. In het begin had ik hier veel stress van. Veel mensen wisten nog niet eens dat het uit was met mijn ex en ik zat daar nog op de zolderkamer van onze koopwoning. Ik kende de vader van de baby dus nog niet eens heel goed. De vader komt van oorsprong niet uit Nederland etc etc, wat moesten mensen wel niet van mij denken. Maar wij geloven er in dat dit zo heeft moeten zijn, dat het een echt wondertje is en dat we er samen voor wilden gaan. Inmiddels wonen we dus ook samen, zijn super blij met elkaar en hij is echt zoooo lief en zorgzaam. Ik mag in mijn handjes vouwen met hem. Ook iedereen in mijn omgeving van familie, vrienden en collega's aan toe reageerden zo fijn en lief. Ik heb mij echt onnodig veelste druk gemaakt over wat mensen er van vonden.
Wat bijzonder. Dan heeft het wel zo moeten zijn zeg!

Ten aanzien van schoonouders eerst of mijn eigen moeder eerst.. ik denk dat we wel zien wat uitkomt als het zo ver is. Mijn moeder werkt sommige dagen wat verder weg dus ik denk dat we ze allebei bellen en dan moeten ze maar ff zien wie eerst :Y) Niet tegelijk in ieder geval.

vevina schreef:
Wij hebben de neutral huismerk van Jumbo. Zit inderdaad totaal geen geur aan. Ik heb in de kledingkast aan een leeg hangertje een geurbuiltje van robijn Zwitsal hangen, waardoor er een lekkere geur op je afkomt als je de kast openmaakt. De kleren krijgen zo toch een beetje een fijn geurtje.
Dit klinkt ook wel als een slimme oplossing zeg!

Zaterdagmiddag heb ik best wat harde buiken gehad. Wel er echt niet goed van want ik was rustig wat aan het opruimen en kan dan gewoon niet goed meer bewegen. Gisteren helemaal geen last van gehad tot in de avond. Ook niet veel gedaan gisteren. Vandaag dus ook maar rustig aan, alleen vanmiddag even zwemmen en een pakketje ophalen en verder zie ik wel wat ik doe. Deze week nog een zwangerschapsmassage op de planning en een fotoshoot. Ik ben zo benieuwd hoe dat is want ik ben awkward op foto's :=

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:11

Hier ook totaal geen foto mens maar ook fotoshoot gepland staan. Toch wil je iets hebben als herinnering. Dus ben benieuwd naar op het gemak zijn zal wel niet lukken haha.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:21

Ik wil ook zo'n mooie blote buik foto met een blouse aan. Snap je wat ik bedoel? Alleen als ik dat zelf ga maken dan trekt dat nergens op.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:44

Kiwipitje schreef:
Ik wil ook zo'n mooie blote buik foto met een blouse aan. Snap je wat ik bedoel? Alleen als ik dat zelf ga maken dan trekt dat nergens op.

Haha ik snap je. Wil ik ook idd. Alleen heb geen blouse dus nog even kopen

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:46

Voel je vooral niet verplicht om bijleesposts te maken hoor wat mij betreft. :) Verwacht geloof ik ook niemand hier. Is alleen maar leuk dat iedereen gewoon haar ervaringen deelt van het zwanger zijn.

Kiwipitje haha, mooi dat jullie toch getrouwd zijn. ;) Heel goed dat je de kraamzorg soms sstt laat roepen als je schoonzusje te hard gaat praten. Mooie orde in de kleren zo! Heerlijk om te zien. Wat een mooi filmpje ook. <3
Zwangerschapsmassage klinkt ook heerlijk zeg. En leuk een fotoshoot, komen vaak hele mooie dierbare foto's uit.

Maaike, voel je vooral vrij om nog meer mee te kletsen. :) Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor jou ook al bijna het einde dus, spannend.

[***], helemaal mee eens dat moeders van de moeder echt niet bovenaan hoeven te staan. Het is van beide oma's het kleinkind. Wij gaan ook zeker proberen het zoveel mogelijk 50/50 te doen. Zo gaan beide oma's één dag in de week oppassen straks. Het verschil bij mij is echter wel dat mijn moeder veel meer relaxter is en zich niet achtergesteld voelt. Zij vindt dat het ons kind is en dat wij dus ook beslissen erover. Mijn schoonmoeder voelt zich door haar eigen onzekerheid soms echt achtergesteld terwijl dat helemaal niet onze bedoeling is. Dat zorgt er soms voor dat ze zich, goed bedoelt, een beetje opdringt aan ons.

Vivian, wat vervelend dat de verbouwing traag gaat. Gelukkig heb je wel fijne vrienden die jullie komen helpen.

Marlis, wat jammer dat de echo niet goed gelukt is. Als ze niet meer draait, ga je dan zo'n draaipoging doen in het ziekenhuis? Hoop wel voor je dat ze nog gaat draaien.

Gnome lekker bezig geweest met uitzoeken! Was echt genieten gisteren in de zon hé? Jammer dat het vandaag weer zo bewolkt is, gelukkig nog geen regen gehad.

Charlotte ook weer druk bezig geweest. Plinten maken een vloer zeker helemaal af. Leuk dat donderdag de meubels ook al komen.

Linda, jammer dat de achternaam smoes niet geholpen heeft. Wie weet komt het nog een keer. ;) Bij ons staan de moeders ook zéker gelijk. Want zoals jij ook al zegt, het kindje is van ons samen. Dat ben ik helemaal met je eens. Het enige is dat wanneer ik bevallen ben ik niet 4 extra mensen bij mijn bed hoef. En na zo'n bevalling wil ik toch liever eerst mijn ouders erbij, puur omdat ik dan ook net een zware operatie heb gehad. Mijn schoonouders zijn ook zeker dezelfde dag nog welkom, alleen niet tegelijk met mijne. :)

HappyBuddah, oh ja dat van die grenzen aangeven herken ik ook heel erg. Heb bij de intake van de kraamzorg ook aangegeven dat ik graag iemand wil die zoiets voor mij zegt én hierin ook mij afremt. Gelukkig is mijn vriend wel duidelijk in het aangeven van de grenzen dus dat scheelt al een stukje. Moet wel zeggen dat ik familie/bekenden die onverwacht op de stoep staan voor kraambezoek nooit goed begrijp. Ik zou dat zelf echt nóóit doen bij iemand die net bevallen is, dan bel/app je toch van te voren even of het uitkomt of niet? Hopelijk komt het gewoon goed bij jou.
Gelukkig dat het iets beter gaat met het bloedverlies, maar het is nog niet helemaal over begrijp ik uit je post? Gek dat er geen oorzaak voor gevonden is. Gelukkig maar dat je werk meewerkt hierin, denk dat je überhaupt niet goed kan functioneren op het moment.
Enne.. bij twijfel gewoon bellen hé? Snap je terughoudendheid er wel een beetje in, maar pijn moet je wel altijd melden vind ik.

Nicje wat een verhaal joh! Maar wat jij ook al zegt, het heeft zo moeten zijn. Als jullie er met z'n twee voor willen gaan is het gewoon goed toch? Mooi buikje heb je ook al!

Sting bij jou schiet het ook al op, laatste maandje werken. :D Heb je al een voorgevoel qua geslacht of sta je er echt helemaal blanco in?

Vevina, wat leuk dat je meeleest. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan mij goed voorstellen dat je weinig tijd hebt om uitgebreid te reageren. ;)

Hier gaat alles wel z'n gangetje, al gaat de buik wel steeds meer in de weg zitten. Kan m'n schoenen bijna niet meer zelf dichtdoen of goed opstaan van de bank haha.
Vandaag wel een druk dagje, ik word zo om half 12 door de anesthesist, apotheek én een verpleegkundige gebeld, daarna om half 2 zelf naar het ziekenhuis toe voor uitleg over de keizersnede en dan om half 3 nog bloedprikken. Vanavond komen ook goede vrienden van ons eten, maar ik kan al het één en ander van te voren klaar maken dus dat scheelt. :)
Hopelijk horen we vandaag wanneer Ted geboren gaat worden, wil nu ook wel een datum hebben eigenlijk. :D
Fijne dag allemaal! <3

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:50

Marlis schreef:
Kiwipitje schreef:

Haha ik snap je. Wil ik ook idd. Alleen heb geen blouse dus nog even kopen
Ik heb die dus online besteld maar ga die denk ik daarna ook weer terug sturen. Lekker skeer :=

mriek1990 schreef:
Heb bij de intake van de kraamzorg ook aangegeven dat ik graag iemand wil die zoiets voor mij zegt én hierin ook mij afremt. Gelukkig is mijn vriend wel duidelijk in het aangeven van de grenzen dus dat scheelt al een stukje. Moet wel zeggen dat ik familie/bekenden die onverwacht op de stoep staan voor kraambezoek nooit goed begrijp. Ik zou dat zelf echt nóóit doen bij iemand die net bevallen is, dan bel/app je toch van te voren even of het uitkomt of niet?
Dit heb ik ook aangegeven. Dat ik iemand wil die sterk in z'n schoenen staat omdat de beide oma's nogal een sterk karakter hebben (niks mis mee) maar dat die misschien wel een beetje afgeremd moeten worden (en ik ook). Dat onverwacht op de stoep staan begrijp ik ook echt niet. Ik denk dat wij ook wel even wachten met het versturen van het geboortekaartje. Maar het kan ook goed zijn dat ik zo trots ben als hij er is dat dat allemaal a la minute de deur uit moet. We zullen zien.

mriek1990 schreef:
Hier gaat alles wel z'n gangetje, al gaat de buik wel steeds meer in de weg zitten. Kan m'n schoenen bijna niet meer zelf dichtdoen of goed opstaan van de bank haha.
Vandaag wel een druk dagje, ik word zo om half 12 door de anesthesist, apotheek én een verpleegkundige gebeld, daarna om half 2 zelf naar het ziekenhuis toe voor uitleg over de keizersnede en dan om half 3 nog bloedprikken. Vanavond komen ook goede vrienden van ons eten, maar ik kan al het één en ander van te voren klaar maken dus dat scheelt. :)
Hopelijk horen we vandaag wanneer Ted geboren gaat worden, wil nu ook wel een datum hebben eigenlijk. :D
Fijne dag allemaal! <3
Drukke dag vandaag! Hou je dat nog goed vol?
Het lijkt me zo onwerkelijk dat je straks eigenlijk al de datum krijgt dat Ted geboren wordt joh!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:15

Haha lastig is dat hé? Eigenlijk wil je het dan wel van de daken schreeuwen dat de kleine er is, maar aan de andere kant wil je het ook nog even stil houden. Hopelijk krijg jij ook iemand van de kraamzorg die inderdaad de grenzen gaat bewaken. :D
Op zich hou ik zo'n dag als vandaag wel goed vol nog, al denk ik dat ik wel vroeg in m'n bed lig vanavond. Maar morgen heb ik helemaal niks op de planning staan, dus dan kan ik mooi weer een dagje rustig aan doen.
Lijkt mij ook heel bizar als we vandaag horen wanneer Ted komt, heel gek idee.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:29

Bizar dat het bijna zover is.. dat je hem gaat ontmoeten. Weet hoe hij is, hoe hij eruit ziet.. <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:35

Kiwipitje schreef:
Bizar dat het bijna zover is.. dat je hem gaat ontmoeten. Weet hoe hij is, hoe hij eruit ziet.. <3

Ja kan stiekem echt niet wachten. ♡

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:49

Ik ben een best behoorlijk teleurgesteld dat mijn leidinggevende me net alleen een berichtje stuurt om te vragen of ik meebetaal aan het kraamcadeau van een andere collega maar totaal niet de moeite neemt om te vragen hoe het met me gaat := Ik weet dat als je die verwachting niet hebt van mensen dat ze je dan ook niet teleur kunnen stellen, maar ik heb altijd fijn met haar gewerkt en best een goede band. Dacht ik.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:57

@mriek1990; vind dat lastig of ik een d draaipoging zou doen. Want je leest dat het bij sterke buikspieren, niet veel vruchtwater en eerste kindje vaak niet lukt. En die dingen heb ik allemaal haha

Lastig zelf je schoenen bijna niet meer aan kunnen krijgen, gelukkig nog maar even. Ben benieuwd wanneer ted komt. Spannend zo.

@kiwipitje; dat zou ik ook.lastig vinden idd